-Deci... astia sunt 'stelele intunericului'? Ma astepram la mai multe lucruri despre ei.spun eu putin dezamagita.
Adica, ei nu fac nimic in comparatie cu mine.
-Uite, ei, isi tin secretele ascunse, dar nici daca esti iubita vre unuia nu rezolvi nimic.
Cat timp Katy continua sa manance si sa deseneze, deodată tota lumea se opreste din vorbit. Pe usa cantinei intra un baiat suplu, brunet si pot sa zic perfect. Strabate cantina si ajunge la masa 'stelelor' unde ii spune ceva lui Laim, cred, si amandoi pleaca.
-Cine a fost tipul ala! Spun eu aproape salivand.
-Candva erau 5 stele, nu 4 cum sunt acum. El era a 5 a, il cheama Zayn Malik, ii place sa marga cu motocicleta, adora viteza, dar nu-l intrece pe Styles, si este priten bun cu Liam Payne.
-Dar de ce a plecat?adica de ce sa nu fii o stea si sa te incurci cu lumea?
-De la o vreme nu se mai intelegea asa de bine cu ceilalti pe motiv ca si-a gasit iubita. El era indragostit de mult de Every si acum chiar sunt impreuna, dar ceilalti au considerat-o o risipa de timp si el iubind-o, ce sa faca? Sa alegi faima sau iubirea? In concluzie el a plecat din dragoste pentru o tocilara.ma lamureste Katy rapid.
Scoala asta are multe conflicte, vedete si tulburari. Pana acum eu state ai priveam in alta parte, dar pentru scurt timp imi mut privirea pe 'stele' si ghici surpriza! plete se holba la mine si o tine asa mult timp. Se mai uita mult la mine!?Parca eram mai interesanta decat despre masina de care vorbeau. Nu o sa va lamuresc acum cum de am auzit, o sa spun doar ca am un auz excelent.
Pauza se sfârșește.
-Katy, ce ora avem acum?nu am nici un chef sa merg pana la dulap si sa nu folosesc viteza.
-Psihologie! Este ora in care nu facem mai nimic dar si cand facem ne unflam de ras!spune ea incantata.
Mergeam pe hol, si deodata vad totul negru si un sunet infundat ce ma striga. Stiu ca profesoara de engleza e ce sunt si eu, dar asta e ciudat. Sunetul asta nu suna ca si cum ar proveni de la un vampir.
-Katy, ne vedem in clasa. Am o trebusoara de rezolvat.spune eu repede si o aud pe Katy cum murmura ceva si ma indrept in directia sunetului.
Sunetul ma trimitea catre o clasa, mai exact un atelier. Intru grabita in atelier si sunt UIMITA. Liam si cu baiatul ala, Zayn erau acolo. Ma priveau cu o fata fericita, si mandra. Fac o plecaciune si ma imbratiseaza amandoi.
-Wo Wo Wo... ce se petrece aici si cine sunteti voi! Spun eu tare si raspicat.
-Regina, maiestate, cum o fii, ne bucuram sa te vedem! Si sa aflam ca esti de a noastra! Spune Zayn.
-Ai atatea de vazut aici, trebuie sa ne faci o vizita pe acasa ai noi la tine! Spune Liam grabit si eu am ramas complexata.
-Stai ce!? Nu v-ati prezentat, si nu cred ca EU, o sa primesc vreodata pe cineva ca voi la mine in casa, si nici nu am voie sa merg la BAIETI NECUNOSCUTI acasa!
-O sa aflii cand trebuie cine suntem! Hai la Psiho.spune repede Liam
CITEȘTI
Dark Love: The wrong person FF ~Harry Styles~
FanficVanessa Besstelon, pare o fata normala, dar ea priveste oamenii cu ochii intunericului. Harry Styles un bad boy obisnuit, cu toata lumea la picioare...pana o inalneste pe...ea. Pe parcurs se ivesc multe surprize. "-Harry, vreau sa te rog ceva. -Ori...