Yunho အခန္းတံခါးကိုဖြင့္လိုက္တာနဲ႕ ျမင္လိုက္ရတာက ပိတ္ျဖဴျဖဴနဲ႕အုပ္ထားတဲ႕ပရိေဘာဂေတြ ဖုန္တခ်ိဳ႕တက္ေနသည္.........
အခန္းက heater မဖြင့္ထားတာေႀကာင့္ ေအးစက္ေနသည္ .........
Yunho အခန္းထဲကိုတစ္လွမ္းခ်င္း လွမ္းေလွ်ာက္ဝင္လိုက္ရင္း ဝမ္းနည္းမွဳကိုခံစားလိုက္ရသည္နံရံမွာ ပိတ္ျဖဴစနဲ႕အုပ္ထားတဲ႕ ဓါတ္ပံုေရွ႔မွာဟသူႏွင္းဆီျဖဴပန္းစည္ေလးကိုခ်ထားလိုက္ရင္း ပိတ္အျဖဴကို ဆြဲခြာလိုက္ေတာ့ ခ်ိဳျမေနတဲ႕ Sooyong အျပံဳးက သူ႕ကိုဆီးႀကိဳေနသည္
ဒါေပမဲ႕ ဓါတ္ပံုထဲက Sooyong အျပံဳးဟာ သူ႕အတြက္ မခ်ိဳျမႏိုင္ပါ .........
သူဓါတ္ပံုကိုႀကည့္ရင္း မ်က္ရည္က်မိတယ္ ......... Sooyong ကိုလြမ္းဆြတ္တာအတြက္သက္သက္မဟုတ္ပါ Sooyong ဆံုးတဲ႕အခ်ိန္ကေနအခုအထိ အလဲလဲအျပိဳျပိဳျဖစ္ေနတ့ဲ သူ႕ရဲ႕မိသားစုတစ္ခုလံုးအတြက္ သူဝမ္းနည္းမိသည္ ...... အခုအခ်ိန္မွာ သူဟာအေမ့ကို ေပြ႕ထူရမယ့္ အစားသူကိုယ္ တိုင္ လဲျပိဳက်ေနခဲ႕သည္"Mianhae Sooyong ; oppa က ညီမေလးကိုလည္းမကာကြယ္ႏိုင္ခဲ႕ဘူး ...... ေမေမ့ကိုလည္းမေစာင့္ေရွာက္ႏိုင္ခဲ႕ဘူး ......... oppa ကိုယ္တိုင္လည္း ေကာင္းေကာင္းမရပ္တည္ႏိုင္ေတာ့ဘူး ......... ဒီလိုအသံုးမက်တဲ႕အကိုျဖစ္ေနလို႕ အားနာမိတယ္ sooyong "
ဓါတ္ပံုထဲက sooyong ကိုသူေသခ်ာစိုက္မႀကည့္ႏိုင္ပါ
Sooyong ရဲ႕ေရွ႕မွာ သူဟာ အျပစ္သားပါပဲ
အခုအခ်ိန္မွာသူကိုယ္တိုင္လည္း လဲျပိဳက်ေနမိတယ္ ......... Changmin ............ အတြက္သူက်ဆံုးေနမိတယ္Changmin သတင္းကို Yunho လိုက္စံုစမ္းေနေပမဲ့ သတင္းကမရဘူး
ပုန္းေနတဲ႕သူကိုရွာေတြ႕ဖို႕ဆိုတာ တကယ္မလြယ္ဘူး......
မေတြ႕ပဲနဲ႕ေတာ့ ျပန္ဖို႕အေႀကာင္းမရွိပါ .........
ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ changmin ဆီကေနာက္ဆံုးစကားတစ္ခြန္းေလာက္ေတာ့ သူႀကားခ်င္သည္ ...... သူတို႔ပတ္သတ္ခဲ႕တဲ႕တစ္ေလ်ာက္ changmin ဆီက ရရွိဖူးတဲ႕ အႀကင္နာအႀကည့္ေတြဟာ ...... အလိမ္အညာေတြမျဖစ္ႏိုင္ပါ .......... မပီျပင္တဲ႔ ယံုႀကည္ခ်က္တစ္ခုကို သူဆုပ္ကိုင္ထားသည္ ...... အဆံုးသတ္ရလတ္က ဘာေတြျဖစ္ေနျဖစ္ေန သူchangmin ကိုခ်စ္ေနဦးမည္......
ပိတ္ျဖဴစေတြကိုဆြဲဖယ္ျပီးေထာင့္တစ္ေထာင့္မွာပံုထားလိုက္သည္ ... အိပ္ခန္းအတြင္းကိုဝင္လိုက္ေတာ့ ဖုန္တခ်ိဳ႕က ဟိုတစ္စဒီတစ္စ .........အခန္းေထာင့္မွာရွိေနတဲ႕စကၠဴပံုးေလးဆီကိုသူ႕အႀကည့္ေတြေရာက္သြားတဲ႕အခါ စကၠဴပံုးထဲက ပစၥည္းေတြကိုသူထုတ္ယူႀကည့္မယ္လို႔ေတြးလိုက္သည္ တကယ္တမ္းေတာ့ ......... သူေျခလွမ္းျပင္ျပီးခါမွ မသြားျဖစ္ေတာ့ ......အဲ႕ဒီပစၥည္းေတြက Sooyong ရဲ႕ေနာက္ဆံုးလက္က်န္ပစၥည္းေတြ Sooyong တည္းခဲ႕တဲ႔ hotel က ပို႕ေပးခဲ႕တဲ႕ပစၥည္းေတြ လြန္ခဲ႕တဲ႕ ၂ ႏွစ္ေက်ာ္တုန္းကေတာ့ သူ ေမေမ့ဆီျပန္ခ်င္ေဇာနဲ႕ထုတ္မႀကည့္ခဲ႕ ......... အဲ႕ဒီပစၥည္းေတြကိုရွာေဖြႀကည့္ရင္ Sooyong နဲ႕ပတ္သတ္တဲ႕လူဘယ္သူလဲ sooyong ဘာေတြျဖစ္ခဲ႕တယ္ဆိုတာသိႏိုင္ေပမယ့္ ......... မသိခ်င္ေတာ့ပါဘူး ......... အရာအားလံုးကိုအျပီးသတ္ထားလိုက္မည္ ......... အရာရာကိုသူေမ့ထားခ်င္သည္ ......... အခုသူျဖစ္ေနတဲ႕အျဖစ္က မူးယစ္ေဆးစြဲေနသူတစ္ေယာက္လိုျဖစ္ေနသည္ ......
changmin ကို သူ႔စိတ္ေရာကိုယ္ပါ ျပင္းျပင္းျပျပေတာင္းတေနသည္ ......... ဒါေပမယ့္ .........
KAMU SEDANG MEMBACA
ႏွင္းဆီနီနီ
Acakအခ်စ္က ကိုယ္တို႕အတြက္ အနီေရာင္ႏွင္းဆီပါပဲ သိပ္ကိုလွပတယ္ ဒါေပမဲ႕လည္း ဆူးေတြနဲ႕ေလ