Karşımda onu gördüm.Yeni sevgili adayım Mehmet bana doğru geldi.Sevdiğim biri var demek istedim ama o sadece bana bakarak mendil uzattı ve bana 'Ağlamak sana yakışmıyor ' dedi.Ne diyeceğimi bilmeden sadece elindeki mendili almakla yetindim .Ne kadar süre durduk bilmiyorum ama üşümeye başlayınca yerimden kımıldandım, ona döndüğümde sadece yere bakıyordu onunla konuşmam gerekiyordu ona 'Ben Urası seviyorum ' demem gerekiyordu ama ben sadece ona ''Hadi gidelim mi üşüdüm '' dedim.Bana bakarak onayladı ve yerinden kalktı.Yanıma gelerek ceketini çıkartıp üstüme örtü.Hiçbir tepki vermedim.Eve kadar yağan yağmurda beraber yürüdük ,bana bir tek kelime bile söylemedi ben ise kendimi kandırıyordum.Bir narsist bir insana aşıktım beni fark etmeyen beni sevmeyen anlamayan dengesiz,hislerimi anlamayan ne kadar onu sevdiğimi bilmiyorsa da beni de sevmiyecek olan bir adama neden bilmiyorum ama kalbimde acı her saniye beni zehirliyor yakıyor ölüyorum aşkımdan ölüyorum onsuzluktan nasıl beni tebrik edebilir nasıl gelip bana mutluluklar der ben mutlu değilim ki.Beni nasıl bu adama emanet eder kalbim ondayken ağlıyorum lanet olası bir sevgi yüzünden yağan yağmur gölgeliyor benim acımı.Nedensizce acı çekiyorum artık ne istediğimi bilmiyorum nedense ona yaklaşmaya çalıştıkça daha çok uzaklaşıyorum ama onu istiyorum bir yanım onun yüzünden acı çekiyorum benim farkımda olmayan biri yüzünden artık acı çekmek istemiyorum .Evimin önüne geldiğimde Mehmete döndüm ve gülümseyerek'İyi akşamlar sevgilim ''dedim bana şaşırarak bakıyordu.Ceketini verdim ve yanağından öptüm .Artık beni sevmeyen biri için acı çekmek istemiyordum.Mehmet'in şaşkınlığı yüzünden okunuyordu bana ''iyi geceler '' dedi ve koşarak gitti.Bende onun arkasından gidişini izledim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAH BAZ MAT
Ficción GeneralEskiden bize masallar anlatılırdı. Bir varmış bir yokmuş başlardı girişleri. Sonra bir prens gelir ve prensesini bulur ve evlenip sonunda mutlu mesut yaşarlardı . Adı üstünde masallar var ile yok arası başlayan şeylerdi ne beklersiniz ki sonraları...