EPILOG

2.5K 108 17
                                    

Moc Vám ještě jednou děkuji, že čtení, komentáře a hvězdičky. Těší mě, že Vás můj příběh zaujal a hlavně, že jste ho většina přečetla do konce a zanechala mi svůj užitečný názor. Děkuji. :)

Přeji příjemné počtení...

***

ONA

„Chci tě!"

Usmála jsem se, nohy se mi rozdělily do stran a podívala jsem se na Trevora, který si mě obdivně prohlížel.

Měla jsem na sobě značně odhalující krajkové kombiné safírové barvy s podvazky. Nohy mi zdobily lesklé, černé lodičky na vysokém podpatku. Ohnivé rusé vlasy mi sahaly až k pasu. Upírala jsem na něho své smaragdové oči a těšila se volný večer, který nám byl dán.

Alex, má nejdražší kamarádka, hlídala naši milovanou Mary. Naše dítě. Nedávno ta maličká oslavila třetí narozeniny. Rostla nám před očima a těžce jsem rozdýchávala, že se pomalu ale jistě blížím k čtyřicítce.

Moje tělo se po porodu změnilo. Boky se rozšířily, poprsí se zvětšilo a pokleslo, nepěkné strie se objevily a některé zůstaly i po mazání drahým olejíčkem. O konfekční velikosti 40 se mi mohlo leda zdát. Ale Trevor, můj manžel, miloval mé tělo.

Naše manželství klapalo. Vzájemné neshody jsme řešili překvapivě rychle.

S Johnem tomu tak nebylo. Můj první manžel. Jednou za čas jsem si na něho s láskou vzpomněla a navštívila jeho hrob. Zavzpomínala jsem se slzami v očích a nechala se unést neúnavně plynoucím se časem. Nechala jsem mu tam pár rozsvícených svíček na mramorové desce, poslala jsem mu vzdušný polibek a kráčela zpátky domů.

Minulost mi připadala jako starobylá relikvie.

Současnost byla nevýslovným štěstím a budoucnost jako vždy nejistá.

Trevor Edwards mě často a rád překvapoval. Již po půl roce společného soužití jsme se přestěhovali do nového domu. Staré domovy jsme prodali novým majitelům za slušné sumy a my jsme mohli začít s čistým štítem. Na prahu nového domu mě požádal o ruku. Měla jsem tehdy za pár týdnů rodit, byla jsem oteklá a nevrlá a nabídka ke sňatku nebyla na pořadu dne. Zírala jsem na ten „art deco" zásnubní prsten ukrytý v sametu a rozesmála se na celé kolo.

Potom jsem se rozplakala, zakuckala a málem se počurala, než jsem vůbec byla schopná říct to jediné... ANO!

Týden na to se konala malá svatba, která mi vyhovovala. Jen ti nejbližší a snoubenci neochvějně toužící po chomoutu. A ještě ten večer se rozhodla maličká poctít nás svým příchodem. Z Evelyn Warrenové se stala čerstvá paní Edwardsová, která své narychlo spíchnuté svatební šaty pokřtila plodovou vodou. Trevor celý vyděšený nevěděl, co má udělat dřív. Můj novomanžel jednu chvíli vypadal i na omdlení, než dostal facku na probuzení. Posléze již všechno jelo jako po másle. Mary Edwardsová se narodila v pořádku těsně po půlnoci. Rodila jsem přesně na termín, ač mi to doktor na minulé kontrole o týden posouval.

Byla tu!

Naše dcera, malý a rozkošný balíček lásky, za který jsme mohli oba. S pýchou ve tváři jsem ji pozorovala a těšila na společné dny, které měly teprve přijít.

„Chci tě celou noc," zopakovala jsem a přistoupila ke svému muži.

Ztratila jsem se v jeho čokoládových očích a mé ruce mu projížděly po nakrátko ostříhaných vlasech barvy temného karamelu. Trevor zasténal a přivinul si mě na teplou hruď. Nedočkavě jsem mu stáhla černé tričko a kochala se jeho pevné hladké hrudi.

ACH, ANO! *[CZ]*Kde žijí příběhy. Začni objevovat