Keşke final yapmasaydın, bölüm atıp duruyorsun dediğinizi duyar gibiyim.
Önce şunu diyim telefonum yok ve tablet ne kadar kelime duzeltirse o kadar imlaya dikkat etmis olacağım. Yani ı'lara i falan yazarsam yadirgamayın, normalde dikkat ederim biliyorsunuz ki. Sene sonunda telefon aldigimda girer düzenlerim.
Konuya geçersek..
Lan eşek sipasi, Sung SiKyung ne zalimin evladı?! Ögrenince yerimde tepindim valla ya... Ama şunu diyim sarkilari ikinci kez dinleme firsatim olmadi ve (bence) akilda kalici, bir yerinin melodisine takilip sapikça surekli dinlemem icin potansiyel teşkil edecek bir yer göremedim. Eh, bu da beni üzdü çünkü akilda kalici sarkilari daha cok seviyorum. Ama zaten dinledigimda kafam da pek yerinde değildi o yüzden siz benim şarki hakkindaki düşüncelerimi pek kâle almayin simdilik (Evet bunu dedim.).
Çok basarili kisilerle, koredeki en sevdigim iki muzisyenle calismis ayi yogim dahane yapsin jdgdjd Zaten o da cok mutlu gibi. "Bana şarkı vööör!" diye yalvardigi adamdan kapmis sonunda. Aferin,aferin.
Sevindim. Ama. Bir. Gerçek. Var.
Kyuhyun saf balladdan biraz uzaklasmali diye düşünüyorum. Aslinda yapmak istedigi tam olarak bu ama bir türlü At Gwanhwamun'daki popülaritesini elde edemedi. Basari demiyorum,dikkat! Yani ilk sarki hala listede mesela dhdgdh Abi ilk albüm lan cdjdgkk Hepsi boyle olsun istiyor benim minik fangirl kalbim. Bir de onu R&B'de de bayagi merak ediyorum. Ya da üyelerden biri solosunu R&B yapsın lan yalvartmayın djdbdjjc Neyse neyse, istedikleri olsun da ben kendimi ikinci plana atarim. Bu arada bu kisacik yaziyi elimin alisik olmadigi su almnet alette yazmak tam on dört dakikami aldigindan ben gidiyorum gençler ama önceeee dedikodu yapalim. Aslinda dedikodu degil ama bakin konu nasil degisecek dhjdhgdjd Napiyim ya konusamiyorum kimseyle,genis kitlelere seslenmeliyim (bak bak laflara bak). Galibaaaa, cok emin olmamakla birlikte, azicik, mini minnacık aşık oluyor olabilirim. Harika. Tam on ikinci sinifta yapmam gereken seyleri yaptigimi düşünüyorum jdudkdj ama panik yok, calisiyorum dersime. Sadece biraz üzücü çünkü bir zamanlar arkadasim olan biri de ondan hoslaniyordu. Ben tabii icime attim dedim eylül on ikisin bosver, seninki gecer nasilsa. Valla... Gecmedi. Kiz geliyor bana diyor ki benimki nasil, benimki ne giymiş falan filan... Anlatmak zorunda miyim amk bak yine kiskandim simdi. Zamanla benim beyefendiye karsi hislerim artiyor, kiza karsi da azalıyordu. Ne bileyim böyle sirf cocugu gormek icin yanima geliyor falan. Malum beyle ayni kattayiz, kiz da asagida. Hemen kisa sonucu soyleyim. Ben sinif dustum bir tane ve beyimle(km d km ukd,mdgydkdgdyukegfsyuks) ayni siniftayim, kizla kustuk(bana beni siklemiyosunuz dedi ki ben ona hicbir sey hissettirmedim bakin bana boyle diyemez sen kimsin lan saygisiz pislik) Yani beyim (jhkxfghcfjkhdcjghechjgecghjecjgyexghjyghjechjgechjgec) hep gozumun onunde, kiz da hic gozumun onunde degil. Galiba böyle daha iyi oldu. Simdi siz bir sey anlamadiniz ve ben de her detayi yazmak isterim ama tablet... Lanet! Şimdi gidiyorum. Bir sey demeden...
Sizi özlemisim hanimlar (bir paragrafta beyim deyince etki bu oluyor bende)