✧*10✧*

125 13 3
                                    

Drogi Lou,

    Wszystko idzie z godnie z planem.Spotkałem się już z Niallem, Liamem i Zaynem. Na początku nie wiedziałem jak im to powiedzieć. Cieszę się jedynie z tego, że umówiłem się z nimi osobno. Nie rozumieli mnie gdy zaczynałem mówić jak się czułem. Mówili mi,że jestem dobrym aktorem. Mój uśmiech nie schodził mi z twarzy a tak na prawdę byłem popiołem w środku. Przepraszali mnie, że tak mało się starali, nie mieli na mnie czasu. Nie jestem winny za to. Doceniam ich starania, przecież nikt nie jest idealny prawda?. Nie pamiętam kiedy tak głośnio się śmiałem z moimi przyjaciółki. Przykro mi, że to się więcej już nie powtórzy. W tym momencie zalewam się łzami i szlocham cicho pod nosem. Moja mama zawsze mówiła mi, że nie wie jakim cudem jestem tak silny przez to wszystko. Ona tak na prawdę nie wiedziała, że płaczę codziennie w łazience na zimnych kafelkach i kaleczę swoje szpetne ciało. Nie chcę się z nimi widzieć, Ann spojrzy na mnie gdy zrozumie, że jestem tak na prawdę smutny. Powiem jej wszystko, a tego bym nie chciał. Ona wie, Gemma wie i mój Ojczym wiem, że bardzo ich kocham. Jestem im wdzięczny za piękne chwile w moim życiu, za cudowne dzieciństwo. Za pyszne obiady i  wspólne ubierania choinki. Za wszystko. Po prostu wiem, że będzie im lepiej beze mnie. Chciałbym cofnąć czas w chwili, gdy wychodziłeś z naszego domu. Nie wypuściłbym Cię z niego, jakbym wiedział, że już tutaj nie wrócisz. Zostawiłeś mnie, jak dziecko zostawia zabawkę jak mu się znudzi. Nie wiem Louis co zrobiłem źle. Mówią, że miłość jest ślepa. Wiem to. Zakochałem się z Tobie na zawsze. Nie byłbym się w stanie teraz odkochać. Jeśli przestałbym Cię kochać, to znaczy jakbym cię nigdy nie kochał. Chcę byś był szczęśliwy. Dbam bardziej o Ciebie niż o siebie. To ja zawsze wysyłałem ci przez rok czasu anonimowe prezenty,listy. Chciałbym byś wiedział, że czekam na Ciebie tutaj z otwartymi rękami. Staram sie jak mogę. Wszyscy to widzą, nawet Niall gdy już wychodziłem z Jego mieszkania. Niebieski oczy posmutniały i powiedziały mi najgorsze co mogłem się spodziewać. "Harry jeszcze jedno, chciałbym byś wiedział. Louis i Eleanor pobierają się za dwa miesiące, Lou oświadczył jej się miesiąc temu." Wybiegłem z Jego mieszkania jak ja jego urodzinach. Ja po prostu Louis nie umiem zrozumieć tego wszystkiego. Co ona ma czego ja nie mam?. To mnie brałeś na swoje kolana gdy potrzebowałeś się przytulić, to mnie nazywałeś księżniczką i mówiłeś, że jestem twój. Zrobię i przecierpię wszystko byś był szczęśliwy. Zawsze gdy jesteś w dobrym humorze uśmiechasz się szeroko a wokół twoich oczów robią się zmarszczki. Widzę je gdy jesteś z nią. Chciałbym się uśmiechnąć na ten widok, ale nie potrafię. Przepraszam. Za nie długo nie będę waszym piątym kołem u wozu obiecuję, jeszcze tylko muszę się spotkać się z Tobą. Już nie długo Louis.


Twój Harry

xx





__________________________________

Nowy rozdział po długiej nie obecności! 

  Postaram się również dodać jeszcze jeden rozdział przed świętami.

     Gdzie mnie znajdziecie? 

        twitter -  kittylarryteam

           Komentujcie i gwiazdkujcie = motywacja dla mnie

               ily x

        


Dear LouOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz