16.Vrăjitoarea

69 6 2
                                    

-Nu e vina mea! E vina tatei și a mamei! e na! eu vreau sa fiu regina!

-Stiu!! Dar știi cât de mult te iubesc și vreau sa ne unim destinul mai repede!spun si ii mangai obrazul. Uneori chiar imi este mila de el.

-Uite cum facem. Am cumpărat bilete la parcul de distracții, dar nu mai am timp așa ca de ce nu mergi tu cu Miriam acolo ca sa scăpați de tensiune?imi spune în timp ce îmi mângâia obrazul și îmi da un pupic pe nas.

-Suna bine. Dar tot sunt suparata pe tine!

-Ok. Stiu ca o sa-ti treacă. Bun. Eu trebuie sa plec. Așa ca distreaza.te cu Mir și diseară te sun!spune si imi intinde biletele.

-Bine. Bine. Pa Iepuraș.spun si il sarut, el răspunzându-mi

-Pa Pisoi. Si pleaca.

Uneori ma intreb de ce nu il plac. Si biletele astea chiar îmi prind bine după tot ce s.a intamplat azi.

-MIRIAMMMM!strig din capătul scărilor iar Miriam coboară.

-Mergem? Intreaba ea iar eu aprob, si ochii îi pica pe biletele din mana mea. Ce's cu alea?

-David a vrut sa mergem la parcul de distractii, dar el a trebuit sa plece și a zis sa mergem noi doua sa ne distrăm.

-Ok. Mergem atunci? Vreau vata de zahar! Spune si face o fata de obsedata căreia îi cad balele din gura.

-Olga noi plecam!spun si Olga vine în graba din bucătărie cu o tava în mână.

-Ce păcat! Am încercat o noua rețetă de fursecuri și voiam sa guști din ele. Erau special pentru tine.spune cu o trista, si ma uit la Miri care se uita și ea la rândul ei: ba la mine ba la fursecuri.

-Bine mai stăm 5 minute.zic și Miriam mă imbratiseaza, după se repezi la tava. Da fomista mai esti!

-Na. Ce sa îi faci? N-ai ce sa-i faci.Așa mai face omul.apun cu gura plina de fursecuri.

Am mai stat junatate de ora nu 5 minute deoarece am gustat si eu fursecurile si erau delicioase! Oi fii eu vampir dar imi place mancarea! Si partea buna este ca nu ma ingras! Ok. Am plecat de la reședință lui David, dar înainte sa ieșim pe usa Olga ne-a dat la pachet fursecuri, si ne-am urcat în mașină. Drumul a fost linistit. Am făcut un sfert de ora la cum conduc eu. Eram în parcare, privind Ochiul Londrei. Era GIGANTIC!

Nu am mai fost la un parc de distracții de când aveam 5 ani, părinții lui David l-au lăsat la noi deoarece în săptămâna în care plecau în delegație concediasera servitoarea, iar mama și cu tata ne-au dus la parcul de distracții. Imi amintesc ca David voia sașase dea în Ochi și eu nu am vrut. Am țipat și am fugit prin tot parcul pana un paznic m-a oprit. Imi era frica frica de înălțimi, iar eu imaginandu-ma cocoțată acolo sus, imi displăcea. Așa ca am lăsat balta ideea cu roata gigantica. Atunci David nu a mai vorbit cu mine o săptămână întreagă.
Ne-am dat jos din masina si am intrat pe poarta parcului.

-E mai mare decât era acum 5 ani!se minuna Miriam.

-Dap. Dap, e mult mai mare. Se pare ca au mai lărgit parcul.

Am petrecut o ora jucându-ne la tarabele vânzătorilor jocuri și am fost în Ochiul Londrei, de acolo vezi tot, absolut tot! Cand am vazut ca nu mai avem ce face,am început sa ne indreptam spre ieșire. Dar Miriam tresară imediat.

-Voiam sa facem ceva!!! Buna ca nu am plecat.spune și mă trage spre un cort. Vreau sa mergem la o vrăjitoare.
-Copila, alea spun numai minciuni.!spun eu necrezand în puterea vrăjitoarelor.

-Acum 5ani am fost la una și a prezis chiar bine. Mai tii minte când am fost cu James? Atunci am fost aici și l-am lăsat sa ma aștepte afara, iar baba aia mi-a spus ca o sa se intample ceva în viața mea amoroasa, si ca o sa despart de cineva deoarece mă va înșela. Si a avut dreptate. Dupa o saptamana l-am văzut lingandu cu Madeline. Deci haide!

Am intrat în cortul vrăjitoarei, care si-a ridicat privirea din cafeaua pe care o savura uitandu-se la noi.

-Cu ce ocazie pe aici domnișoarelor?spune aceasta

-Eh nimic special decât cititul viitorului și chestii dastea.spune Miri făcând gestul de nimic important din mana.

-Care vrea sa fie prima? Spune lasand cafeaua pe o masuta mai depărtată. Miriam se uita la mine spunandu sa ma duc prima. I-a loc Vanessa.

-De unde stiti cum ma cheama?

-Eu știu totul, dar uneori e mai bine sau ar fii fost mai bine sa nu stiu.Ma asez pe scaunul din fata ei. Ce vrei sa aflii ochi rosiatici? Știu ca ambele aveți acest lucru în comun, dar nu spun nimănui nimic.

-Nu o sa comentez. Vreau sa știu totul!spun si se uita în ochii mei adânc.

-Vad.. Vad ca esti intr-o situatie delicata. Te dai pe langa oameni și minți ca sa obții ca vrei. Dar o sa iti dai seama ce va trebui sa faci la o alegere complicata intre 2 suflete. O sa aflii o poveste ce sa va lăsa imprimata în creierul tău deoarece autorul povestii nu a dat nume personajelor. La o perioada de timp o sa aflii ca lumea nu e așa cum vrei tu sa os modelezi și te va aștepta o surpriza mare. Stai mai mult cu sora ta deoarece ea iti duce dorul! Iar oamenii care îți sunt aproape sau care stau în spatele tău sunt de încredere și pioni importanți în viața ta. Și fii mai cumpatata cu nervii! Nu iti face dușmani de moarte din primele zile de liceu, deoarece o sa ai nevoie de ei la un moment dat. Iar toate astea se vor intampla foarte rapid și apropiat de luna aceasta. Mai multe nu iti pot spune.

-Wow! Daca o sa ai dreptate o sa vin sa iti dau dublul sau chiar triplul banilor.spun și mă ridic făcându loc lui Miri.

-Tu...tu ai un lucru special! O sa iti găsești perechea care va fii cunoștință cu Vanessa. Te vei certa cu ea. Te vei despărți de ea dar tot cu ea vei ajunge. O sa vezi ca tu ai o viață simpla și nu o sa fie nevoie sa faci compromisuri sau sa ucizi. Ești o persoana pașnică care va trebui sa facă o alegere importanta care va fii alesa corect. Atat.

Dark Love: The wrong person FF ~Harry Styles~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum