2. Idiotii peste tot

167 12 9
                                    

Am facut dusul mult dorit de catre corpul meu. M-am imbracat cu o pereche de blugi skinny negrii, un tricou lejer alb- negru cu un craniu, nelipsiti mei conversi negri si un ruxacel, unde am bagat 2caiete si un penar cu cateva pixuri. Prietenii mei imi spuneau ca sunt foarte sobra, ca port mereu doliu, etc.,doar Miriam cunostea adevarul, dar daca mi-ar fi cunoscut secretul ar fi inteles. Am trecut si pe la masuta de machiaj, unde am aplicat putin fond de ten si am coborat de unde se simtea un miros mirific de clatite. Astea sigur sunt facute de tata. Ii vad pe "minunatii" mei parinti stand la masa si bandusi cafeaua.

- Neata mama! Neata tata! salut eu politicos.

- Neata scumpo! raspunde tata cu mama la unison. De obicei raspund la multe chestii in acelasi timp, parca gandesc la fel. Dar si cand se cearta este un cosmar casa asta.

- Ce avem de mancare in dimineata asta?? mor de foame, cred ca as manca orice acum. Ma asez la masa si astept. Pe masa era o farfurie cu capac. Alea sunt clatite! Logic ca sunt clatite! Constiinta mea draga, de unde dracu' stii tu sigur daca alea sunt clatite!? Daca aici jos miroase a clatite si pe masa este o singura farfurie ce dracu' poate fi altceva!?

Urasc constiinta asta dar odata ce te nasti o ai pe cap! Tata ridica capacul si surpriza! CLATITE CU CIOCOLATAAAAA!

-Clatite. Preferatele tale.

- Mersi mulllt! Sunt delicioase!spun in timp ce gust una.

- Cu placere scumpo!spune tata

Am mancat tot din farfuria mea si am plecat spre garaj. Sa vedem daca constiinta mea are gusturi bune. Ce sa iau in prima zi de liceu din clasa a XII-a?? Vaduva sau Range Roverul sportnegru!? Vaduva, e prima zi nu ii umi prea mult coltisor! Ai dreptate.

Urc pe vaduva mea si ma indrept spre liceu. Eu de obicei conduc foarte repede, dar nu am de ce sa ma grabesc. Este ora 7:43 ,so orele incep la opt. Mai trebuie sa trec si pe la secretariat.

Ajunsa in parcarea liceului imi parchez motorul. Banuiesc ca sunt singura eleva noua deoarece nimeni nu se muta la un liceu nou abea in ultomul an. Imi dau casca jos si o pun la locul ei. Imi asez ruxaceleul pe umar si pornesc spre intrarea in liceu. Tote privirile erau pe mine. Este tare enervant sa stii ca lumea se uita la tine asa ca prind inițiativa, nu ca nu o am la mine, si strig:

- Ce va uitati asa la mine!? Nu aveti ce face sau sunt eu prea frumoasa!? Toti se uitau inspaimantati la mine.

La intrarea in liceu stau 4 baieti:
primul avea parul castaniu si ochi albastrii, corp bine sculptat si tatuaje pe maini, simpatic baiatu'. Al doilea avea parul blond si ochi albastrii, arata bine baiatul, n-ai ce sa zici. Al treilea era inalt, ochi caprui, frezura tipica baietilor de azi. Al patrulea era cel mai misto: inalt, bine sculptat cu tatuaje pe maini, parul sau era lung si dat pe spate. E sexy rau cu postura aia a lui se Mr.Bo$$ a lui.

Trec pe langa ei non-salant si intru in liceu. Aud fluieraturi in spatele meu si asta:

- Papusa, da' unde pleci tu asa grabita? cu o nota de amuzament. Deci e baiat da'la rau. Bine! Ma intorc si ii raspund:

- Scumpi, daca tie ti-se pare ca ma grabeam, inseamna ca vezi slow-motion. Imi pare rau pentru tine!

Si am plecat cu zambet malefic pe buze! Se pare ca i-am inchis gura.

-Papusica sa stii ca imi place sa vad slow-motion mai ales cand treci tu pe aici. Nu ma asteptam sa-si revina.

-Sa stii ca nici tu nu arati prea rau!asta sigur il lasa confuz. Si am continuat sa merg.

M-am indreptat spre secretariat si mi-am luat orarul si am aflat in ce clasa sunt. Iei...

Harry pov.:

-Frate fii atent la ce bunaciune a sosit!spune Louis si imi intorc privirea spre ea.

Chiar e frumoasa. Era imbracata alb-negru mai mult negru, ca mine. Coboara de pe motorul ei negru, isi lasa casca pe motor si vine spre liceu. Deci stie sa conduca un motor, putine fete stiu. Cand sa ajunga aproape de noi se oprește brusc:

- Ce va uitati asa la mine!? Nu aveti ce face sau sunt eu prea frumoasa!?spune incat sa sa ada si toti privesc in alta parte. Se pare ca stie sa se faca ascultata usor, dupa postura ei si mie mi-ar fi frica de ea. DAR SUNT HARRY STYLES.

Se indreapta spre noi, care stam rezemati de tocul usiilor. Cand trece pe langa noi Louis se trezeste sa fluiere dupa ea, iar eu il completez:

-Papusa, da' unde pleci tu asa grabita? sa vedem cum reactioneaza, e dura sau doar vrea sa para? Iar raspunsul ei nu întârzie sa apara.

- Scumpi, daca tie ti-se pare ca ma grabeam, inseamna ca vezi slow-motion. Imi pare rau pentru tine!se intoarce si pleaca cu un zambet pe buze.Fata asta a spus ce a spus!?

- Frate esti ok?ma intreaba Niall fluturandu-si mana in fata mea, i-o prind imediat si strig tare.

-Papusica sa stii ca imi place sa vad slow-motion mai ales cand treci tu pe aici.

-Sa stii ca nici tu nu arati prea rau!spune si pleaca mai departe pe drumul ei.

Ma intorc spre baieti si cu greu se abtin sa nu rada.

- Fata asta a spus ca nu arat rau sau am auzit eu prost!? Spun aproape enervat dar in acelasi timp amuzat.

Dark Love: The wrong person FF ~Harry Styles~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum