19. část

1.1K 62 1
                                    

Marry

Stála jsem u své skříňky a nechtěla se otáčet, protože jsem veděla že kousek ode mě stojí Justin. Nechci ho vidět a to vedle něj musím sedět. Bože proč mě trestáš? "Tak pojď a nekoukej před sebe. Domluvila jsem se s Deri že si sedne k Bieberovi a ty budeš sedět se mnou" pohladila mě po zádech Liv. Přikývla jsem a nechala sklopenou hlavu. Liv vešla do třídy předemnou a mě někdo chytl za zápěstí. Zvedla jsem hlavu "nesahej na mě prosím" podívala jsem se na něj se strachem a vytrhla jsem mu mojí ruku a zaběhla za Liv do třídy. Sedla jsem si vedle ní. Když přišel Bieber tak se na chvíli zarazil a jeho pohled spočinul na mě. Rychle jsem sklopila hlavu a už jí nezvedla. Celou hodinu jsem nic nevnímala a jen koukala do lavice. "Slečno Johanson jste v pořádku?" promluvila na mě učitelka. "Co? Jo. Ne. Nevím" zakoktala jsem se. "Dojděte si raději za sestrou dobře" řekla a já se zvedla. "Půjdu s ní" ozval se Bieber. Zastavilo se mi srdce. "Ne zvládnu to sama" řekla jsem a rychle vystřelila ze třídy. Slyšela jsem za sebou kroky a potom ruku obmotanout kolem mého zápěstí. "Justine prosím nech mě" řekla jsem, ale když jsem zvedla hlavu tak přede mnou nestál Justin ale Alex. "Jsi v pořádku?" Zeptal se mě soucitně. "Ne. Bojím se ho. Byli jsme přátelé a to co mi chtěl udělat se nedá odpustit" rozbrečela jsem se. "Chci na něj zapomenout, ale jak když ho potkávám každý den? Nenávidím ho chápeš? Nenávidím ho ještě víc než předtím!" řekla jsem nahlas a rozeběhla se pryč.

Doběhla jsem na mě neznámé místo. Jediné co jsme měla s sebou byl mobil a pěněženka. Došla jsem na nádraží a koupila si lístek do New Yorku. Na pár dní vypadnu. Nastoupila jsem do vlaku a nechala se dovézt na cílovou stanici.

Zastavili jsme v NY a já vystoupila. Došla jsem si hned do nějakého hotelu a zaplatila si ubytování na dva dny. Poté jsme si zašla do kadeřnictví a nechala si vlasy nabarvit ma modrozeleno. Dobrá změna ne?

Justin

Celý zbytek dne jsem jí neviděl. Šla domů? Bojí se mě? Jo proč by se nebála že jo? Vždyť jsem...nechci na to ani pomyslet co by jsme udělal kdyby tam kluci nebyli. Sakra. Vytáhl jsem mobil a pokusil se jí napsat.

Já: Marry? Jsi v pohodě? Omlouvám se

Neodepisovala mi. No nedivím se jí, proč by se se mnou chcěla bavit že? Nenávidí mě. Jak mě to sere kurva! Frustrovaně jsem bouchl do stolu až se nakřupl. "Justine?" Přiletěl ke mě do pokoje Ryan. Zvedl jsem k němu hlavu. "Viděl jsi dneska Marry?" Jen jsem pokroutil hlavou. "Kurva!" Zaklel. "Co se stalo?"

"Nevrátila se domů. A je deset večer" nevrátila se? Co když ze jí něco stalo? Co když...? Ne Justine na to ani nemysli. Určitě je v pořádku. Sám jsem svým myšlenkám nevěřil. Sešel jsem dolů za klukama. "Jak že se nevrátila domů?" Zeptal jsem se Johna, kterej seděl se strachem v našem obýváku. "Prostě se nevrátila ze školy. Tohle nikdy neudělala" vydechla a v jeho hlase bylo slyšet chvění. "Nemyslíte že..." Fredo ho hned zastavil. "Ne na to ani nemysli Johne" podal mu lahev whisky. "Dík" řekl a dal si velký lok. "byl jsi u Derekova hrobu?" Zeptal jsem se. "Jo to bylo první místo kam jsem jel" zasténal a znovu se napil z lahve. Bože Marry kde sakra jsi. Řekl jsem si pro sebe a zašel k sobě do pokoje.

Love you
-Denny

Feels  JB|FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat