Baietii ma trag pe hol pana la sala in care se va desfasura ora de psihologie. Intram in clasa, iar profesoara nu era prezenta.Toata lumea era cu ochii pe noi si ultimele 3 locuri ramase erau fix in primele banci. Nu credeam ca o sa spun asta vreodata , dar, Multumesc persoanei care a lasat un singur elev intr-o banca! Eu m-am asezat in centru si ei pe margine. Plete era deja prezent si avea o incruntatura mare pe fata.
-De abea astept sa vina profesoara si sa vezi toooata scola si toot! Chitaie fericit Liam.
-Incep sa cred ca sunteti nebuni! Din 'stelele curului' in nebuni!nu ii inteleg. Nuci nu stiu cine sunt cu adevarat si de unde ma cunosc si deja sunt entuziasmati pana peste cap ca sunt la scoala lor!
-Ai grija cum vorbesti! Ai vrea tu sa fii de-a noastra! Si o sa aflii cand trebuie. Spune Liam Zayn in acelasi timp doar ca ultima propozitie a spus-o Zayn.
-Stii? Mai bine va vedeti de treaba.
Profesoara intra in clasa, saluta si se aseaza la catedra. Este o domnosoara de vreo 25-30 de ani, slabuta, bruneta si inalta. Ma intorc putin si observ ca Plete se holba iar la mine.
-Copii cred ca majoritatea ma stiti, si as vrea ca voi sa-i spuneti noii voastre cologe cateva ceva despre mine, dar intre timp, de ce nu ne zici tu cate ceva despre tine, daca poti in fata clasei.abea a venit si deja incepe cu asta. Bine ca stiu pe derost ce am de zis. Ma ridic din banca si pasesc increzator in fata clasei.
-Ma numesc Vanessa Besstelon, cu DOI DE S. Multi oameni imi gresesc numele! Am 17 ani, sunt o fire puternica, care nu accepta sa fie calcata in picioare! Majoritatea oameniilor isi stiu locul pe langa mine, si ar fii pacat de ei sa faca ceva gresit. NU IMI PLACE CA CINEVA SA SE HOLBEZE LA MINE SI NU IMI PLACE SA MA REPET MAI MULT DE 2 ORI!spun raspicat uitandu-ma la Plete.Este foarte enervant si deranjant. Imi place arta, si sunt deschisa la orice subiect legat de economie sau politica sunt buna la mai orice si agreabila.spun increzatoare in mine si pasesc inapoi asigurandu-ma ca Harry a inteles ce are de facut, iar baietii se uitau mandrii ma mine. Şi inca ceva! NU.VA.MAI.HOLBATI.LA.MINE. O SA VA MUT OCHII LA PODEA! Si si-au mutat privirea in alta parte.
-Buuun.zise profa pe un ton 'avem o eleva care o sa ne faca probleme si mai desteapta decat noi'. Multumim de perzentare, foarte, ămmm, fastuasa si la subiect. Multumim.incheie si eu pun in aplicare zambetul meu de ingeras cuminte.
-Este inceputul anului, iar peste, cred ca peste 3 saptamani, o sa avem un proiect! Dar mai e timp. Ora este pe sfârșite, imi pare rau ca am inatrziat, si are cineva intrebari sau vrea sa discute un subiect cu clasa?
Era liniste pana cineva s-a ridicat, scaunul scotand un zgomot deranjant pentru urechile mele sensibile. Elevul paseste in fata clasei, eu nedandui atentie si continuandu-mi desenul.
-Am un subiect interesant de dezvatut daca nu va suparati! Spune acesta.
-Cum sa ne suparam!? Dai bice!glumeste profesoara si toti zambesc, dar eu raman rece.
-Unii oameni isi permit sa subestimeze puterile celor cu GRAD MULT MAI MARE.Apar ca din senin si strica, ca sa spun asa, linistea. Se cred mai inalti, dar ei sunt doar SUBALTERNI. Plus ca si aliatii tai, unii CONCEDIATI, ajuta subalternul sa urce in culmi.Cum vi se pare asta? Cred ca este un subiect destul de bun.
In cele din urma imi ridic privirea din desen, si surpriza:Plete se gasea sa vorbasca. Il privesc rece fix in ochi si el imi urmarea gesturile.
-Harry, acesta este un subiect chiar bun, cineva vrea sa spuna ceva înaintea mea?acum e momentul meu. Ma ridic in picioare si pasesc langa el si il privesc in ochi.
-Da, eu! Este total incorect tot ce spui tu acolo.spun si fac un gest simpatic din degete.
-Da!? Luminează-ma si pe mine.Plete nu incerca sa mai fii sarcastic.
-Cu mare placere! "ŞEFII" lor, ar trebui sa fie mandrii ca subalternii evolueaza. Aduc compania in culmile gloriei. Si ce daca isi permit? Inseamna ca au incredere ei si in fortele proprii, nu tin cont de parerile altora si pe cont propriu reusesc. De ce sa fie aliatii ca si inchisi intr-o colivie? Trebuie sa discuti deschis, si sa negociem ca sa spun asa Confruntarea mintilor. Aliatii nu sunt marionete, pe care le controlezi, aunt persoane care probabil o sa te scoata din cacat. Nu pot sa-i spun altfel.in timp ce vorbeam ma apropiam din ce in ce mai mult de el, ca sa-i arat superioritate, plus ca suntem de aceiasi inaltime. A, sa nu uitam ca acesta este un subiect de politica, nu de psihologie. Sper ca te-am ajutat.
-Sunt profund uimita! Nu credeam ca o sa aud o asemenea conversatie intre elevii mei! Felicitari Vanessa. Iar Harry, pot sa spun ca sunt de acord cu Vanessa: nu este doar vorba de sefie, ci si de o relatie de prietenie, ca atunci cand ai probleme sa te scoata din ele.ma aproba profesoara.
-Aliatii au meseria de a te privi din intuneric sau din spate, iar cand iti dai seama ca nu poti face fata singur si ca nu poti fii seful tuturor, aliatii o sa vina si o sa te scoata din fantana cand nimeni nu ar face-o. Pastreaza-ti dusmanii si aliatii aproape ca prietenii sa sa nu te afunde.
-Vanessa, nu pot sa spun ca gandesti corect, dar, dezbati subiectul corect. Imi place de tine.
CITEȘTI
Dark Love: The wrong person FF ~Harry Styles~
FanfictionVanessa Besstelon, pare o fata normala, dar ea priveste oamenii cu ochii intunericului. Harry Styles un bad boy obisnuit, cu toata lumea la picioare...pana o inalneste pe...ea. Pe parcurs se ivesc multe surprize. "-Harry, vreau sa te rog ceva. -Ori...