רמז לפרק- אני רק אגיד שאולי התמונה של הפרק קשורה לפרק יותר ממה שאתן חושבות... ואולי לא ;) (הצלחתי לבלבל?) ושאלי השתגעה היום קצת, בקיצור חפרתי פשוט תקראו, חחחח תהנו.
שהוא הניח את זה על עיניי כבר הבנתי מה זה וזה גרם לי לחייך, אני לא אשקר אהבתי את הרעיון וזה גרם לכול הדאגות שלי להיעלם תוך רגע.
"איך אני אמורה לזהות את בן עכשיו?" קלואי נאנחה בעצב שהבינה שכולם יהיו בפנים עם מסכות על הפנים ולזהות את בן תהיה עבודה קשה.
"תצטרכי לנחש." זאק אמר לנו במסתוריות וביקש מהשומר לידו לפתוח את הדלת העצומה הזאת.
נכנסנו לבפנים והרעש של המוזיקה השתלט על אוזניי, מסביב כולם היו עם מסכות וכפי שהיה רשום בהזמנה כול הבנות היו עם שמלות והבנים עם חליפות, מלצרים עם מגשים מלאים במשקאות יוקרתיים הגישו שתייה לכולם. זה שלא זיהיתי אף אחד רק גרם למצב רוח שלי לעלות, לא יכולתי לדמיין משהו יותר טוב מזה.
חטפתי שתיי משקאות מהמגש של המלצר שעבר לידיי והגשתי אחד לקלואי שהסתכלה מסביב כדי לנסות לזהות את בן.
"את לא תמצאי אותו קלו." הגשתי לה את המשקה והיא שתתה כשהמבט שלה עדיין מגשש לחפש את בן.
"גם כן המסכות האלה, השקעתי שעה באיפור בעיניים לחינם!" קלואי אמרה וצחקתי תוך כדי שאני שותה את הקוקטייל הנורא טעים שהיה בידי, אני עדה לכך שהיא השקיעה על זה הרבה מאוד זמן הייתי אומרת וזה גרם לי לצחוק שכול ההשקעה שלה הלכה לפח.
"מה את צוחקת? כלבה!" היא צעקה תוך כדי שהיא מצחקקת וזרקה עליי את הקשית שלה.
קפצתי טיפה אחורה כדי להתחמק מהקשית ונתקעתי במישהו בטעות, הסתובבתי אליו ישר והייתי נורא צמודה עליו בגלל הסיבוב המהיר שלי. היד שלו הונחה על המותן שלי, הוא לא אמר מילה רק הסתכל לי בעיניים.
"אני מצטערת..." מילמלתי אני בספק אם הוא שמע את זה או קרא את שפתיי המבט שלו לא זז מעיניי כאילו הוא מחפש משהו.
חיוך קטן שעלה על שפתיו גרם לי להעביר את עיניי לשם.
הוא הנהן ושיחרר את אחיזה שלו במותן שלי והלך.
נעמדתי לכמה שניות והסתכלתי עליו הולך כשידייו בכיסים. אוקיי זה היה מוזר.
הסתובבתי בחזרה לקלואי שחיוך ממזרי היה על פנייה.
"אל תתחילי אפילו." הנפתי יד ואמרתי והתקדמתי.'לא אכפת לך מי זה אליסון באת להנות, תשתי ותניחי את המוח שלך לרגע בצד'
כוס אחת הפכה לשתיים, שתיים לשלוש ובלי ששמתי לב אני כבר בכוס החמישית שלא הרגשתי צורך לגמור אותה כי כבר הרגשתי שהאלכוהול השפיע עליי מספיק, לא בצורה כבדה שבא לי להקיא או משהו כזה ההפך הייתי בהיי מטורף הרגשתי טוב, מזה הרבה זמן הרגשתי ממש טוב.
"אני חושבת שיש לך סטוקר." קלואי לחשה לי באוזן בזמן שרקדנו. היא סימנה לי עם העיניים לאן להסתכל והבטתי לשם, מזהה את הבחור, לא בפרצוף ולא בשם כן? זה ההוא שנתקלתי בו מקודם, הוא אפילו לא ניסה להסתיר את זה שהוא מביט לעברי. זאת לא הפעם הראשונה שהוא מביט גם ראיתי את זה מקודם וניסיתי להתעלם, זה היה בערך בכוס השלישית, ניראה לי... אבל זה היה כשעוד חשבתי על דרק ועדיין לא השתחררתי סופית אבל עכשיו אני כבר לא חושבת על כלום ועכשיו כבר לא התחשק לי להתעלם. חייכתי לקלואי וקיבלתי ממנה גבה מורמת מה שגרם לי לחייך יותר.
הסתכלתי לעברו בוחנת אותו מכף רגל ועד ראש, הוא ניראה טוב ראו את השרירים דרך החולצה שלו. סימנתי לו עם האצבע לבוא אליי, הוא הסתכל עליי כמה שניות ושתה את המשקה שלו באיטיות, גורם לי לחכות. כשהבין שחיכיתי מספיק הוא שתה את הכוס בשלוק אחד ובא לעברי.
YOU ARE READING
let him go
Romanceאליסון היא בחורה יפייפיה בעלת שיער חום וארוך ועיניים ירוקות עדינות ומהפנטות. החטא הכי גדול שלה היה לאהוב את את אותו בחור בכול ליבה, את אוון. היא כבר דימיינה את החתונה הצנועה על הים, את הילדים מתרוצצים בין רגלייה ואותם מזדקנים יחד וחיים בעושר ואושר ב...