ႏွင္းဆီနီနီ ၁၂
အိပ္ရာရဲ႕ဘယ္ဘက္ကိုသူစမ္းလိုက္တဲ႕အခါ လစ္ဟာေနတဲ႕အထိအေတြ႕ .........
"Min ......... "
သူေခြ်းေတြရြဲနစ္စြာနဲ႕ႏိုးလာခဲ႕တယ္
"Hyung ......"
Changmin က သူ႕ေခၚသံေႀကာင့္အခန္းထဲကိုေျပးဝင္လာခဲ႕တယ္ .........
Changmin က အိပ္ရာေဘးေစာင္းမွာထိုင္လိုပ္တာနဲ႕ သူ Changmin ကို ေပြ႕ဖက္ထားခဲ႕သည္ ......... အခုခ်က္ခ်င္းလြတ္ထြက္သြားမတတ္ ......... အခုခ်က္ခ်င္း changmin က သူ႕ဆီကေန ေပ်ာက္ကြယ္သြားေတာ့မလို သူဖက္တြယ္ထားခဲ႕တယ္"Hyung ......... ဘာျဖစ္လို႕လဲ တစ္ခုခုျဖစ္လို႕လား ........."
"ဘာမွမေျပာပဲ ဒီအတိုင္းခဏေလးေနေပးပါ ......... Min ......"
Changmin က ႏူးညံ႕ညင္သာစြာျပံဳးလိုက္ျပီး Yunho ကို ေပြ႕ဖက္ထားလိုက္သည္ ......... မနက္ခင္းရာသီဥတုကေအးခ်မ္းစြာရွိေနသည္ ......... ဒါေပမဲ႕ Yunho တစ္ကိုယ္လံုးက ေခြ်းေတြနဲ႕ရြဲနစ္ေနခဲ႕သည္ ............
Yunho က မ်က္လံုးေတြကိုမွိတ္ထားရင္း အသံထြက္ပဲ ငိုေနခဲ႕တယ္......... အိပ္မက္ေတြတိုင္းမွာ Changmin က သူ႕ကိုထားခဲ႕ျပီလို႔မက္တယ္ ......... အဲ႕ဒီလိုအႀကိမ္တိုင္း သူ အရူးတစ္ေယာက္လို နာက်င္ရတယ္ ......... အိပ္မက္ထဲမွာေကာ လက္ေတြ႕မွာပါ သူအျမဲ လက္လႊတ္လိုက္ရသလို ခံစားရတယ္ ......... သူ႕အခ်စ္ေတြ ......... စိတၱဇျဖစ္ေနျပီလား ............
................................................
"Mrs.Jung စံုစမ္းခိုင္းထားတဲ႕ကိစၥပါ ......... စာအိတ္ထဲမွာ ဓါတ္ပံုနဲ႕ေကာ အခ်က္အလက္ေတြပါ အစံုပါပါတယ္ "
Ara က မျငိမ္မသက္ျဖစ္ေနတဲ႕ သူမရဲ႕စိတ္ကို ဖံုးဖိရင္းျပံဳးလိုက္တယ္...............
"ဒီမွာ ေပးရမယ့္ Amount အကုန္လံုးပဲ ........."
သူမ က ေငြအိတ္ကိုလွမ္းေပးလိုက္တာနဲ႕ သူမေရွ႕က လူက ခပ္သြက္သြက္ထြက္သြားတာနဲ႕ အိတ္ကိုတုန္လွဳပ္စြာဖြင့္လိုက္သည္
အထပ္လိုက္ထြက္က်လာတဲ႔ပံုေတြ... သူမရဲ႕သားနဲ႕ သူမကိုထိတ္လန္႔ေစတဲ႕တစ္ေယာက္ေသာသူ ..."Changmin "
ဓါတ္ပံုထဲကတစ္ဆင့္ ျမင္ႏိုင္တဲ႕ သာမာန္မဟုတ္တဲ႕ဆက္ဆံေရးတစ္ခု .........
သူမ လက္က ဓါတ္ပံုေတြလြတ္က်သြားခဲ႕သည္ ......
ပံုေတြကို ျပန္ေကာက္ဖို႕ေတာင္ သူမသတိမရေတာ့ ...... ဘာေတြျဖစ္ကုန္တာလဲ ......အခုဘာေတြ ျဖစ္ကုန္ျပီလဲ သူမႀကိဳးစားတည္ေဆာက္ခဲ႕တဲ႕ အရာေတြက အစီအစဥ္မရွိ ယိုင္နဲ႕ေနခဲ႕သည္......
ပထမ က သမီး ဒုတိယက သား ......
YOU ARE READING
ႏွင္းဆီနီနီ
Randomအခ်စ္က ကိုယ္တို႕အတြက္ အနီေရာင္ႏွင္းဆီပါပဲ သိပ္ကိုလွပတယ္ ဒါေပမဲ႕လည္း ဆူးေတြနဲ႕ေလ