Cel de sus este Raphael Besstilon
(Francisco Lachowski)Mergeam ținându-ne de mana pe holul școlii. Toți elevii erau la dulapuri grăbiți sa își ia caietul si pixul pentru ora respectiva. David era îngândurat. Dacă idiotul ala de Styles imi strica planul nu mai stau sa mă gândesc cum il folosesc, il elimin din start.
-Iubire, de ce ești așa îngândurat? Doar nu-l crezi pe boul ăla de Styles nu?
-Nu e de asta. Stiu ca se folosește doar de vorbe. El este foarte slab. Dar mă uimește faptul ca nu renunță. Dacă vrea iti poate face rau, și nu as putea permite asta, mai ales ca stiu ca este din vina mea. Este un om extrem de nenorociți și răzbunător. simt ca imi ascunde ceva, lui nu îi este teama de o puşlama ca și Harry.
Sunt doar de 2 zile la acest liceu și deja am dușmani, prieteni, și probleme. Ce mai record Vanessa!
-Iubire, esti sigur ca nu îmi ascunzi ceva si ca mi-ai spus tot ce aveai de spus? își întoarse privirea spre mine de parcă l-am acuzat de crima.
-Pisoi, crede-ma, ti-am spus tot ce trebuia sa ști.
-Ce trebuia sa știu. Dar exista și lucruri care nu trebuie sa le știu? Spune-mi acum, stii ca tot o sa aflu.
-Noi doi doar eram rivali și era sa pățesc multe lucruri din cauza lui! Vanessa, vreau sa stai departe de Harry Styles! Si sa nu te împotrivești! este cam a doua oară când zbiară la mine. Se pare ca el chiar îmi ascunde ceva despre acest Harry, iar eu o sa aflu.
-Nu pot sta departe de el David! Este în aceiași clasa cu noi, și este obsedat de mine pot spune. 1. Pentru ca el cree ca il concurez în ceva, și 2 pentru ca îl stârnesc. Eu dacă îl ignor vine la mine! Si nu imi spune tu mie ce am voie și ce nu! mi-am sucit mana dintr-a lui și am pornit în graba spre scari, dar nu înainte de ai spune '- Te rog sa pleci acasă! Si sa ma lasi în pace astăzi! Sunt destul de stresata, nu mai am timp și de tine!'
M-am dus la dulapul meu, iar spre ușurarea mea nu mă urmărise. La dulapul cu numărul 69, era Styles care părea extrem de enervat și dădea cu pumnul în dulap ca nebunul. Mi-am scos cartea de Tehno și caietul cu pixul și l-am pus în geanta.
-Nervos pentru ca ti-a revenit rivalul? Crede-mă, pentru tine este genial de bine ca poți sa îl ignori. Dar eu, eu, trebuie sa stau cu el pe cap tot anul. De DOUĂ ori mai mult. Așa ca nu mai dramatiza.
-De ai stii tu...... bineînțeles ca nu ti-a spus tot. Și nici nu o sa iti spună! Dar fii sigura ca nu e bine ce faci tu acum.
-Sa imi spuna ce? Ca tu ești un papă lapte care nu face prea multe? Hai lasă - mă! îmi inchisesem dulapul și dădeam sa plec, dar idiotul mă prinsese de încheieturi și mă trântise gentil de usa dulapului. Îşi apropie fata de urechea mea. Dacă nu se va da jos o sa îl dau eu jos.
-Sa iti spună tot adevărul prințesă! Nu incerca sa iti folosești forța asupra mea. Nu oi fi eu unul de-al vostru, dar va fac fata.
-Atunci daca ești așa a-tot-știutor. Ai face bine sa te dai de pe mine sau te sec de viata chiar aici și chiar acum, vierme!
-Când o sa te potolesti cu tupeul ăsta? Fără el ești inutilă. Știi asta.si cu asta imi dădu drumul.
-Ai grija cu mine! Nu am ajuns pana aici ca sa dea el cu piciorul în baltă! Vezi-iti de banca ta! plecasem spre clasa. Doamne ce urasc ca sunt cu el în clasa!
Deci:
-Sunt cu un fucking idiot în clasa care are o problema pe creier.
-Idiotul numărul 2 o sa repete anul din nou!
-Aia de mate o sa imi fută tot anul!
-Simt ca David imi ascunde ceva important
-Și am și problema ca exista șansa ca David sa mă părăsească dacă se implica Plete.
GROZAV!
CITEȘTI
Dark Love: The wrong person FF ~Harry Styles~
FanficVanessa Besstelon, pare o fata normala, dar ea priveste oamenii cu ochii intunericului. Harry Styles un bad boy obisnuit, cu toata lumea la picioare...pana o inalneste pe...ea. Pe parcurs se ivesc multe surprize. "-Harry, vreau sa te rog ceva. -Ori...