Cititi putin de la final
- Stii, au trecut 5 ore de azi dimineata chiar 6, si sunt in perfecta forma. LOJIC CA IMI E FOAME!!!.
- Nu e nevoie sa tipi. Vezi ca nu mai avem specialitatea casei cum sunt la romani sarmalele.
- Mai, ce casa de vampiri e asta fara sange? Da nu conteaza. Da-mi ce ai, ca nu mai pot de foame.da ce mai prietena esti.
-Vii in casa mea te intreb daca vrei sa mananci iti zic ca nu am ceva si faci mofturi si acum te mai si pui la televizor.
-Stii ca sunt pretentioasa. Oricum, ce vrei sa facem?intreaba ea.
-Hai sus.am spus luand o punga de cipsuri si am plecat sus;m-am trantit in pat ai am deschis punga. Bun. Peste 3 luni adica in Ianuarie, este incoronarea mea.
-Zi-mi ceva ce nu stiu!
-Eu trebuie sa ma marit cu HANDICAPATUL ala de David, si nici nu imi place de el. Da' eu pentru ca sunt obsedata de putere,fac ce fac si vreau sa scap de el dupa ce raman "Regina". Am nevoie de un plan ca sa scapam de el...ajuta-ma! Tu ai mintea bolnava si planurile bune.
-Bine. Deci incoronarea este pe 13 ianuarie. Dupa ce te mariti cu idiotul,prin decembrie, urmeaza incoronarea. Dupa ce devii regina il bagi intr-o camera cu pretextul de al "rasplati" iar eu o sa fiu deja acolo. Il legam de ceva si il omoram. Tu fiind regina nici maica-sa nu o sa mai poata sa faca nimic. Uneori iubesc sa fiu vampir, si asa legalizezi legile tale si pui stapanire pe tot.spune ea repede, dar bine ca am inteles ceva.
-Cred ca o sa te fac sfatuitorul meu cand punem planul in aplicare.imi place cand am o prietena cu planuri ca astea.
Era 1:30 cand am plecat de la scoala, am mai stat juma' de ora discutand planul in detaliu si dupa ne-am pus la un film. Filmul a durat 2 ore jumate deci acum este 4:30. Usa de la intrare se aude, in concluzie, a venit tata. El vine pe la 4 sau 5, iar mama vine pe la 5 sau 6. Ea are de facut niste chitante sau lucruri... Se aud pasii tatei, devenind tot mai proeminenti, iar usa se deschide.
-Hei.Ce faceti fetelor?intreaba tata sfios.
-Buna ziua.spune Miri
-No pai bine, ne-am uitat la un film.spun eu.
-Vezi ca Jess vine tarziu.Ati mancat?tata de ce intrebi si nu te cari? Copila vezi ca stiu ce gandesti! Imi spune el si imi face semn.
-Pai nu ne este foame si no pai, pleci? Te rog?
-Copila! Am o idee! Iesim ca fetele? Miriam, nu ajuti dar haide.imi intorc privirea spre tata care aproba.
-Multumim. Sa nu strangi nimic! Ca iar faci toate alea ca tu faci totul si eu nimic!spun si plecam. Coboram scarile si ma orpesc.
-Gajica, noi cu ce mergem si unde?intreb eu uitandu-ma la ea cu fata de "acu' e acu' adica mergem da cu ce? A dat logica in tine".
-Mergem la Daviiid! Si i-a masina. Te rog i-a masina.
-De ce mergem la "iubi".spun si mimez ghilimelele.deci nu o inteleg, ma urc in masina. De ce sa mergem la idiotul ala,ca sa ce?
-Trebuie sa te lingusesti pe langa el! El e indragostit pana peste cap de tine! Ti-ar cumpara chiar si luna, daca ar fi posibil. Iar tu o sa fii acolo cu "iubirea" ta fata de el, si mai tarziu cu cuțitul. Nu înțeleg de ce mă-sa l-a lasat la conducere totata, cand stie ca, copilul ei, e un idiot. Si sunt 100% sigura ca nu o sa faca ce vrea mă-sa, si o sa faca ce vrei tu.
-Ok. Asa facem, dar mai avem o problema. Acel Harry, s-ar putea sa se tina dupa mine peste tot. Poate sa-si puna si oamenii dupa mine, chiar. Si iti dai seama ce ar iesi asta? O catastrofa!
-No bun, am lamurit problema! Hai la David.atat spune si pornesc motoruo si plecam.
Ok guys, vreau sa va spun: LA MULTI ANI! de 1 martie, stiu ca ieri a fost, dar ignorati asta.
Acest capitol este un pic mai slabut cu sirul de idei, dar in urmatorul capitol o sa fie mai multa actiune (cred, idk).
Ultimul lucru si va las: IMI PARE RAU DE GRESELI!!!
LYG♡♡♡
CITEȘTI
Dark Love: The wrong person FF ~Harry Styles~
FanficVanessa Besstelon, pare o fata normala, dar ea priveste oamenii cu ochii intunericului. Harry Styles un bad boy obisnuit, cu toata lumea la picioare...pana o inalneste pe...ea. Pe parcurs se ivesc multe surprize. "-Harry, vreau sa te rog ceva. -Ori...