changmin မ်က္ဝန္းေတြက ညအိပ္ခန္းရဲ႕မီးေရာင္ေအာက္မွာ မိွဳင္းညိွဳ႔ေနသည္
"တကယ္ပဲ လက္စားေခ်မလို႕လား ......... min
......... တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္အႀကားက မေျပလည္မွဳေတြထပ္တိုးေစခ်င္ေနတာလား .........""မဟုတ္ဘူး......... လက္စားေခ်ဖို႕ထြက္သြားမယ္ေျပာေနတာမဟုတ္ဘူး ......"
"ဒါဆိုဘာအတြက္လ ဲ ......... မင္း......မင္း အရာရာကိုလက္လႊတ္လိုက္ေတာ့မယ္လို႕ေျပာေနတာလား......"
changmin က ဘာစကားမွမေျပာပဲတိတ္ဆိတ္ေနသည္ ...... သူမ်က္ဝန္းက မွန္ခ်ပ္ေတြကေနတဆင့္ျမင္ေနရတ့ဲ Seoul ျမိဳ႕ရဲ႕အလွကိုအသက္မဲ႕စြာေငးစိုက္ႀကည့္ေနသည္
"ဒီေန႔ hyung မ်က္လံုးေတြကို ငါေသခ်ာႀကည့္လိုပ္မိတယ္ soohyuk ......... ငါမင္းလက္ကိုဆြဲျပီး party ကေနထြက္လာတာကို သူသိပ္ခံစားေနရမွာ ငါသိေနတယ္ ......... ေရွ႕ဆက္တိုးဖို႕အင္အားမရွိေတာ့ဘူး ......... Go Ara ကို အေသြးထဲအသားထဲကေနမုန္းေနတယ္ ဆိုေပမယ့္ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပဲ Hyung နာက်င္မွာကို ငါစိုးရိမ္ေနတယ္ ......... ငါဘာလုပ္ရမလဲ......... အႀကိမ္တိုင္း ငါဘာလုပ္သင့္လည္းလို႕စဥ္းစားေပမယ့္ ...... ငါ့စိတ္ေတြက အခ်စ္နဲ႕ အမုန္းႀကားမွာ လြန္ဆြဲေနခဲ႕တယ္......... ဒီေန႔ သူငါ့ကိုႀကည့္တ့ဲမ်က္ဝန္းေတြက သိပ္ေဆြးလြန္းတယ္ ......... ငါအရမ္းအားနာမိတယ္ ......... ငါသူနဲ႕အေဝးဆံုးကိုထြက္သြားတာက အေကာင္းဆံုးပဲေနမွာပါ ........."
soohyuk changmin ကိုစိုက္ႀကည့္ေနရင္း သူ႔ပါးျပင္ေပၚမွာ မ်က္ရည္စက္တစ္စက္လိမ့္က်လာသည္ soohyuk အဲ႕ဒီမ်က္ရည္ကိုမသုတ္လိုက္ပါ သူအဲ႔ဒီမ်က္ရည္ကို changmin မျမင္ေအာင္ သုတ္သည္ျဖစ္ေစ ျမင္ေအာင္ မသုတ္ပဲထားသည္ျဖစ္ေစ changmin က သူ႔ပါးေပၚက မ်က္ရည္စက္ကိုဘယ္ေတာ့မွျမင္မွာမဟုတ္ဘူးေလ...... changmin ရဲ႕ ျပတ္သားတဲ႕ရက္စက္တဲ႕ေတာက္ပတဲ႔ မ်က္ဝန္းေတြဟာ yunho အေႀကာင္းကိုေျပာလုိက္ခ်ိန္ကတည္းက မိွန္ေဖ်ာ့သြားသည္ ရီေဝသြားသည္ ......... ဒီေလာက္ဆို changmin ရင္ထဲမွာ ဘာေတြခံစားေနရလည္း Soohyuk သိေနသည္......
ေသခ်ာမသိခ်င္ပါဘူးဆိုတာေတာင္ အတိအက် နားလည္ေပးေနမိသည္ ......... ႏွလံုးသားဟာ နားလည္ရခက္လြန္းသည္ ......... အခ်စ္ဆိုတာဟာ အသြားအျပန္မရွိ
YOU ARE READING
ႏွင္းဆီနီနီ
Randomအခ်စ္က ကိုယ္တို႕အတြက္ အနီေရာင္ႏွင္းဆီပါပဲ သိပ္ကိုလွပတယ္ ဒါေပမဲ႕လည္း ဆူးေတြနဲ႕ေလ