19.plictiseala

50 6 1
                                    

Ma asez frumos pe scaun cu caietul pe banca și stiloul lângă.  Nu înțeleg persoanele care prefera sa scrie cu pixul. Este mult mai ușor sa scrii cu stiloul și mult mai frumos. Dar la un pix ramai fără pasta si il arunci. Stiloul o sa rămână mereu preferatul meu împreună cu scrisul de mana. Scriu pe caiet "Ora de Romana" și aștept frumos sa se sune. Eu nu mai știu nimic de anul trecut legat de romana. Dar cui ii pasa.

Clopotelul ce anunta începerea orei se aude, iar din obișnuința lui Harry de a întârzia, surprinzător nu este prezentă,a venit chiar mai devreme. Locurile de lângă mine sunt ocupate, iar singura banca liberă era banca cu foaia pusă de mine peste. Se așează pe scaun și se uita nedumerit la foaia de pe banca luand o în mână și mototolind-o, dar el, nu o arunca la gunoi...nu... el o arunca într-un coleg de lângă el.

Profa intra in clasa isi pune geanta pe catedra, deschide catalogul și face prezenta.

-Barney Alexander.

-Prezent.

-Besstelon Vanessa. Eleva noua? Si te rog ridica-te.dar ce mofturi pe ea și mă abțin sa îmi dau ochii peste cap și mă ridic.

-Da doamna sunt noua. Aveti întrebări legate de mine?nu imi place sa stau în picioare și asta sta sa se gândească dacă ca imi puna alte întrebări sau nu.

-Nu. Poti sa stai jos. Cred ca te-ai prezentat azi colegilor, deci stai jos.

Ma asez inapoi pe scaunul incomod. La cati bani plătesc parintii acestor copiii pentru ași face cursurile în scoala asta ar putea sa cumpere perne la scaune. Ora a trecut ca melcul, dar bine ca s-a terminat. După cum a spus profa, numele ei este Lóren Cristine si preda în scoala asta de 15 ani. Profa este cam înțepată, dar preda bine și face ordine în clasa. În caz ca nu am precizat, Plete se plictisea de moarte și aparent, eu eram foarte interesanta. Aia de romana vorbea eu începeam un nou desen, ceilalți vorbeau prin bilețelele, mesaje cu alți copii. Dar el nu..., nu vorbește cu prietenii lui prin mesaje, nu...  el se uita la mine. Mă rog, i-am trimis mesaj lui Miriam sa ne întâlnim la dulapul meu.

Ajunsa la dulap, o zăresc pe Miriam tastând pe telefonul ei. O dau gentil mai intr-o parte si imi deschid dulapul. Pun mana pe cifru și pun repede în ordine numerele 1994, iar dulapul se deschide.

-Care e cifrul tău?spune Miriam

-1994, de ce? Și al tău care e?

-2167, eram curioasa. Atat.

-Vanessa! imi aud numele strigat de catre vocea lui Katy și mă întorc.

-Katyy! Ce s-a întâmplat?spun eu repede și mă uit la Miri care era surprinsa ca am o prietena. Ma uit la ea și spun: Ce? Am deja 2 prietene! Si o am si pe secretara.

-Ok! Esti ciudata și socializezi! Unde e Vanessa pe care o știu eu? Intreaba ea surprinsa.

-Aici! Deci, Katy ce s-a întâmplat?

-Ămmm,  voiam sa te întreb dacă în pauza de prânz vrei sa stai la masa noastă. Poți sa o inviți și pe prietena ta.

-Sigur. Pauza viitoare?spun si ea aproba

-Ok..... pai ne vedem pauza viitoare!spune si pleaca fără a mai spune nimic.

-Eu nu sau cu tipa aia la masa!spune ea ofticata.

-Ba o sa stai, si nu ai voie sa comentezi.face e vreau eu,nu ce vrea ea.

-Ce ora ai? Eu am Istorie.in timp ce ea spunea ultima propozitie am luat orarul in mana si ii dau raspunsul.

-Matemetica. Ok. Pai imi pare rau pt tine ca ai ales sa fii la filo, dar aveai de ales sa mergi la biologie sau mate - info. Deci.. fii fericita ca nu ai 9 ore de mate pe săptămână.

-Da.. mă rog. Tot e mai bine. Dar cine o sa mai folosească istoria în rândul nostru? Când noi avem propria noastră istorie?

-Cine stie? Ok. Eu merg la clasa, si tu vezi pe unde ajungi, da?

- Daa... regină!spune ea și își da ochii peste cap.

Dark Love: The wrong person FF ~Harry Styles~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum