92 #HappyErkenChoDay

234 24 3
                                    

Öhöm!

Biliyorsunuz 3 Şubat 1988, benim tatlişko, göbekli, hem seksi hem ponçik, bal sesli, sang namja beyim Kyuhyun'un doğum günü. Erken kutluyorum çünkü... Nedenini bilmiyorum. Aceleyle o gün kutlamak istemedim belki de. Yazı yazmak uzun iş. Onu şimdi hallediyorum işte Allah Allah! Neyse...

O kolundan aylarca çıkarmadığın mavi bilekliğe rağmen seni seviyorum; o pis pis sırıtışlarına, üyelerle birbirinizi ifşa ettiğinizde anladığım sevgililerine rağmen seni seviyorum (getirin o yellozları buraya.s) ; Sukira'daki araları sevgilinle gülümseyip mesajlaşarak geçirmene rağmen seni seviyorum; ayak üstü hayranlarla konuşurken soğuk davranmamana rağmen seni seviyorum; bazen bu kilo alma işini abartmana rağmen seni seviyorum; geçmişte annemle kavga etmeme sebep olmana rağmen seni seviyorum. Kısacası seni her şeye rağmen seviyorum. Sevmeye de devam edeceğim. Senin de ELF'i çok sevdiğini biliyorum. Hep fanservis yapmıyor olabilirsin; ama bize minnettar hissettiğinin farkındayım. Sadece devam edin. Biz seveceğiz, yanınızda olacağız. Bitti demeden bitmez zaten değil mi? Konu niye buraya geldi bilmiyorum.

Amutın,/her neyse,
Seni mal, niye böyle mükemmelsin? Kaç yaşına girdin? Yether! Geçen U'daki haline baktım. O ne zayıflık öyle? Dalga geçiyorum ama şöyle ufak göbeğin olsun de erkeğe benze lan.

Annene teşekkür ederim, seni doğurduğu için.

Babana teşekkür ederim, seni hep kollayıp önünü açtığı için.

Ablana teşekkür ederim, sana iyi bir abla olabildiği için. (Ben de ablayım ve bu zor...)

En önemlisi Allah'a teşekkür ederim. Seni böyle güzel kişilik özellikleriyle donattığı için. Seninle tanışmama sebep olduğu için. Bence aklını kullanıp İslam'ı bulsan seni kaçırabilirdim sipaydi xodöcodl İnternetimin yenilenmesine bir dakika kaldı. Yenilensin, yayınlıycam.

İYİ Kİ DOĞDUN HERİFİM!

İYİ Kİ DOĞDUN PONÇİK!

00.00~♡

Haydi yoruma! Maknae doğuyor ulan! Multiye de yorum yapın çok sevdim ben. Evilgamer99'dan anlayacağınız ben yaptım hahahah heheheheh lalalalla lelelele lölölölö ahey ahey!!1!1!11

SuJugiller 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin