9. Cearta

91 6 1
                                    

-Buna ziua copii!spune profa si isi pune geanta pe catedra. Tu esti Vanessa Besstelon?spune si isi indreapta privirea catre ea si isi da fularul jos.

-Da, de ce? S-a întâmplat ceva?spune ea, haide! Stim ca te prefaci!

-M-am intalnit cu Melanie acum pe hol si mi-a zis ca esti o eleva excelenta. E adevărat?intreba si se apropie de banca ei. Doamne, ii pacaleste pe toti! Parca sunt vrajiti.

-La desen chiar sunt o eleva buna, dar notele mele de 10 din carnet ce va indica?esti atat de increzatore, mi se face rau.

-Bun. Vreau sa imi redai un moment important care s-a intamplat sau o sa se intample in viata ta. Gajica se ridica si ii intinde foaia pe care a desenat toata ziua.

-Ca si facuta!profa sta si vizualizeaza foaia. A desenat toata ziua la ea. Ce o fii desenat?

-Imi place! Ce vrea sa semnifice?? Vanessa se apropie de profesoara si face ea ceva si profa aproba si dupa ii spune ceva la ureche. Ok! Du-te inapoi in banca. Toata clasa! V-ati dzmortit acum va pun pe moarte, spune si zambeste usor, ca tema aveti de desenat schita unei persoane pe care o adorati sau tineti la ea. Nu aveti voie sa va desenati pe voi! Spor la lucru.

Eu nu am o persoana speciala. Decat pe sora mea mai mare Gemma, asa ca m-am apucat sa o desenez. Imi arunc privirea spre blocul Vanessei. Statea in picioare cu un creion in mana si schita chipul unei fete. Ma apuc sa o desenez pe Gemma, este cu 3 ani mai mare, e blonda, pot spune ca e maj grasa decat mine, ma apuca rasul cand ma gandesc la asta. Cand ma intalnesc cu ea zici ca eu sunt fratele mai mare nu ea. Acum este reporterita pentru BBC, o mai vad la televizor din cand in cand. Este o persoana minunata, o sora minunata, oi fii eu o persoana periculoasa, dar Gemma este cea care imi inmoaie sufletul, ea si cu mama. Persoanele pe care le iubesc cel mai mult. Schita mea cu Gem este pe la mijloc, si mai trag cu un ochi la DIVĂ, desenul ei era chiar aproape terminat. Fata asta zici ca are fulgele in loc de maini. Se da mai intr-o parte si isi continua desenul.

-Asa e bine, domnule? Intreaba ea sarcastica.

-Sa stii ca da domnisoara Aere de Regina!merita niste tupeu din partea mea se da asa mare si tare. Imi intorc privirea spre Zayn si Liam, care ma priveau uimiti si ingrijorati, ingrijorati pentru ce?

-Stii ce Plete in vant? O sa am grija sa te inveti minte.

-Da!? Si ce ai de gand sa-mi faci? O sa-mi strici parul sau ce? Cred ca acum am suparat-o, ce suparat? Enervat. Se apropie de mine si ochii ei incep sa se inroseasca, deja cred ca imi e frica.

-Auzi, tu...si e intrerupta de profesoara.

-Auzi tu, Vanessa, ce ai desenat.Aere isi intoarce brusc privirea catre profa si o priveste urat.

-Tu ai grija cui i te adresezi si cum! Si stui de ce! Nu ma provoca! Si poti sa te uiti si singura nu tre' sa ti-l dau eu!cum indrazneste sa vorbeasca asa.

-Am auzit bine? Domnisoara ai DETENTIE!  OI FII TU STAPANA UNDEVA, DAR CAT TIMP ESTI IN SCOALA ASTA NU AI NICI UN DREPT ASUPRA PROFESORILOR!zibiara profa la Vanessa. O sa iasa urat. Toti le privesc cu uimire. Doar fata aia dubioasa care sta in colt, rade si se ridica in picioare.

-Sunteti comici rau. Iar profa...ar trebui sa iti stii locul! Dupa ce iesi din peretii scolii asteia s-ar putea sa nu mai existi.

Totul este foarte ciudat. Van-paravan isi face ochii rosii, ii raspunde profei urat, face ce vrea ei cam mult tupeu.

-JEN, NU.TE.BAGA.spume printre diniti Van.

-Dar de ce nu? Sa fii tu mereu preferata tuturor? M-am saturat!

Vanessa voia sa sara la gatul lui Jen, dar eu ma reped la mana lui Van si outerea ei mai mare decat a mea! Isi smuceste mana imediat si ma priveste cu ochii mult mai rosii.

-MAI VEDETI VOI! MAI ALES TU STYLES!   si cu asta iese pe usa. Prfesoara isi pune mana la cap si se pune pe un scaun.

-Ce am făcut?  Mai bine taceam!dar ce a facut?

-Imi pare rau pentru dumneavoastra, dar nu e tteaba mea ce o sa vi se intample dupa!spune si se aseza la loc pe scaun.

Zayn cu Liam erau in bancile lor si isi pusesera mainile in cap. Ce au de reactioneaza asa? Nu e ca si cum s-ar sfarsii lumea.

Dark Love: The wrong person FF ~Harry Styles~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum