ONA
O dva měsíce později...
2 měsíce, 8 týdnů, 61 dní, 1 464 hodin a 87 840 sekund. Tolik jednotek času uběhlo od první schůzky s tehdy neznámým WILLEM84 v klubu. Klub změnil můj život k lepšímu. Není nic horšího frustrovaná žena skrze nedostatek lásky. Tělesnou lásku mi poskytoval nabíječ v pravidelných intervalech. Ale tu duševní jsem dostávala díky novému přírůstku do rodiny. John mě vždycky odrazoval od podobných rozhodnutí. Dlouho jsem se nechala vést jeho názory.
„Kompromisy, miláčku!"
„Johne, ano. Já vím. Já jen potřebuji někomu dát svou lásku, když tu nejsi..."
„Evelyn, pes je jako dítě. Musíš se o něho dennodenně starat. A co kdybys pak otěhotněla? Už tak jsme dost vytížení. Schovávej si tu lásku pro naše malé."
„Ale co když to zase nevyjde?!"
„Nemysli na to. Negativní myšlení ti neprospívá. Vždycky lze najít cestu. A adopci můžeme zkusit taky."
„Dobře, zlato."
„Tak se mi to líbí. Pojď, půjdeme do postele. Milovat se a množit se."
Milování nám šlo až moc dobře, ale množení už ne. Pět potratů jsem prodělala během pár let. Pokaždé jsem cítila, že kus mě zemřel. Zemřel s odchodem mého nenarozeného dítěte. Kus mého srdce se změnil na černý uhel. Samovolné potraty jsou přirozené po třicátém věku života ženy. Tak to pěkně děkuji! Rozčilovala jsem se nad článkem na internetu. Webová stránka pro ženy byla spíš strašákem všech různých sraček, co se člověku může stát, než zdrojem pozitivních informací. Devadesát procent sraček a deset procent pozitiv. Ani se nedivím, že lidé žijí své životy v neustálém strachu. Kdo by nežil, kdyby sledoval to, co se děje kolem nás.
Ale byly tu vždycky věci, které mě naplňovaly klidem, láskou a pozitivní energií. Hudba. Od klasické přes moderní pop po rockový nářez. S poslechem hudby jsem si vždy připadala jako jiný člověk. Měnila jsem se v baletku, která tančí po místnosti nebo popová diva. Poslední byla divoká rockerka. Knihy. Erotické romány vévodily, ale nebyly jediné. Milovala jsem i starou klasiku. První výtisky byla moje posedlost. Filmy a seriály. Během pár let jsem objevila filmové a seriálové skvosty, které mi jednou za čas zpříjemňovaly volné večery. Úklid domu. Někdo by řekl, že je totálně nezáživná práce, ale mě to bavilo. Vidět tu krásnou čistotu a za tu jsem mohla já. Paní domu ukázala, zač je toho loket. Pár hodin týdně jsem byla k nezastavení. Zastávka byla až s čokoládovým dortem.
A pak přišel on.
Mareo.
Vzácný, neobyčejný.
ČTEŠ
ACH, ANO! *[CZ]*
RomanceNetradiční erotický příběh. Evelyn Warrenová a Trevor Edwards. Ústřední dvojice příběhu o touze, která chce být vilně uspokojena. Začne mezi nimi platonický vztah, kdy se jejich hlavy a těla oddávají erotickým fantaziím za zavřenými dveřmi beze svěd...