23. Raphael

48 4 3
                                    

Ma așez în bancă râzând de mama focului. De cand nu am mai ras așa.......Profesorul si-a dres glasul și a început sa vorbească.

-Domnișoară sunteți extrem de nepoliticoasa! Înțeleg ca sunteți la o vârstă unde hormonii va afectează creierul.... dar eu sunt un om respectabil și de asemenea sunt doar profesorul tău, nimic mai mult. i se adresa fetei și apoi își întoarce privirea spre noi. Copii dacă vreți o sa facem și putina psihologie puteți discuta cu mine tot ce vreți, mai ales ca terapia în grup este mult mai buna.

-Aggghhshhhhh sex in grup Aggghhhsjs. ăsta a fost Harry care s-a prefăcut ca tușește,  foarte elegant.

-Te-am auzit Styles. profil ăsta e demențial.

-Harry? Cred ca Scumpului tau tătic nu i-ar placea sa vadă ce fiu are! Mai ales ca este un om important....... Stiu și eu....

-Stie. Nu iti face tu griji. Cat despre tine......

-Cât despre mine ce? imi intorc privirea spre domnu' și observ ca ne privea gânditor așteptând ca Harry sa zică ceva.

-Cat despre tine parintii tăi stiu ca esti o umflată în pene?

-Uite ce e.... nu am chef sa mă cert cu tine pe ceva inutil. Inutil ca tine.

-Si sa va mai spun ceva. O sa fiu, probabil, și profesorul vostru de engleza. Trebuie sa se decidă directoarea asupra acestui lucru. Nu sunt de prea mult timp în scoala asta, dar deja am auzit de un scandal la o clasa cu profesoara de desen. Am vazut-o plangand in cancelarie. Stie cineva cumva cine a început? Sau ceva de genul? când colegii au auzit întrebarea legata de incidentul meu cu profesoara de desen toți își întorsesera cu fata spre mine.

-Ce? Am făcut ceva? Spun eu cu un glas inocent.

-Nu știu ai făcut? Harry adaugă din spate.

-Deci sa înțeleg ca tu ai făcut tot scandalul ăla monstruos unde ai implicat și pe directoare?

-Poate...

-Acum chiar avem ce vorbi după ora. îmi spune cu privirea aia cuceritoare și îmi face cu ochiul. Harry pare vizibil iritat, dar ce imi pasa? Și de ce mă uit mereu la Harry sa văd ce face? Doamne mă prostesc rau!

-Poate.si îi zambesc înapoi.

-Deci. Ati facut cunoștință cu mine. De ora viitoare incepem sa povestim. Dacă vreți mă puteți înregistra ca sa aveți materia și acasă. Ăsta dacă cineva chiar este interesat sa învețe anul ăsta.  Aveti și bacul...... vai de voi. Cat mai avem din ora? Fata de la începutul orei i-a arătat ecranul telefonului.

-Este si 19, puteți pleca. Besstelon tu ramai.toti isi fac bagajele și o zbughesc pe usa, eu rămân ultima alături de Harry care imi mai arunca o ultima privire și iese și el pe usa clasei.

-Vrei sa mergem la o cafenea ca sa vorbim sau ceva de genul? Nu ca o întâlnire. Doar ca sa vorbim nu altceva.

-Am inteles asta. Abea ma cunoașteți! mă duc la banca mea și îmi i-au ghiozdanul. Raphael statea în pragul ușii cu manualul în mână și mă aștepta.

-Stiu o cafenea foarte draguta, e la vreo 20 de minute departare. Dar vreau sa trecem și pe la cancelarie sa las cartea.

-Sigur.iar acesta imi deschide ușa și ies din clasa.

-Esti o fata interesantă. Și chiar mi se pare comic ca avem aproximativ același nume de familie.spune acesta chicotind și mergând spre cancelarie.

-Da... cine știe, poate suntem rude.spun și eu la rândul meu chicotind. Ajunsi la cancelarie, Raphael intra înăuntru, iar eu mă rezemata de perete așteptândul. David nu mi-a mai scris și nu am mai vorbit de ieri. Este supărat, dar oare de ce? Îmi deschid telefonul și îi scriu rapid un mesaj

Dark Love: The wrong person FF ~Harry Styles~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum