ON
„Trevor Edwards a la WILL84."
Sledoval jsem postarší ženu přede mnou, která přepočítávala peníze. Zlaté prstýnky se leskly s každým jejím pohybem. Kouřila u toho vanilkovou cigaretu, ze které mi bylo nevolno. Obláčky kouře vycházející z jejích úst taky nebyly dvakrát příjemné pro mé oči. Típla zbytek cigarety do plného popelníku a uložila svazek bankovek do obálky. Podala mi ji se zadostiučiněním ve tváři.
„Tady máš výplatu."
„Děkuji, Mami."
Máma byla majitelka klubu, kde jsem si pravidelně přivydělával. Malá, hubená, černé vlasy, tlustá černá linka na očích, červená rtěnka, která byla snad všude jen ne na rtech. Potkat ji někde venku za tmy, tak bych se snad i lekl. Ale byla to skvělá zaměstnavatelka. Klub pro uspokojování ženských duší a rozkroků. Zatím jsem měl čtyři šichty za dva týdny. Ale nejvíc na mě zapůsobily ty dvě s MARY79.
Ach, Mary...
„Nemáš zač, mazlíku. Mary si tě pochvaluje. Jen tak dál."
Usmála se a uviděl jsem rtěnku i na jejich zubech.
„To jsem rád."
„Líbí se ti, co?"
„Je to bohyně."
„Škoda, že není na ženský. No, když jsme u toho, tak přemýšlím i o ženském personálu pro bisexuálky a lesbičky. Dobrý nápad, ne?"
„Kam na ty nápady chodíš?"
„To víš, letité zkušenosti se na člověku podepíší."
„Musím už jít. Zatím nashle."
„Pa pa, mazlíku."
Vyšel jsem před kancelář Mámy, která byla v suterénu klubu. Hned vedle našich šaten. Vykročil jsem směrem domů. Noční obloha se postupně prosvětlovala do brzkého rána zahaleného mlhou. Chlad se mi zaryl do odhalených rukou. Pospíchal jsem ke svému autu, které stálo za klubem na skrytém parkovišti. Speciálně určeným jen pro nás.
Nastartoval jsem, zatopil jsem si a uháněl tam, kam mě srdce táhlo. A to domů. První paprsky slunce mě přivítaly, když jsem odemykal vchodové dveře. Rychlá sprcha a den stará kobliha byla moje odměna po náročné noci. Pár minut na to jsem vypnul mobil a zalehl příjemně znavený do postele. Sobotní večer, noc a pozdní ráno stálo za to.
Nikdy jsem nestlal postel, protože mi to přišlo jako naprostá ztráta času. Tak jsem si mohl kdykoliv zalézt do svého připraveného pelíšku. A masturbovat. Spánek a masturbace. Dvě každodenní činnosti. Sem tam byl i sex, ale ten jsem poslední dobou provozoval jen v klubu.
ČTEŠ
ACH, ANO! *[CZ]*
RomanceNetradiční erotický příběh. Evelyn Warrenová a Trevor Edwards. Ústřední dvojice příběhu o touze, která chce být vilně uspokojena. Začne mezi nimi platonický vztah, kdy se jejich hlavy a těla oddávají erotickým fantaziím za zavřenými dveřmi beze svěd...