✧*9✧*

115 12 1
                                    

Drogi Lou, 

    Za wiele nie mam dzisiaj do napisania. Wszystko u  mnie po staremu jak zawsze.  Staram się zapomnieć wszystko, staram się iść dalej. Ale nie mogę, trzymasz mnie na łańcuchach i gdy próbuje zrobić krok do przodu ciągniesz mnie w tył. To nie jest miłe, czekać ma kogoś kto już nie wróci do Ciebie. Jednak nadal mam nadzieję, że któregoś dnia zapukasz w nasze drzwi i wskoczysz mi na ręce powtarzając jak bardzo mnie kochasz. Widzisz Louis mam 21 lat, mam depresję bo mój najlepszy przyjaciel i równocześnie były chłopak zostawił mnie. To tak samo jakbyś rozdawał bon do twojego świata, a ja biegłem ile siły miałem w nogach, ale nie zdążyłem po jedna karteczkę. Papierek do lepszego życia, życia z Tobą. Musze się postarać być uśmiechnięty, muszę być dla wszystkich dobry, a najważniejsze wybaczyć ci całkowicie i powiedzieć Ci jak bardzo cię kocham. To już za długo trwa, ta mała dziecinada. Teraz gdy czasu jest tak nie wiele, muszę pokazać, że byłem silny i że się starałem. Myślę, że na początku wyjdę gdzieś z Niallem, muszę mu o wszystkim powiedzieć. Jednak najważniejszej rzeczy mu nie powiem, zrobię to gdy będziecie wszyscy razem. To będzie moja mała niespodzianka dla was ode mnie.  Nadszedł już czas. 



_____________


HEJ!, MAŁA NIESPODZIANKA DLA WAS. 

NAJPIERW CHCĘ PODZIĘKOWAĆ MOJEJ PRZYJACIÓŁCE ZA ZROBIENIE PIĘKNYCH OKŁADEK NA DWA MOJE OPOWIADANIA. SĄ PIĘKNE. 

DRUGĄ RZECZĄ CHCĘ WAS POINFORMOWAĆ, ŻE ZACZYNAM (CHYBA) Z 3 MOIM OPOWIADANIEM, ALE NIC JESZCZE NIE WIADOMO. DOWIECIE SIĘ NIEBAWEM. 


STRASZNEGO HALLOWEEN!!


TWITTER- KITTYLARRYTEAM


ILY X

Dear LouOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz