8

215 17 6
                                    

Die foto is echt geniaal

Jack Frost (Yeah!)
Sniffend zit ik in een boom terwijl de tranen naar benden stromen. Waarom? Waarom mag Kira me niet zien? Wat doe ik verkeerd? Ik veeg de tranen weg en laat me tegen de stam aan leunen terwijl het verdriet langzaam plaats maakt voor woede. Dat stomme, ondankbare kind ook! Omdat ik niet echt besta, mag haar zusje me niet zien! Even dacht ik dat Maila anders was dan de normale meisjes van deze tijd, niet te verwend, niet een wandelende make-up doos, niet zo egoïstisch, maar ik maak natuurlik vaak fouten! Ooh, ze gaat er voor boete! Ik zal haar mee naar buiten slepen, haar misschien verdrinken en dan-
'JACK!!' Geschrokken kijk ik op en tuur in het rond.
'JACK!!' klinkt het weer, en ik herken de stem van Maila. Ik rol met mijn ogen en speel ongeïnteresseerd met een sneeuwvlokje terwijl Maila door blijft blèren.
'Ik weet dat je boos en verdrietig bent, maar ik meende het niet zo!' Mehoela. Tuurlijk meende ze het! Ik zag de vastberaden heid in haar ogen.
'Kira zou zich doodschrikken, en dat was ze ook al bijna! Ze heeft een zwak hart!' En met die zin valt alles op zijn plaats;

Kira mag mij natuurlijk niet zien omdat ik dan uit het niks verschijn. Maar, ze zag me gisteren ook al een paar keer, dus ze zou zich dan toch niet zo erg schrikken? Het is dan wel een harde klap in de zin van schrikken, maar niet zo erg om dan gelijk dood te gaan! Toch? Ik blijf luisteren, hopend Maila's stem te horen, maar het enige wat ik hoor is het geruis van de takken en kinderen die zo hard schreeuwen dat het hier flauw te horen is. Een naar gevoel maakt plaats in mijn buik en ik vlieg ongerust heen en weer, opzoek naar het meisje. Maar niks. Na nog tien minuten te hebben gevlogen raak ik een beetje in paniek. Waarom kan ik haar niet vinden?!
'MAILA!!' roep ik, maar geen antwoord.
'MAILA!!' schreeuw ik nog harder, en weer geen antwoord. Ik vlieg naar het begin van het dichte woud, en dan vallen mijn ogen op iets...

Een meisje ligt in een soort van kuil en draagt doorweekte kleren. Haar lippen zijn blauw en haar vuil blonde haren liggen in natte slierten naast en over haar gezicht.

Maila

------------------------------------------------
Oooooh, wat ben ik toch gemeen!!

AAAAH IK HEB KAARTJES VOOR HET 5SOS CONCERT EN IK GA ZE ZIEN OMG IK FLIP HEM HELEMAAL HIER!!!!

Als je ook kaartjes hebt, laat het weten, misschien zie ik je dan nog. Vergeet niet te stemmen en te reageren, want dan wordt ik nog blijer 😁.

XXX Marit

Snow storm ft. Jack Frost (wordt herschreven!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu