"מי זה היה?" קלואי אמרה לי עם קול מנחם והניחה את ידה על הירך שלי אחריי שנכנסה לרכב.
"אני לא רוצה לדבר על זה." אמרתי לה ומחקתי את דמעותיי. היא הנהנה.
זה היה מפתיע לראות אותו, עוד אחריי היום הזה שכול דבר בו כמעט הזכיר לי את אוון הייתי חייבת לשחרר קצת ואני מרגישה הרבה יותר טוב עכשיו.
"ג'ייק מחפש אותך, הם כולם הולכים לים כדי לחגוג." היא אמרה לי והביא לי נייר.
"אז אנחנו צריכות בגד ים. אני כבר אסמס לו שאני אפגוש אותם שם." לקחתי את הנייר מידה, ניגבתי את הדמעות והוצאתי את הפלאפון מהכיס כדי לסמס לג'ייק.
התנעתי את הרכב לאחר שסיימתי לסמס לו ונסעתי אליינו לדירה. כול הנסיעה קלואי לא לחצה עליי לדבר על זה והסיחה את דעתי עם נושאים אחרים, הערכתי את זה כול כך."הלבן. כול כך הלבן." קלואי אמרה לי שלבשתי את הבגד ים הלבן אחריי כול כך הרבה בגדי ים שהתלבטתי עליהם.
"נראה לי שאת צודקת." הסתכלתי על עצמי במראה ודיי אהבתי איך שהבגד ים ישב עליי.
"אני תמיד צודקת." צחקתי ולבשתי את השמלת חוף שלי. קלואי שמה בגד ים אדום שהחמיא לגוף שלה נורא ושמה מעל שמלה.
"את חושבת שבן יהיה שם?" בזמן האחרון היא שואלת עליו יותר מידיי ולא יכולתי שלא לחייך אלייה כשהיא אמרה את זה.
בן גם בקבוצה של הבנים הוא השוער ואחד המצחיקים שם.
הוא מבלה הרבה עם ג'ייק והבנים בדירה שלנו אז יצא לי לדבר איתו.
"קלואי יש משהו שאת רוצה לספר לי?" התיישבתי על המיטה והבטתי בה. היא הסמיקה?
"אין מה לספר... הוא הציע לי לצאת שבוע שעבר הסכמתי והיה ממש כיף אבל לא שמעתי ממנו מאז." היא סיפרה לי ונשענה על השידה.
"אולי זה בגלל הלחץ של האימונים לכי תדעי, ואני בטוחה שהוא יהיה היום ואת תראי לו כמה מהממת את בבגד ים הזה, שהוא ישלח לך הודעות כול יום." קרצתי לה והיא צחקה.
לקחנו את התיקים שלנו ויצאנו מהבית לכיוון החוף. כשהגענו לשם ראינו את כול הקבוצה ועוד כמה חברים שהצטרפו, לא היה קשה לפספס אותם."ניצחנו אלי, ואני פאקינג אני הכנסתי גול!!!" שון אמר לי וניער אותי מהזרועות ולאחר מכן הניח נשיקה על המצח שלי. הוא השתגע.
"אני ראיתי." אמרתי עם חיוך בזמן שהוא ניער אותי.
הוא שיחרר אותי ועשה סלטות באוויר. לא יודעת מה הוא שתה אבל הוא חייב להפסיק עם זה. ראיתי את ג'ייק על שפת המים ביחד עם מישהי שלשניהם יש בקבוק בירה ביד. זה היה ניראה כאילו צוחקים ממשהו. הסרתי את המבט מהם כשהבנתי שאני בוהה, אני וקלואי תפסנו לנו כיסאות שיזוף והורדנו את השמלה שעלינו. בן וליאם ניגשו אלינו והביאו לנו בריזר אבטיח לי וקורונה לקלואי, הם יודעים מה אנחנו אוהבות.'כמה אפשר לדבר ולצחוק שיבוא לפה כבר אני רוצה לברך אותו על הניצחון'.
כשקלואי ובן התחילו לדבר ולצחוק ביניהם כול כך שמחתי, ליאם ישב לידי ודיברנו הוא נורא חמוד ונורא כיף איתו.
צליל המוזיקה של הפלאפון שלי בקע מן התיק, הוצאתי אותו וראיתי שזה אבא שלי, הצטערתי בפניי ליאם ועניתי לו.
התרחקתי טיפה מהאיזור בזמן שדיברתי איתו. הרבה זמן לא דיברתי איתו התגעגעתי אליו נורא. אחריי שיחה של חצי שעה ניתקתי ומכה של כדור בראשי גרמה לי לעצום את עיניי ולשפשף את ראשי.
"אני מצטער, את בסדר?"
"זעזוע מוח קל אבל אני אשרוד." אמרתי לדרק והוא גיחך.
"תני לי לראות." הוא הוזיז את ידי ממקום הפגיעה ובדק אותי.
"את תחיי."
"כיף לדעת דוקטור." אמרתי והתיישבתי על החול כשהרגשתי טיפה סחרחורת.
"חכי פה אני אביא לך מים." הוא אמר לי ורץ למקום שלנו והביא איתו בקבוק מים.
"תודה." אמרתי ולגמתי מהבקבוק, אחריי שניי שלוקים כבר לא היה בא לי עוד.
"עוד, שלא תתיבשי."
"תודה "אבא" אבל אני לא צמאה." החזרתי את הבקבוק לידו וקמתי מרגישה קצת מסוחררת אבל לא נתתי לעצמי ליפול אחורה.
"אז צריך לעשות משהו עם הפנים החיוורות האלה." הרגשתי את עצמי מורמת בבת אחת כמו כלה ולפני שהבנתי מה דרק עושה לעזאזל הוא זרק אותי למים, קמתי ושיפשפתי את עיניי וראיתי אותו צוחק.
"אתה השתגעת?!" צעקתי עליו והשפרצתי עליו מים. הוא השפריץ עליי גם וכך המשכנו עד שגל הגיע והעיף אותי אל דרק.
נאחזתי בו חזק כשידיי נכרכו סביב צווארו וידייו החזיקו אותי חזק במותנים מקרבות אותי אליו יותר. כול הצחוק ביננו התפוגג לאט לאט כשהסתכלנו אחד על השני המבטים שלנו כאילו ננעלו ברגע שהעיניים שלו נפגשו בשלי. הפנים שלנו היו כול כך קרובות.
הרגשתי את ידייו מרימות את רגליי וכורכות אותם סביב מותניו. הלב שלי דפק בחוזקה לא חשבתי שהוא יכול לדפוק ככה.
היד שלו טיילה מהלסת שלי עד לשפתיי ברכות ממכרת, נאבקתי עם עצמי לא לעצום את העיניים. הבטן שלי התהפכה, הרגשתי מערבולות שם."מה את עושה לי..." העיניים שלו כבר לא הביטו בעיניי אלא בשפתיי שכלואות בין שיניי בתשוקה. היד שלו נעצרה על הלחי שלי מקרבת את פניינו אחד לשניי יותר מה שגרם למצחנו להיות צמודים אחד לשני ולשפתיו לרפרף על שפתיי ולגרום לי לשחרר את השפה התחתונה שלי ולהפסיק לנשוך אותה.
..........
קצר אני יודעת, סורי אבל אני מותשת :( זה היה יום ארוך מידיי עפתי לישון, מקווה מאוד מאוד מאוד שתהנו מהפרק, אוהבתתת
YOU ARE READING
let him go
Romansaאליסון היא בחורה יפייפיה בעלת שיער חום וארוך ועיניים ירוקות עדינות ומהפנטות. החטא הכי גדול שלה היה לאהוב את את אותו בחור בכול ליבה, את אוון. היא כבר דימיינה את החתונה הצנועה על הים, את הילדים מתרוצצים בין רגלייה ואותם מזדקנים יחד וחיים בעושר ואושר ב...