2009
Qaqa P.O.V
5 tahun sudah berlalu pergi, namun, aku merasakan tiada perubahan besar dalam hidup aku, sahabat baik aku masih ada di sisi, aku masih meminati jejaka yang sama..
TETAPI!!! jejaka yang aku minat itu rupanya mempunyai ramai peminat rahsia. Salah seorang peminat rahsianya ialah Sophie. Ya Allah, minah tu memang tak tahu malu betullah, dialah satu-satunya perempuan yang berani menunjukkan perasaannya secara terang terangan kepada jejaka yang aku minat iaitu, Nadzim Azim Lee bin Iman Nadim Lee!!
Seingat aku, tiap -tiap tahun birthday si Azim tu dia tergedik-gedik menempel dekat mamat tu sambil wish dan memberi coklat dan bunga.. SETIAP TAHUN!! tak pernah tertinggal satu tahun pun.. yang aku tahu satu je, SOPHIE EVA BINTI SUFIAN memang over!!! Bencinya aku dekat dia!!!
Ya, walaupun si Azim my Mr. Heartless tu tak pernah layan dia, dan semua hadiah diberi Sophie akan diberi kepada orang lain tanpa mengambil satu barangan pun, cemburu aku tetap ada.
Aku masih ingat bila kejadian 2 tahun lepas, senior aku si Firdaus ting tong tu tak habis - habis kacau aku. Siapa Firdaus? Dialah mamat paling annoying + tingtong sekali, aku sampai takut bertembung atau lebih kepada fobia dengan mamat tu. Sumpah seram weh, aku fobia!!!
Mamat tu kurung aku dekat stor bilik bengkel kat belakang sekolah 2 tahun lepas, sumpah seram! Tujuannya untuk mengenakan aku kononnya, dan dia berjaya mengenakan aku dan buat aku fobia dengan tempat gelap dan sunyi hingga ke hari ini. Aku benci sangat dekat dia!!!
Apakah sebabnya Qaqa tak suka dan benci dekat Sophie Eva dan fobia dengan seniornya si Firdaus ting tong? Apa yang membuatkan Qaqa fobia dengan tempat gelap dan sunyi? Apakah cerita di sebaliknya? Apakah yang terjadi? Jangan lupa vote and comment.. thank you!
Love, Qashfie..
YOU ARE READING
In love with Mr. Heartless
Teen FictionAku suka kau!!! - Qaqa Atiqah What??!! - Nadzim Azim Lee Disebabkan tidak mendapat jawapan yang pasti dan membawa hati yang lara, membuatkan Qaqa mengambil keputusan untuk melanjutkan pelajaran di Australia.. Namun, setelah 7 tahun berlalu dan diper...