20. Matematica

37 4 1
                                    

Ajung în clasa. Imi scot caietul si pixul, și mă pun pe citit. Am mereu o carte la mine în caz ca mă plictisesc, dar preferata mea este "Orase de hârtie" de John Green pe care o citesc a treia oara. Nu pot sa spun de ce îmi palce... doar imi place.

Eram captivata de poveste când simt o mana pe umărul meu, iar din reflex am prins mana și am strâns-o cat am putut de tare pana am auzit vocea lui Zayn.

-Te rog nu mă mai strânge ca o sa fac pe mine! și i-am dat drumul la mana.

-Scuze. Am crezut ca ești Styles. Ce vrei? am spus eu pe un ton indiferent.

-Voiam sa te întreb dacă după scoala vrei sa vii cu gasca la o 'mini' petrecere de început de an. Spuse accentuând si punând în ghilimele cuvântul mini.

-Dar la voi... ce inseamna acest 'mini', repetând gestul lui.

-A... pai chestii normale de liceu. Bem de rupem. Uneori riscam sa ne inecam în piscina de beți. Fumam chestii. Stii tu... lucruri 'normale'.

-Zayn. Ai o problema cu ghilimelele. Mai exact la cât după scoala e petrecerea?

-La 8. Deci vii prințesă?sarcasmul lui o sa moara odată cu el dacă mai continua așa.

-Da. De ce nu? Nu strica o 'mica' petrecere. Si daca data viitoare cand o sa mai fi sarcastic sa nu fii surprins dacă te trezești cu o palma. Acum pleca! i-am fluturat mana în fata si mi-am continuat treaba, dar el nu plecase și îmi luase cartea din mana. Pe usa a intrat Harry si isi întoarse privirea spre mine și după spre Zayn, eu stand cu mâinile încrucișate la piept.

- Orase de hârtie de John Green. A deschis cartea la o pagina aleatorie și a citit:

"Margo îmi spusese: plăcerea nu constă în a face acel lucru; plăcerea constă în a-l plănui."

-Cel mai bun lucru pe care îl puteam citi. Altceva! Si a mai răsfoit putin cartea.

„- Întotdeauna mi s-a părut ridicol când oamenii își doresc să se combine cu cineva doar fiindcă persoana respectivă e drăguță. E ca și cum ai alege cerealele de dimineața în funcție de culoare, nu de gust."

-Asta a sunat mai normal. Totusi draguta carte!Mai răsfoire puțin cartea și mi-o dădu înapoi. Privirea lui Harry era încă pe mine din banca în care statea. Deci vei veni sigur diseară?

-Da. O sa vin la 'mini' petrecerea voastră stupida de început de an. Fericit de răspuns?

-Foarte. Yey.chiuise si ma saruta.............pe obraz. Dar pe ce ați crezut ca mă saruta? Sper ca ești buna la mate pentru ca profa ăsta este o scorpie căreia Îți vine să o musti de fata!

-O..kkkkkkk...... Cred. Și dacă mă mai atingi o data o sa mori. Ochii lui Harry il priveau pe Zayn cu putina ura.

" Dacă o mai atinge o data mă duc și îi dau un pumn în fata. După ce ca m-a trădat o mai și pupa! Eu o sa fiu primul. Și citatul ala cu cerealele mi se potrivește. Stai. Se uita la mine. De ce se uita la mine? Și o sa vina la petrecerea de început de an. O sa am o șansă să prind vulpea în capcana."și la final zambise strengareste. Sa creada el ca mă îmbăt.

-Acum poți sa pleci, și l-am prins se mana înainte sa plece, dar înainte sa pleci, poți sa imi spui de ce tu și Lima lămâia stai după fundul meu?

-Liam cum?și izbucnite în ras.

-Lima. Lima este capitala Peruului si merge Lima lămâia. Deci?

-Nu trebuie sa știi tu chiar tot. Dar ce nu avem voie sa stăm cu o fata frumoasa și noua?

-Da bine. Bine. Acum pleaca.

Profa venise in clasa. Își făcuse prezentarea eu i-am dat o foaie cu ce trebuie sa știe despre mine. Nu mai suport sa spun același lucru la fiecare profesor. Zayn a avut dreptate, profa de mate e o acritura. După ce îi dădusem foaia mi-a spus sa stau la catedra si mi-a rupt foaia. Încă îmi amintesc ce mi-a spus, și acum e pauza și stau la masa cu Katy și Miriam care este puțin suparata pe mine.

"Profa: Domisoara, ramaneti la catedra. Ai gura sa vorbești?"
Eu: Nu știu doamna am?
Profa: Ce este cu hârtia asta?și mi-a rupt foaia în fata.
Eu: Pe haita pe CARE TOCMAI ATI RUPT - O era scris ce trebuia sa știți despre mine. CA SA NU MAI STAU SA SPUN DE MII SI MII DE ORI ACELAȘI LUCRU LA ACELAȘI PROFESOR. Fericita?
Profa: Dar ce este cu tupeul ăsta la tine?
Eu: A pai nu știu. Imi încerc norocul cu profesori descreierați ca dumneavoastră?și m-am dus în bancă. Și mă dor picioarele ca sa mai stau acolo. Dacă vreți stați dumneavoastră acolo. Și sa nu comentați!
Profa: Cum..., Dar eu am intrerupt-o.
Eu: Am spus ca nu comentați. Pentru ca profesoara de desen a avut gura mare si-a luat.o în bot. Imi e foarte ușor sa mă duc la directoare și sa mă plâng.si îi inchisesem gura. Mi-am întors privirea spre Harry care se străduia cu greu sa nu rada. Și când a văzut ca mă uit la el mi-a făcut semnul cu degetele mari de gen: Bravo! iar eu i-am aratat dejetu' mijlociu."

-Nu înțeleg de ce mă pui sa stau aici. Miriam este mereu ofticata de ce o pun sa fac.

-Pentru ca trebuie sa ai și tu prieteni noi. Nu sa stai doar cu mine. Și înțeleg ca te-
ai mutat la altă scoala doar pentru mine dar na.

-Ok. Van, cum a fost ziua de ieri? Spusese în timp ce lua o gura din inghetata. Aici e mancare ca acasă de buna și la desert avem inghetata sau altceva. Azi a fost la meniu tocăniță de pui cu vita, supa de găluști și la desert aveam îngheață sau tort de îngheață.

-Inafara ca am făcut ditamai scandalul deoarece avem o profa de desen proasta care nu își știe locul și un idiot care și acum se uita la mine și încep sa cred ca este OBSEDAT de mine... a fost ok. Plus ca iubesc masa de azi.

-Stii ce ii lipsea mesei asteia? O punga maarrreee de 'ketchup'.miriam daca te scăpai Îți tăiam capul

-Dea. Nu.Continuand. Azi a fost, pana acum, bine. Am de gând sa o frig pe aia de mate.

-Doamna Puffed, da o cheamă Puffed și e tare în gura, este cea mai rea. Aea trecem la ea. Il avem pe Harry care știi ca este olimpic, anii astia abea trecea. Dar ca sa își mențină statura de Olimpic, a amenințat-o si a foat si a la ea casa anual ca sa bage frica în ea. Și îi umplea catalogul de 10 și îi iesea media. Anul trecut cu toate notele de 10 care le avea și adaugă în catalog tot nu ii iesea media. Si a pus.o sa retragă nota buclucașa.

-Ok. Ce mai trebuie sa știu despre Styles? Ca pana acum au fost muuultteeee lucruri.

-Cu timpul o sa aflii mai multe. Dacă o sa vrei.Zayn a trecut pe lângă mine și îmi făcu cu ochiul.

Dark Love: The wrong person FF ~Harry Styles~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum