Hep diyoruz ya nefretin yüzde doksanını Hyuk aldı diye... Kimisi oradan buradan duyuyor ama pek bilgisi olmuyor ben de eski postlardan birkaç SS aldım ve sizle paylaşmak istedim. Gördüğünüz şeyi savunmak daha mantıklı.
Burada olan şey şu: Hyuk'un Twitter hesabı hacklenmiş. O da sen kimsin dur diye hackera mesaj mahiyetinde Tweet atmış. Başka idole olsa aman yazık pis sasaeng denirken bizimkinin yorumlarına bakalım.
1. Hesabını kapatıp Tweet atmayı bırakmalı.
2. Hamsi, o zaman Tweet atmayı bırakabilirsin.
3. iu ile yaptın mı (seks anlamında) yapmadın mı? Tek ilgilendiğim bu.
4. Sadece twitter'dan ayrıl ve menajerlerine bela olmaktan vazgeç.
5. işte bir öneri: iu ile olan fotoğrafı açıkla, twitterdan çık, orduya gir.
6. iu: Benim! ( Hyuk kimsin demişti ya)
7. Sadece hesabı kapatabilirdi. Belli ki ilgi için yapıyor.
8. Dürüst olursam bir idole göre gerçekten çirkin. Yeteneği bile yok. Rahat yaşamı için SM'e teşekkür etmeli.
9. Ben olsam öylece çıkardım. Sürekli hacklenmek beni paranoyak yapardı.
10. Bu kadar stresliyse hesabı kapat.
(Genel çeviri yaptım)
Burada da skandal sonrası "Evlilik var" iddialarına karşı leon ent yasal işlem başlatacağını söylüyordu. Hyuk'la ilgili kısmın Türkçesi:
3. Super Junior bununla ilgili etrafta şaka yaparken iunun yasal işlem hakkında konuşması ciddi(ağır sorumluluk anlamında da kullanılır) bir olay.
4. Bundan sonra evlenseler de kimsenin umurunda olacağını düşünmüyorum. Artık II ve Eunhyuk'u kim sever ki?
5. Evlenin gitsin. O zaman hastalandığınızda birbirinizi ziyaret ederek vakit kaybetmezsiniz.
Not: Aynı post altında biri iu için " ona üzülüyorum erkekler böyle şeylerle övünür ama o tüm nefretle uğraşmak zorunda." SS almayı unutmuşum sorry sorry.
Bu en acımasızı sanırım... Ben bile nasıl utandım, üzüldüm... Hyuk kim bilir...
1. Eunhyuk'un yüzündeki bu ifadeyi çok iyi biliyorum. Bu ifade erkeğin boşaldıktan sonraki ifadesi. (Yazan kişi üstü kapalı anlatmış biraz daha)
Başlıkta da blog sahibi şey diyor: Bu çift hakkında Kore halkı oldukça bilgi sahibi. Pannda bununla ilgili çeşitli postalar görüyordum ama fanlar tarafından gizemli bir şekilde kaldırılıyordu. Bu yüzden hakkında pek düşünemedim.
Yanlışım varsa düzeltin millet. Sizin için üşenmedim çevirdim ndgsjcbb El emeği göz nuru. Zaten biliniyor birçoğu ama kendi görmediğiniz şeyle konuşmak doğru değil görmeyenlere gösterelim ndsygdjhdgyusjdnhxsgu