Biraz tanışalım istiyorum. Kendimi tanıtayım. Adımı söylemeyeceğim çünkü böyle açık açık ilan edince yazar sıfatından uzaklaşıyor insan. Havalılık ettiğimden değil de tecrübeden diyelim, söylemiyorum. Bizzat tanıştıklarım varsa aranızda zaten söylerim adımı. Sır gibi de saklamam. Sorarsanız söylerim djdıdjsk Hatta kitaplarımda yazıyorum "... ben de Eylül değilim." diye gördünüz mü, ben Eylül.
Belki hayatınızda tanışacağınız insanlar arasında en içine kapanıklardanım.
Üzülürüm,söylemem. Sonra sinir krizi geçiriyor insan. Siz yapmayın he.
Bir derdim olursa,anlatmam. Biri bana üzülünce güçsüz hissediyorum. Söylersem altından kalkamam biliyorum. Mesela üç yıldır beyin tümörüm vardı. Bu süreç boyunca kimseye söylemedim.
"Nereye Eylül?
Hastane kanka.
Niye kanka?
Kontrol öylesine."NAH ÖYLESİNE :::::)))))
Şeref doktor hasta kaybetmemek için bir yıl tedavimi uzattı bence ama süreç devam ederken böyle düşünmüyor insan. İlacı keselim dendiği son kontrolüme giderken kesinlikle kötü çıkacak bu sefer diye düşündüm. Hatta mr sırasında nefesimi kontrol edemedim, görevli yarıda kesti bir ara. Ah ah dlsksks Malım. Neyse işte sonra ne çıktı? Yüksek olduğu için tümör yapan hormonum bu sefer neredeyse sıfırlanacaktı. Şeref doktor :::::))))) Saçmalama sinirli değilim :::::))))) Şu an iyiyim. Şunu da söyleyim: Her kanser tümördür, her tümör kanser değildir. Benimki kanser değildi çok şükür;ama hormon dengesizliğinden dolayı göz sinirlerimin kenarındaki bir hormon torbası büyüme yapıyordu. "KÖR OLACAN,ACELE ET!!1!11" diyen doktor amca yüzünden tedavi oldum tşk. İlk doktorum da öküz ya... Neyse tamam. Anneme tanıdık olmasına rağmen tümörü var demiş. Yazık kadın eve o gün geç gelmişti. İnsan direkt kanser gibi algılıyor tümör denilince. Acaba kanser miydi? Değildi bence. Hızlı hızlı bölünmüyordu benimki, evde yiyip gelmişti o dosjsowş Velhasılı şimdi tamamen iyi olduğum için bunu söyleyebiliyorum. Ama yine de ilacın yan etkilerini hatırladıkça gözlerim dolmuyor, boğazım hık diye boğulmuyor değil. Yine de çok şükür lan benden nice kötü insanlar vardı ki yine çok şükür benimki ilaçla hemen kontrol altına alınmıştı. Yalnız doktor belki cerrahi müdahale yaparız demişti anneme kal gelmişti ben anlamamıştım. Onun anlamını öğrendikten sonra bana bir şeyler oldu. (Bknz.: Ay bna br şylr olyr.s) Millet, stres yapmayın. Benimki stresten oldu. SBS zamanıydı.
[Komikli Anı]
Bir gün sabah alarm çaldı. Hani yedide havanın karanlık olduğu kötü havalardandı. Yataktan zıpladım alarmı kapattığım an yere yığıldım. Birden ayağım kesildi yerden. Böyle dedim kör olmadım ama felç oluyorum galiba emsksksk Aşırı korkmuştum. Sonra anladım ki bütün gece bacağımı altıma alıp uyumuşum nasıl olduysa dkjsjsks Kan gitmemiş dksksj Güzel bir tecrübeydi. Hep merak etmiştim nasıl bir his diye dmrpdmwux
Gevezelik ettim hatta bazınıza göre ilgi çektim ama hayır. Cidden üç yıldır içimde tutmak beni şişirmişti. Ara sıra aynı şeyleri anlatıyor olsam da bunları söylemeye ihtiyacım oluyor. Bu bölümü de silebilirim. Yine rahatsız oldum. Cidden bir şeylerimi anlatınca rahatsız oluyorum. Sanki tüm insanlık bana acımak için yaratıldı(!) Amaaaan.
Bu arada Ryeowook Türkiye'deki Hallyu dalgasından bahsetmiş. Hani bir ara Ankara'da çekim yapmıştı ya onun programı, o yeni yayınlanıyor galiba dnrpxmeıxpeödıep