1) Belki de burda yazacaklarım yüzünden benden soğuyacağınızı biliyorum. Çünkü kimse melek değil :'(((
2) Çok çabuk kırılırım.
3) Kırıldığım an üzüntüm nefrete, kine dönüşür.
4) En az a ya da b kişisi kadar benim de sivri bir dilim var. Konuştum mu susmam bu yüzden sessiz kalıyorum çoğunca. Çünkü kırıldığımın on katı kırarım hiç de acımam. Buna eminim. Tabii o raddeye getirende suç. Sonuçta susuyoruz dedik bir kere değil mi?
5) Bana yapılan bir kötülüğü unutmam, çok istesem de unutamam. Yani affedememe sorunum var. Baş etmeye çalışsam da burcum aslan yükselenim akrep bir yere kadar başarabiliyorum. Fena gururum vardır.
6) Beklenen gün gelecekse çekilenler kutsaldır, benim hayat felsefem.
7) Dışarıdan bakınca soğuk biriyim. Kolay kolay samimi olamam. Karşımdakine güvenmem lazım. Kalpte sıcaklığı hissettim mi bir daha soğumam. Ama hani bazen en başta bazı şeyler rayına oturmaz ya, bunu hissedersiniz hatta, işte o kişiler mutlaka bir ***luk yapıyor. Bu yüzden canım altıncı hislerim.
8) ELF olduğum günle Siwon'un doğum günü aynı. Kutluyorum.
9) Facebook'ta neredeyse bir buçuk yıl fanlık yaptığım için şu "diss" meselelerinin ustası oldum, duayeni oldum. Ne noktada diss takılır ne noktada karşı diss verilir ne noktada iplenmez çok iyi öğrendim. Uyguluyor muyum, komik olma; tabii ki hayır. Sinirliyim dedim ben bir kere. Gerçi facebookta kimse bana diss atmadı. Severlerdi beni şapşallar :') Gerçi son zamanlarda askfmden küfür yiyordum ama olsun dkemxowlsk
10) Hacettepe Tıp hedefim ama Ankara'da okumak istemiyorum. Boğmaya başladı beni burası. Bir kazanalım da istersem İzmir'e giderim, İstersem Antalya'ya.
11) Stresli bir yapım var ve son zamanlarda şu kaygılanma huyumdan nefret eder hale geldim. Okulda her zaman bir numaralı öğrenci olmanın verdiği yükümlülükler beni mükemmelliyetçi yaptı. Bundan kaynaklanan kaygı ve stresi yenmek istiyorum. Nasıl olur hiçbir fikrim yok. Önerisi olan varsa söyleyiversin.
12) Size her zaman samimi yaklaştım. Hiçbir zaman yapmacık olmadım. Bölüm sonundaki seni seviyorumlar falan da aman Pöf şunu da yazayım modunda değildi. ELF olan herkesi severim demeyim de, çoğunuzu severim. İyi çocuklarsınız hasılı.
13) İngilizce seviyem B1+ Üniversiteye geçince Tömer'de tüm kurları tamamlıycam. Ühühühühü.
14) Arkadaşlarımı kaybetme korkum var. Zaten azlar, onlar da giderse ohooo...
15) Çok güzel alışırım. İlk dönem hüngür hüngür beni ağlatan insanlara karşı ürettiğim antikorlar sayesinde şimdi bittiniz lan siz diye geziniyorum. Tabii içimden ama onlar dıştan bitecek.
16) Fiziksel şiddet uygulayacak gibi bir görünüşüm var. Yani beni öyle sanarlar ama fiske bile vurmam. Çünkü aşırı otokontrollüyüm. Bu da ilköğretimden kalma hanımefendi alışkanlıklarından.
17) Güvenilir biriyim. Her anlamda bana güvenebilirsiniz. Arkadaşlarım hakkımda harbi kız der. Ha, güvenmek istemeyen de kendi bilir yani. Kimseye gidip bana anlat bana söyle euehueheueheuh diye yalvarmam. İnsanların sırrını öğrenmeye meraklı değilim. Çünkü yardımcı olamayacağım şeylerdir.
18) Günlüğümü okuyunca ağlamıştım. Hayal ettiğim her şeye erişmişim. Kalan çlara da ulaşacağımı biliyorum.
19) Çocuğum olmayabilir. Doktor öyle bir şey demedi ama bazı şeyler yüzünden ihtimal varsayıyorum. Çok çocuk sevmem ama eğer bu yetimi kaybedersem her gördüğü çocuğu yalayıp öpen biri olabilirim. Allah göstermesin. Neyse zaten sadece benim tahminim. İhtimal olsa doktor derdi. Bu hiç "gerçek" bir madde olmadı. Amutın..
20) Etrafınızdaki çoğu kişiden daha iyiyim. Çünkü kalbimde kötülük yok. Bu yüzden mi herkesin bana diklenmesi? Böyle olmaktan mutluyum. Beni ezdiğini sananlar aslında sadece benim umursama süzgecimden geçemeyen büyük taşlar. Birazdan poşete koyacağım ve çöpe atması için kapıcıya teslim edeceğim. Bir tanecik kapıcımız~♡
maknaeon şimdi de yorumsuz mu geçeceksin :D