Changmin ေဖြးဆြတ္ေနတဲ႕ ႏွင္းေတြကိုစိုက္ႀကည့္ရင္း အရက္ခြက္ကိုေမာ့လိုက္သည္ ............ႏွင္းေတြက အတိုင္းအဆမဲ႕က်ေနဆဲပင္ မႀကာမီႏွင္းေတြကုန္ျပီးရင္ သာယာတဲ႕ ေကာင္းကင္ျဖစ္လာေတာ့မည္ .........အေတြးေတြကဦးတည္ရာမရွိပဲေတာင္ေရာက္ေျမာက္ေရာက္ရွိေနခဲ႕သည္.........သူ႕ မ်က္ႏွာသည္ ရွိရင္းစြဲအသက္ထက္မ်ားစြာရင့္ေရာ္ေနသည္ ......ပုခံုးထက္က ဆံပင္ခပ္လ်ားလ်ားရယ္ ......မရိတ္ပယ္ထားတဲ႕ မုတ္ဆိတ္ေမြးတစ္ခ်ိဳ႕ရယ္ .........ျပီးေတာ့ အေရာင္ေဖ်ာ့ေနတဲ႕ သူ႕မ်က္ဝန္းက သူ႕ကို စိတ္က်ေနသူတစ္ေယာက္လို႕အတိအက်ေဖာ္ညႊန္းထားသည္
SOO HYUK ျပတင္းေပါက္ကေနအျပင္ကိုေငးေနတဲ႕ changmin ကိုစိုက္ႀကည့္ရင္း သက္ျပင္းခ်လိုက္သည္ ...... ဘယ္အခ်ိန္ထိလဲ ......ဘယ္အခ်ိန္အထိ သူဒီလိုပံုနဲ႕ရွင္သန္ေနမွာလဲ ......... ႀကာရင္ changmin ဘဝတစ္ခုလံုးအရက္ထဲကိုနစ္ျမဳပ္သြားဖို႔ရွိသည္ .........
Changmin ကို Yunho ဆီျပန္သြားဖို႕သူမတိုက္တြန္းခ်င္ပါ ...... Changmin ကိုသူ႕အနားမွာထာဝရရွိေစခ်င္သည္ ............အရင္ကလိုရက္စက္တဲ႕အျပံဳးနဲ႕ သူ႕ကိုသတ္ေနတာကမွ သူ႕အတြက္ခံသာေသးသည္ ...... အခုေတာ့ Changmin က ..............................Soohyuk Changmin အနားကိုတိုးကပ္သြားလိုက္သည္ Changmin က အရက္ကိုတစ္က်ိဳက္ေမာ့လိုက္သည္ .........မ်က္ဝန္းေတြကေတာ့ အျဖဴေရာင္ ႏွင္းေတြကိုစ္ုက္ႀကည့္ေနသည္ ......Soo hyuk changmin ေငးေနတဲ႕အျဖဴေရာင္ႏွင္းေတြကို အဓပၸါယ္မဲ႕လိုက္ႀကည့္မိေနသည္ .........
"ဘယ္အခ်ိန္ထိလဲ .........ဘယ္အခ်ိန္ထိ မင္းအဲ႕လိုျဖစ္ေနမွာလဲ Min "
Soohyuk အသံကတုန္ရီေနသည္
"မသိဘူး .........မနက္ျဖန္ သဘက္ခါ .........ဒါမွမဟုတ္ လေတြႀကာလာရင္ ႏွစ္ေတြႀကာလာရင္ အဆင္ေျပသြားမွာလား ......ကိုယ္မေသခ်ာဘူး ...... ေသခ်ာတာတစ္ခုက ကိုယ္ေသဆံုးသြားရင္ ဒီခံစားခ်က္ေတြပါအဆံုးသတ္ ........."
Changmin စကားမဆံုးလိုက္ခင္မွာပဲ Soohyuk ကChangmin ရဲ႕အရက္ခြက္ကိုယူျပီးပစ္ခြဲလိုက္သည္
"မင္းေသဆံုးသြားရင္ အဆံုးသတ္သြားမယ္တဲ႕လား .........ဟုတ္လား .........အရာရာကို ကလဲ႕စားေခ်ခ်င္ျပီး အသည္းမာေနတဲ႕ Changmin က ဘယ္ေရာက္သြားျပီလဲ .........ဘယ္ေရာက္သြားျပီလဲ "
YOU ARE READING
ႏွင္းဆီနီနီ
Randomအခ်စ္က ကိုယ္တို႕အတြက္ အနီေရာင္ႏွင္းဆီပါပဲ သိပ္ကိုလွပတယ္ ဒါေပမဲ႕လည္း ဆူးေတြနဲ႕ေလ