Ryan do své sportovní tašky přímo cpal všechno to oblečení, ačkoliv jeli tábořit jen na dva dny, jeho zavazadlo téměř prasklo. Sednul si na něj z vrchu, ale ani to příliš nepomohlo.
,,Ryane?" Ozval se mužský hlas , který pocházel ze spodního patra.
Ryan vykoukl ze zábradlí dolů.
,,Theodor je tady. "
,,Jasně" Ryan sebehl schody a vyletěl před barak, kde čekal jeho kamarád a černé auto. Ryan už neřídil nějaký ten pátek, vlastně od té nehody, ne že by nechtěl, to rodiče nechtěli..
,,Čau kamo " Poplacal ho brunet po rameni a pomohl mu naložit zavazadlo.
,,Co v tom taháš, proboha?" Zvonivě se zasmál a nastoupil si za volant. Ryan ho následoval na sedadlo spolujezdce a oba kluci mohli vyrazit k nedalekému rekreačnímu středisku na táboření.. . .
Seděli u ohně, smáli se vtipum, zpívali, pili, tančili, jedli.. Prostě dokonalý večer, který snad nikdo a nic nemohl zkazit. Theo držel Ryana kolem ramen, ti dva se pořád něčemu smáli. Brunet držel láhev vodky v pravé ruce a zdál se být víc mimo než kdokoliv jiný.
,,Pojď , měl by sis jít lehnout, než budeš mít kocovinu jak prase ráno.. "
,,Ještě nee mami " Zasmál se Theodor. Ryan mu vyrval láhev z ruky a vytáhl ho na nohy.
,,Jsi těžký. " Zavrávoral. Ted nevěděl, co je horší, Theův zpěv nebo to jak se mota. O několik momentu později ho konečně dopravil do jejich malého , krátkého stanu. Položil ho na jeho polovinu, ale co nevidět se Theo rozvalil po celé šířce stanu. Ryan se pokusil ho nějak jemně odvalit, aby si sám mohl lehnout, ale jen co přehodil brunetovu ruku, přistála na něm. Zabručel a otočil se k Theovi bokem , aby mu to krásně vysvětlil.
,,Ehm, Theodore, mame malej stan a ja bych chtěl taky spát."
,,Hmn.. Ale takhle je to pohodlný." Zasmál se.
,,Možná tobě, protože si nalitej. " Obrátil oči v sloup a otočil se k němu zády . Jenže najednou cítil jeho paži , jak mu obepíná pas a táhne si ho k tělu.
,, Co to děláš ?" Nadechl se. Theo si ho k sobě přikulil a dýchnul na něj tím svým opileckým dechem.
,,Tohle není vtipný, vzdyt nevíš co děláš , sakra. " Ryan začal panikařit, ale než mohl cokoliv udělat, Theodor usnul a Ryan uvězněn v jeho stisku.---
Ethan seděl naproti Hunterovi, díval se na něj , jako by se snažil se vpijet do jeho tváře.
,,Počkej , ale to není všechno ." Zasmál se.
,,Ona ho potom našla zhulenýho" Oba chytli záchvat smíchu.
,,Nene.. To si děláš srandu."
,,Nedelam. Tejden s ním nemluvila."
,,To se ani nedivim. "Oba dojdedli jídlo, které si objednali a konečně se zvedali od stolu. Hunter jako pravý gentleman pomohl Ethanovi do kožené bundy a naopak.
Procházeli se parkem přímo k lavičkám, kde se usadili.
,,Vyprávěj mi něco o sobě."
,,A co bys chtěl vědět?" Zeptal se Ethan s úsměvem.
,,Cokoliv, třeba to, jak si zjistil, že si gay."
,,Eh..dobře.. No..Ve druhém ročníku k nám nastoupil Ryan a měl mě doučovat a mě s ním bylo tak dobře až jednou jsme se polibili.. "
,,Ja jsem se zamiloval do svého kamaráda.. Vzal to.. Nepříliš dobře. Takže asi mas na vztahy větší štěstí "
,,Jenze ja byl debil, kvůli mě ho šikanovali, takže jsem mu navykládal, že ho nemiluju a podobně. A potom jsme se hádali kvůli Mattovi a Ryan kvůli němu měl autonehodu. A ja.. On byl v kómatu a ja ho podvedl a on pak odjel." Z oka se mu řinula první slza.
,,To je dobrý.. Nebreč." Snažil se ho utěšit, když viděl , že to nepomáhá, odhodlal se k letmemu polibku. Jenže cítil , že Ethan nespolupracuje.
,,Promin, ja.."
,,To je dobrý, ja jen... Nechci to úspěchat. "____________________________________
Hi guys. Jsem doma z tripu do Anglie :3 bylo to tam super.
Akorát pátek 13. Byl desny, určitě vite, co se stalo v Paříži.. Ja v tu dobu zrovna jela trajektem do Francie, takže jsem měla trochu strach, každopádně ani nevite jak moc je mi líto těch objetí a celkově.. Prostě tohle je takové pochmurné. Prostě můj názor je takovy, že ty lidí si nezasloužili zemřit , vlastně žádní lide. A hlavně nechci aby ti šmejdi v tomhle pokračovali.
No..
Každopádně , mame tu nový díl tak snad se bude libit!
Vase MrsV17
ČTEŠ
It's okay to go your own way! book 2. [CZ]
Teen FictionVšechno se zdálo být perfektní. Ethan si našel svoji pravou lásku, dokonce si konečně přiznal, že je gay. Jenže, když si opilý Ryan sedl za volant a srazil se s jiným autem, všechno bylo rázem pryč. Je možné, že se to ještě někdy spraví? Čtěte v d...