*Louis* (mun ei tee nyt mieli kirjottaa Laurenin tai Zaynin näkökulmasta, joten älkää valittako jos häiritsee et koko luku on jonkun muun näkökulmasta. Tää on muutenki nii turha luku et ei välttämät tarvii edes lukee!) (ja mä en sit tiä onks Larry missään vaihees tätä stoorii myöntäny olevansa yhdessä mut ne on!)
"Harreehh!" huudahdin kämpässämme. En saanut mitään vastausta. Hymähdin ja lähdin kohti yläkertaa. Juoksin rappuset ylös, ja kuulin suihkun lorinaa. Kävelin makuuhuoneen kylpyhuoneeseen ja avasin oven. Harry ei ikinä lukinnut kylpyhuoneen ovea, kun kävi suihkussa. Suihkuverho oli kiinni, joten Harry ei nähnyt, eikä luultavasti kuullutkaan minua. Riisuin pikapikaa vaatteni lattialle menin suihkuverhon viereen seisomaan. Vetäisin verhon äkkiä sivuun ja huusin:
"PÖÖ!!". Harry pelästyi ja kiljaisi tyttömäisesti, samalla kun kaatui pepulleen kaakelilattialle. Aloin nauramaan ja autoin rakkaan poikaystäväni ylös maasta.
"Lopeta. Se sattuu", Harry sanoi ja murjotti. Lopetin nauramisen ja kiedoin käteni Harryn kaulan ympärille. Paljaat kehomme painautuivat yhteen, ja minun piti seisoa varpaillani, että olisin tarpeeksi pitkä laittamaan leukani Harryn olkapäälle.
"Hei, halaa mua takas tai mä kaadan sut uudestaan", sanoin ja nipistin Harryn ihoa niskasta. Harryn lihakset jännittyivät ja rentoutuivat heti.
"Oliks toi uhkaus?" Harry kysyi ja kietoi kätensä ylävartaloni ympärille. Vesi valui päällemme ja kasteli minutkin läpikotaisin.
"Oli", sanoin ja hautasin kasvoni Harryn kaulaan. Harry piti käsiään tiukasti ympärilläni.
"Aaw mä rakastan sitä et sä oot niin pieni", Harry sanoi ja tiukensi otettaan ympärilläni. Työnnyin irti Harrystä kaikin voimin ja katsoin häntä tuimasti silmiin.
"Mitä sä just sanoit?" kysyin vakavana ja ristin kädet rinnalleni. Harry naurahti ja minunkin oli vaikea pitää pokkaani.
"Mä rakastan sitä et sä oot niin pieni", Harry toisti virne kasvoillaan.
"Hmph idiootti", sanoin ja olin astumassa suihkusta pois, kun Harry vetäisi minut vyötäröstä itseään vasten. Seisoin selkä Harryn rintakehää vasten ja painoin pääni häntä vasten. Keinuin pienesti, ja takapuoleni hinkkautui Harryn etumusta vasten.
"Kai sä tiesit et jos sä jatkat tota ni sä annat mulle stondiksen?" Harry kysyi korvaani. Mumisin vastauksen ja jatkoin keinumista. Harryn penis kovettui vasten takapuoltani ja kiepahdin irti hänen otteestaan. Kävelin virnistelleen ulos kylpyhuoneesta ja kiedoin pyyhkeen lantiolleni.
"Louiiih!" Harry huusi kylpyhuoneesta ja kävelin vaatekaapille. Kuivasin itseni pyyhkeeseen ja ripustin sen kaapin oveen roikkumaan. Otin kaapista bokserit, harmaat kollarit ja mustan t-paidan. Puin vaatteet päälleni ja kuivasin hiuksia pyyhkeeseen. Sekoitin hiukseni kädelläni ja lähdin alakertaan. Lösähdin sohvalle ja painoin telkkarin päälle. Tiedän, että oli ehkä hieman ilkeää jättää Harry yksin stondiksen kanssa, jonka minä aiheutin, mutta se oli kosto. Se oli kosto siitä, että hän sanoi minua pieneksi. Naurahdin itsekseni ja selasin kanavia läpi. Tosissaan täältä ei tullut mitään järkevää? Huokaisten sammutin telkkarin ja kävin makuulle sohvalle."Lou katotaan elokuvia", Harry sanoi. Istuin hänen jalkojen välissä, pää hänen olkapäällään. Mumisin vastauksen. Olin väsynyt. Eikä kello ollut vielä mitään.
"Sä saat valita", Harry sanoi ja puristi kyljistäni. Hätkähdin kunnolla hereille ja nojauduin takaisin Harryn rintakehää vasten.
"Love Actually", vastasin ja painoin silmäni kiinni. Harry työnsi minua vähän eteenpäin ja nousi sohvalta. Lösähdin selkänojaa vasten ja pidin silmiäni kiinni. Harry laittoi äänien perusteella dvd:n koneeseen ja telkkarin päälle. Hetken aikaa hän sääsi jotain, kunnes tuli istumaan viereeni.
"Älä nukahda", Harry sanoi ja kietoi kätensä ympärilleni.
"Tee mulle teetä", pyysin Harryltä. Harry suukotti otsaani ja nousi sohvalta. Hän teki aina mitä pyysin. En kuitenkaan orjuuttanut häntä, mutta näissä tilanteissa se oli hyvä.
"Yorkshire maidolla", Harryn ääni sanoi ja avasin säpsähtäen silmäni. Otin kupin Harryltä ja hymyilin.
"Kiitti", sanoin hymyillen Harrylle ja hörppäsin kupista. Mmh hyvää. Harry istui viereeni ja laittoi elokuvan pöyrimään. Käperryin Harryn kainaloon teekuppi kädessäni.Olimme katsoneet jo kolme elokuvaa. Kello oli yksitoista illalla. Nyt telkkarissa pyöri joku kauhuelokuva, ja olin peloissani.
"Harry oikeesti laita tää pois", sanoin ja pidin kasvojani Harryn paidassa.
"Enkä", hän kiisti ja taputti selkääni.
"Kato ny ees hetki", Harry sanoi ja huokaisin. Käännyin telkkaria kohti ja istuin Harryn kyljessä kiinni. Kämpässä oli aivan pimeää, enkä nähnyt muuta kuin telkkarin näytön. Ja hämärästi Harryn kasvoja.*Harry*
Olin oikeasti peloissani, kun katsoimme kauhuleffaa. En vain sanonut Louisille mitään, sillä halusin olla meistä se "miehekkäämpi". Louis oli aivan kyljessäni kiinni ja puri kynsiään. Naurahdin näylle mielessäni. Keskitin huomioni taas telkkarin näyttöön. Elokuvan päähenkilö käveli pimeässä talossa pelkkä taskulamppu kädessä. Hän osoitti taskulampulla oviaukkoon ja siinä seisoi nainen, yltäpäältä veressä ja pää kallellaan sivulle. Kiljuin tyttömäisesti näylle. Louis alkoi nauramaan minulle vieressäni.
"Sä et oikeesti osaa kiljuu muuten ku tyttömäisesti", Louis sanoi naurunsa seasta. Ristin käteni ja murjotin katsomatta Louisiin.
"Heii rakas. Se on söpöä", Louis sanoi ja kietoi kätensä kaulani ympärille. Murjotin edelleen. Louis kiipesi päälleni ja kaatoi minut alleen sohvalle. Hän painoi huulensa huulilleni. En kuitenkaan vastannut suudelmaan.
"Hei rakas mikä on?" Louis kysyi ja siirsi hiuksiani pois kasvoiltani.
"Ku mä haluun olla meistä se miehekkäämpi", sanoin ja katsoin Louisin rintakehää.
"Heii", Louis sanoi ja painautui kunnolla minua vasten.
"Mä rakastan sua ihan yhtä paljon olit sä sit se naisellisempi tai miehekkäämpi", Louis sanoi ja painoi suukon kaulaani.
"Mä rakastan sua just tollasena ku sä oot", Louis sanoi ja painoi huulensa huulilleni. Tällä kertaa vastasin suudelmaan. Pidin käsiäni Louisin rintakehällä. Louis vetäytyi kauemmas ja katsoi minua silmiin.
"Mäki rakastan sua", sanoin ja Louis hymyili minulle.
"Ja jos se on siitä kiinni et sä haluut topata välillä ni kyllä mulle käy", Louis sanoi virnistäen.
"Mä haluun ainaki koittaa", vastasin ja Louis painautui kunnolla päälleni.
"Lou mua väsyttää", sanoin ja haukottelin.
"Mennään vaa nukkumaa. Mee sä jo edeltä mä käyn lukitsemassa oven vielä", Louis sanoi ja painoi suukon huulilleni. Nyökkäsin ja Louis nousi päältäni. Sammutin telkkarin ja lähdin laahustamaan ylös päin. En vaivautunut laittamaan valoja päälle, joten matka oli pimeä. Pääsin käytävään, jossa huoneemme oli. Astuin oviaukkoon, ja katsahdin käytävän perälle päin. Vierashuoneen oviaukossa seisoi joku. Olin siitä satavarma.
"Lou!" huusin kovaan ääneen. Hahmo ovensuussa liikahti. Menin paniikkiin ja hengitykseni kiihtyi. Kuulin rappusista juoksuaskeleita ja pian Louis oli luonani. Nyökkäsin päälläni suuntaan ja Louis katsoi sinne päin. Hahmo astui askeleen eteen päin. Kyyneleet nousivat silmiini. Louis työnsi minut huoneeseemme ja paiskasi oven kiinni. Hän laittoi valot päälle ja työnsi minut sängylle istumaan. Hän tuli viereeni ja kietoi kätensä ympärilleni.
"Ei meillä oo mitään hätää", Louis sanoi ja painoin pääni hänen olkapäälleen. Louis silitti hiuksiani ja veti sormiaan läpi niistä. Louisin t-paita kastui kyyneleistäni olkapään kohdalta, mutta hän ei näyttänyt välittävän. Oven kahva painui alas ja nostin pääni salamana ylös. Ovi potkaistiin auki ja hahmo hyppäsi huoneeseen huutaen. Kiljuin ja Louis piti minua lähellään. Louis rauhoitteli minua ja suukotti hiuksiani.
"Ahaha Niall hauska pila", Louis sanoi. Pidin pääni Louisin olkapäällä.
"Vittu", Niall sanoi ja avasi äänestä päätellen hupparinsa.
"Miks sä teit tolleen?" Louis kysyi ja painoi leukansa pääni päälle.
"Se oli hauskaa", Niall sanoi ja nauroi hörönauruaan.
"Juu nii meiänki mielestä. Painu vittuun", Louis sanoi ja hääsi Niallin pois. Ovi meni kiinni ja nostin pääni Louisin olkapäältä.
"Ei hätää se oli vaan Niall", Louis sanoi ja kaatoi meidät sängylle. Kaivauduin peiton alle ja Louis nousi vielä sammuttamaan valot. Louis kaivautui taakseni peiton alle ja kietoi kädet ympärilleni.
"Voinks mä olla iso lusikka?" kysyin hiljaa.
"Totta kai", Louis sanoi ja suukotti niskaani. Käännyimme sängyllä toisin päin. Olimme lusikassa, minä isona lusikkana.
"Öitä", kuulin Louisin sanovan vielä ennen kuin nukahdin.//sori jos jotaki häiritsee et tää on Larryy pelkästää. Mut mul ei vaa ollu mitää inspii kirjottaa Laurenist ja Zaynist ja aattelin et kirjotan ny jotai kuitenki teille. Toivottavasti tykkäätte tästä!
Se Larryhug oli niii cuteeee❤️❤️❤️ ja ne biisit vaikutti nii hyvilt mist ne julkas sen videon youtubeen(entiä tajusitteks mut kuitenki)❤️❤️ odotan jo nii kovasti sitä uutta levyy❤️❤️❤️
Mut uus luku ehkä vast ens viikolla!
YOU ARE READING
New Beginning || Zayn Malik (Completed)
FanfictionLauren Kayleigh Weller on 21 vuotias nuori nainen, joka asuu Lontoossa poikaystävänsä ja lapsensa kanssa. Laurenin tytär, Elvira Noelle Weller, on 4-vuotias pikkutyttö. Laurenilla on tumman ruskeat luonnostaan suorat hiukset ja vihreät silmät. Elvir...