KAPITOLA 9

2.8K 85 2
                                    

ONA

Líbala jsem se se svým sousedem...

V bazénu. U mě doma. Pozvala jsem ho na přátelský pokec a ve slabé chvíli jsem se nechala pohltit vším, co z něho vyzařovalo. Vášeň. Chtíč. Něha. Láska. Je to vůbec možné? Díval se na mě takovým způsobem, který mě vyděsil. Takový pohled jsem znala od svého manžela, ale tohle byl cizí člověk. Intimita, kterou mi nabídl, byla neskutečně upřímná. On mě chtěl, ale já nemohla. Rozplakala jsem se a přinutila ho odejít. Nabídl mi kamarádství, které jsem přijala, i když jsem věděla, že to nebude fungovat. Byla jsem schopna jen toho, co mi nabízel Will. Nebo to bylo tím, že tam v pokoji číslo 5 jsem nemusela být Evelyn Warrenová. Mohla jsem být jakoukoli ženou.

Bez tváře. Bez svědomí. Bez viny. Mohla jsem si plně užívat života bez následků. Ale pak se stalo něco nepředstavitelného, s čím jsem nepočítala. Když Trevor odcházel, tak jsem uviděla na jeho zádech něco, co mi bylo předtím ukryto. A vyrazilo mi to dech.

Tetování.

To nemůže být pravda!

On... ON JE WILL84... Můj soused Trevor Edwards je můj milenec. Milenec z klubu, kde už několik měsíců pravidelně dovádíme v sobotu večer. Hlavou mi proběhl tok šťavnatých nadávek. Tohle nemohlo být možné. Náhodou bych to nenazývala. Ale přitom on vůbec nevěděl, že jsem MARY79. Uslyšela jsem bouchnutí dveří a oddechla si. Byl pryč. Vylezla jsem z bazénu a uchýlila se do koupelny. Sprchový kout se stal mým útočištěm. Pustila jsem si teplou vodu a sesunula se dolů a plakala jsem. Brečela jsem a nadávala na všechno. Hněv se ze mě chrlil jako láva. Bolest si nacházela cestu ven skrze slzy.

Rozervaná jsem ležela ve sprchovém koutě a myslela na Johna, Willa a Trevora. Ze všech vztahů i přes to, že s Johnem to nebylo dokonalé, tak jsem ho milovala celým svým srdcem. On byl ten jediný. Partner na celý život. Ale on byl pryč. Tohle jsem až moc dobře věděla. Byl mrtvý. Jedna část mě si to připouštěla, ale ta druhá si ho stále držela. Doma a ve svém srdci. Jeho věci byly stále na svém místě.

            Žila jsem s tím, že jednoho dne budu zase schopna vztahu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Žila jsem s tím, že jednoho dne budu zase schopna vztahu. Schopna se zamilovat. Ale nemyslela jsem, že by to mohlo přijít tak brzy. Ta druhá část se naplnila. Jako prásknutím biče jsem prozřela. Will pro mě znamenal hodně. I když tady byl stále John, jako můj stín, který se mnou bude navždy. Postupem času však zeslábne, až jednoho dne při vzpomínce na něj nebudu cítit bolest, ale budu se usmívat na vše, co jsme spolu prožili.

Posledních pár měsíců jsem chtěla jen sex, ale ono přišlo i něco víc.


Otevřela jsem emailovou schránku a mezi nejnovějšími zprávami byl jeden od Alexandry. Alexandra Bellová, úžasná spisovatelka a zároveň má velice dobrá přítelkyně. A zase napsala něco, u čeho jsem musela znovu plakat. Její slova pokaždé promlouvala do mého srdce a duše. Stejně jako jemný list papíru. Tak jemný a zároveň užitečný, ale zároveň kdybych moc přitlačila, mohl by se stát mojí gilotinou.

ACH, ANO! *[CZ]*Kde žijí příběhy. Začni objevovat