26

731 65 28
                                    

Mä en tiä kui iso skippi täs ny tulee mut nyt skipataan siihen et Lauren on 8. kuulla raskaana!

*Lauren*

"Äiti!" kuulin Elviran huutavan yläkerrasta. Olin juuri istunut sohvalle alas järkyttävien selkäkipujen takia.
"Mitä?" huusin takaisin. En todellakaan nousisi tästä seuraavaan tuntiin, selkäni jomotti niin paljon.
"Tuu auttamaan!" Elvira huusi yläkerrasta. Huokaisin. Osasin odottaa tätä.
"Rakas emmä nyt tuu!" huusin. Kuulin kaapinoven paiskauksen ja kolauksen. Elvira suuttui. Olisipa Zayn kotona, jotta hän voisi auttaa Elviraa. Zayn oli kuitenkin nyt jossain työpalaverissa, jossa keskusteltiin heidän urastaan. Portaista kuului töminää ja käänsin päätäni nähdäkseni Elviran tömistelevän rappusia alas.
"Rakas tuu tänne", pyysin Elviraa.
"Rakas emmä nyt tuu", Elvira sanoi matkien ääntäni. Milloin hänestä tuli näin mahdoton? Elvira tömisteli keittiöön ja istui pöydän viereen. Huokaisin ja keräsin voimia ylösnousuun. Minun ei pitänyt nousta ylös, mutta nousen silti. Ponkaisin itseni ylös sohvalta ja vaapuin keittiöön. Istuin Elviraa vastapäätä pöydän ääreen.
"Mihin sä tarvitsit apua?" kysyin ja laskin käteni vatsani päälle.
"Mä halusin mun barbit sieltä ylähyllyltä", Elvira sanoi ja nojasi pöytään.
"Sä tiiät etten mä saa nostella mitään raskasta tai kiivetä mihinkään jakkaralle", sanoin Elviralle ja yritin saada katsekontaktia hänen kanssaan. Se oli kuitenkin hankalaa Elviran vältellessä katsekontaktiani.
"Olispa isi kotona se on paljon kivempi", Elvira sanoi ja lähti juosten yläkertaan. Kaivoin puhelimeni taskustani ja näppäilin Zaynin puhelinnumeron. Olin opetellut sen ulkoa joku päivä kun olin yksin kotona. Zayn oli sanonut minulle lähtiessään, että voisin soittaa milloin haluaisin hänelle. Huokaisin ja painoin 'soita' nappia. Nostin puhelimen korvalleni ja piirtelin kynnelläni kuvioita pöydän pintaan. Puhelu tuuttasi muutaman kerran ennen kuin Zayn vastasi.

"Moi rakas. Onks kaikki hyvin?"

"Joo Elvira vaan kiukuttelee"

"No mistäs nyt?

"Ku mä en voinu auttaa sille niitä barbeja sieltä ylähyllyltä"

"Hmh no meil on nyt pieni tauko ja tää loppuu korkeintaan puolen tunnin päästä ni sit mä tuun kotiin"

"Okei. Mä rakastan sua"

"Mäki rakastan sua. Moikka"

Niihin sanoihin lopetin puhelun. Pieni hymy koreili huulillani noustessani tuolilta. Selkääni vihloi, mutta kävelin päättäväisesti sohvalle ja rojahdin siihen istumaan. Laitoin telkkarin päälle ja jäin seuraamaan valehtelevia viettelijöitä.

"Moi mä tulin", Zayn huhuili ovelta ja laittoi ulko-oven kiinni. Havahduin hereille ja nousin istumaan kunnolla sohvalle. Zayn käveli olohuoneeseen ja hymyili minulle.
"Mitäs tänne kuuluu?" Zayn kysyi ja kyykistyi eteeni. Hän laittoi kätensä vatsalleni ja liikutti niitä. Vauva potki Zaynin kosketusta vasten.
"Ihan hyvää", sanoin ja hymyilin. Zayn nousi istumaan vierelleni sohvalle ja painoi suudelman huulilleni.
"Sattuuks sun selkä?" Zayn kysyi. Pudistin päätäni. Todellisuudessa selkäni tappoi minua, mutta en ikinä sanonut Zaynille siitä mitään. En halunnut vaivata häntä turhaan. Painauduin Zaynin kylkeä vasten ja suljin silmäni. Kieltämättä olin kyllä väsynyt.
"Onks Elvira yläkerrassa?" Zayn kysyi ja painoi suukon päähäni.
"Joo", sanoin ja avasin silmäni. Nostin päätäni ja katsoin Zayniä silmiin. Zayn painoi suukon huulilleni ja nousi ylös sohvalta.
"Mä meen kattomaan sitä", Zayn sanoi ja suuntasi kohti yläkertaa. Zaynin päästyä portaat ylös nousin sohvalta. Minun oli pakko päästä sänkyyn. Siellä pystyin ainoastaan rentoutumaan kunnolla ja selkänikin sai levätä. Menin rappuset vaivalloisesti yläkertaan ja pidin kaiteesta kiinni koko ajan. Vaivoin pääsin huoneeseemme ja menin makaamaan sängylle. Otin sukat pois turvonneista jaloistani ja kaivauduin peiton alle. Painoin silmäni kiinni ja nukahdin melkein heti.

"Mitä kello on?" kysyin mumisten Zayniltä, joka kömpi viereeni sänkyyn. Zayn lusikoi (XD ei tollee voi sanoo) minut takaapäin ja piti lähellään.
"Kymmenen", Zayn vastasi ja painoi suukon niskaani.
"Mitä se oli sillon ku mä menin nukkumaan?" mumisin toisen kysymyksen. Olin vieläkin väsynyt, vaikka olin nukkunut ties kuinka monta tuntia.
"Kuus", Zayn vastasi. Oho, en ollutkaan nukkunut niin paljon kun luulin.
"Onks Elvira nukkumassa?" jatkoin kyselyäni. Tunsin Zaynin nyökkäävän niskaani vasten.
"Öitä", Zayn mumisi hiuksiani vasten ja rutisti minut paremmin itseään vasten.
"Öitä", vastasin ja suljin silmäni. Hengitin syvään ja nukahdin Zaynin syleilyyn.

*Zayn*

Heräsin nyyhkytyksiin ja pyörimiseen sängyllä. Avasin silmäni ja Lauren makasi kyljellään sängyllä selkä minuun päin. Hän piti kättään alaselällään ja toinen käsi oli hänen vatsallaan.
"Rakas sattuuks sun selkä?" kysyin Laurenilta ja kömmein tuon selkään kiinni. Lauren nyökkäsi ja pyyhki kyyneliä poskiltaan.
"Olisit herättäny mut tai sanonu mulle ennen ku me mentiin nukkumaan", sanoin ja painoin suukon Laurenin ohimolle.
"E-emmä ha-halunnu v-vaivata su-a", Lauren änkytti ja pyyhki lisää kyyneliään.
"Ei se vaivaa mua. Mä voin hieroo sun selkää?" ehdotin Laurenille ja tuo nyökkäsi vastahakoisesti. Menin kauemmas Laurenista ja aloin painella peukaloillani Laurenin alaselkää. Lauren älähti ja hengitti syvään.
"Tuntuuks paremmalta?" kysyin ja painelin hieman kovemmin ja siirtelin kohtaa. Lauren mumisi myöntävän vastauksen. Jatkoin vielä ainakin kymmenen minuuttia, kunnes Lauren oli nukahtanut. Kiedoin käteni hänen ympärilleen ja pidin käsiäni hänen vatsallaan. Painoin suukon Laurenin päähän ja vedin peiton kunnolla päällemme. Suljin silmäni ja nukahdin nopeasti uudestaan.

*Niall*

Lauren lupasi minulle, että tänään saan olla Elviran kanssa kahdestaan. En ole ennen ollut hänen kanssaan kaksin ja se vähän jännittää minua. Pelkään, että isälliset tunteeni heräävät ja kiinnyn Elviraan ajan kanssa liikaa. En halua viedä häntä pois Zayniltä. Zayn on hyvä isähahmo ja hän ansaitsee kunnon perheen. Vedin revityt mustat farkut päälleni ja otin kaapista valkoisen t-paidan. Muotoilin hiuksiani ja laitoin deodoranttia. En halunnut haista pahalta. Suihkautin yhden suihkauksen hajuvettä paitani kaulukseen ja vedin sukat jalkaani. Hengitin syvään peilin edessä ja lähdin alakertaan. Ovikello soi, ja kiirehdin ovelle. Avasin oven hymyillen ja sen takana seisoi Zayn ja Elvira. Elvira piti Zayniä kädestä kiinni ja seisoi lähellä isäänsä. Isäänsä. Se tuntui pahalta sanoa.
"Mä tuun hakemaan Elviran kaheksalta?" Zayn sanoi kysyvällä äänensävyllä.
"Juu", sanoin hymyille. Zayn kyykistyi Elviran eteenja katsoi häntä silmiin.
"Oo kiltisti. Mä rakastan sua", Zayn sanoi ja painoi suukon Elviran otsalle. Elvira kikatti ja kietoi kätensä Zaynin ympärille.
"Mäki rakastan sua", Elvira sanoi ja irtautui isästään. Isästään. Minun pitää lopettaa tuo. Zayn vilkutti vielä Elviralle ja lähti ulos kämpästä. Elvira riisui kenkänsä ja takkinsa pois.
"Mitä sä haluut tehdä?" kysyin Elviralta ja lähdin ohjaamaan tyttöä olkkariin.
"Mä haluun ruokaa", Elvira sanoi ja tyttö hyppäsi sohvalle. Istahdin sohvan päätyyn ja otin kännykän käteeni.
"Kelpaaks pizza?" kysyin Elviralta.
"Joo!" Elvira huusi innoissaan. Naurahdin ja näppäilin pizzerian puhelinnumeron. Muistin sen jo ulkoa, koska käytin sitä aika usein.

"Äänimerkki!" huusin. Pelasimme piilosta, ja Elvira oli mennyt ylihyvään piiloon, enkä pystynyt löytämään häntä. En tiedä antoiko Elvira äänimerkkiä, mutta en ainakaan kuullut sitä. Huokaisin turhautuneena. Joskus vihasin sitä, että omistin niin ison talon. Kävelin yläkerran neljänteen vierashuoneeseen ja katselin ympärilleni. Katsoin sängyn alle ja vessaan. Avasin vaatehuoneen oven ja Elvira lysähti lattialle makaamaan. Hän oli siis istunut ovea vasten, ja oli ilmeisesti nukahtanut. Nostin Elviran syliini ja lähdin kohti alakertaa. Laskin Elviran varovasti sohvalle ja istuin hänen päänsä viereen. Haluaisin kovasti olla Elviralle isä. Mutta en halua viedä Elviraa pois Zayniltä. Minulla ei ole hajuakaan mitä vittua aion tehdä.

//ähäh iha vitu paska luku XP mul ei oo täl hetkel mitää inspiraatioo tähä tarinaa, ni jos näin jatkuu ni tulee luultavasti enää jotain tyylii neljä lukuu, mut jos löydän inspin jostai ni sit saattaa tul enemmä. Uus luku ens viikolla.

End of the day❤️❤️
Love you goodbye❤️❤️❤️❤️
Lupasin itelleni etten kuuntele What a feelingii enne perjantait, mut must tuntuu et sorrun siihe kuitenki jossai vaihees. Melkei sorruin jo.
JA LOUIN HIGHNOTET OMGOMG❤️❤️❤️

New Beginning || Zayn Malik (Completed)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon