3. Scoala e plictisitoare

142 10 10
                                    

Vanessa pov.:

Eh.  Am si uitat ce faceam.... a da! secretariatul.Hai sa vedem unde e. Vad o fata simpatica care sta si desenaeza rezemata de un dulap si nu ezit sa o întreb unde e secretariatul, nu am nici un chef sa-l caut de una singura.

-Ummm.. scuza-ma. Spun eu si ea isi ridica privirea din caiet.

-Ămmm... hei... te pot ajuta cu ceva!?deci nu inteleg. Parca sunt un monstru, ceea ce chiar sunt dar na.

-Caut secretariatul si nu am timp sa-l caut. Ma ajuti tu... sau esti ocupata? Intreb si arat spre caietul ei.

-Sigur.Haide.Eu sunt Katy Parcks. Tu??ma integrez repede se pare.

-Vanessa. Incantata. Dupa fata ta observ ca esti talentata si sufletista.ce sa spun si eu daca e prea liniste!? Si chiar stiu sa citesc personalități.

-Ohh... mersi. Stii nu multa lume se muta in ultimul an. Si se pare ca esti singura noutate din scoala.spune aceasta un pic timida.

-Katy, am eu motivele si proastele mele. Multumesc ca mi-ai aratat unde este secretariatul. Poate o sa ne mai întâlnim.spun eu.

-Cu placere si sigur o sa ne mai întâlnim.spne aceasta cu un zambet mare pe fata.

Intru in secretariat si o fata foarte palida ca mine, cu par negru si imbracata ca mine, in negru, si cu privirea in pamant era asezata pe unul scaune. Cand trec pe langa ea isi ridica privirea ii obserz ochii rosii, asta e imposibil.Ma indrept spre doamna care statea la ghiseul ei. Era o doamna de varsta a doua.

-Buna ziua! Te pot ajuta cu ceva!?spune aceasta

-Sunt fata noua. Vreau sa-mi i-au orarul,sa stiu in ce clasa sunt, cheia de la dulap si sa termin anul.spun eu neinteresanta.

-Sigur scumpo. Uite orarul, cheia 68,si... tu... esti in clasa a XII-a B. Si cu totii ne dorim vacanta. Dar stai linistita ca mai e clasa asta si termini.

-Multumesc. Si abea astept. O zi buna sa aveti.spun eu si plec.

Deci sunt a XII-a B etajul 2. Nu pricep cum sunt numerotate dulapurile dar sunt la dulapul 68 si sunt la etajul 2, plus ca liceul asta e mare si hai sa urcam niste scari. In timp ce urcam scarile mi-am mutat ochii pe orar. Am engleza, materia mea preferata. Mereu am fost pasionata de engleza si e limba mea preferata. Toti o vorbesc si este o limba de baza. Intru in clasa si sunt placut uimita sa o vad pe Katy.
-Heiiiii.spune ea. Ti-am zis ca o sa ne mai vedem. Mimi, uite, ea este Vanessa.spune ea si imi face cunoștință cu Mimi.

-Hei.Vanessa Besstelon. incantata!
-Michell Midnight. La fel.spune aceasta.

-Vanessa, ea e my BFF. Sper sa ne jntelegem toate trei.spune Katy încrezătoare

-Katy. Am aflat ca nu aunt singura noutate din liceu.spun eu in timp ce ma asez in ultima banca de pe centru.

-Serios!? Nu stiam.  Sii ii stii numele??
-Stiu doar ca este o moarte umblatoare. Nu ca eu nu as fii stii? Spun eu sarcastica, dar cu tenta de seriozitate.

-Dar arati bine... Nu esti chiar ca faina.. dar esti umana.spune Mimi in timp ce sa uita la mine.

Aud clopotelul, semn ca a inceput ora de engleza. In clasa intra profesoara si imi pica fata cand o vad. Este profa mea din clasa a noua domnisoara Melanie. Toti ne ridicam si salutam.

-Stati jos.spune si ma vede. Domnișoară Besstelon, ce ma bucur sa va revad. Cum de ati ajuns aici?.intreaba aceasta uimita.

-Parintii si soarta. Si eu sunt placut surprinsa sa va am ca profesoara in ultimul an.spun eu cu sinceritate.

-Sper sa fii ca intra noua. Si chiar mai bine.

-Cu siguranta o sa ma descurc mai bine ca anii trecuti.spun eu si i-au loc.

Trec 15 minute din ora si pe usa intra....

Dark Love: The wrong person FF ~Harry Styles~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum