Special

1.2K 60 3
                                    

Derek

Pozoruju tady ze zhora Marry každý den. Zabíjelo mě vidět jí nešťastnou. Chcete vědět, proč pokaždý přežila? Po mojí smrti jsem se stal jejím strážným andělem. Nevím jak je možné, že mě ona i Justin mohli vidět, ale je to tak. Zrovna teď je pozoruju jak jsou spolu šťastní. Pořád se smějí a líbají se. Ani si neumíte představit, jaký to pro mě bylo hrozný pozorovat jak jí ten debil Caleb bije a znásilňuje. Nejhorší je ta bezmoc. Díváte se na to, ale nemůžete s tím nic udělat. Jsem rád, že dokázala utéct. Slíbila si, že se od kluků bude držet dál, ale s Justinem to nevydržela. Musí s ním být protože ho miluje a on miluje jí. Vím, že když nemohla být šťastná se mnou, bude šťastná s Justinem i když je čeká spousta překážak.

"Tatí?" Zavolala na mě moje malá dcerka. Naše malá dcerka. "Ano princezno?" Zeptal jsem se jí. "Proč se koukáš na maminku beze mě?" Zeptala se mě a já v jejích očích viděl slzy. "Hlavně neplač princezno a podívej se." Ukázal jsem na obrovskou obrazovku kde jsme viděli svět lidí. "Kdo je ten pán?" Zeptala se mě. "To je mámin nový přítel, ale neboj ona na tebe ani na bratříčka nikdy nezapomene." Řekl jsem jí s úsměvem, ale sám jsem si tím nebyl jistej.

Nechal jsem Jamie koukat na maminku a odešel jsem za Derekem. "Dereku?" Promluvil jsem a on hned přiběhl. "Nechceš se jít koukat s Jamie na maminku?" Jen radostně přikývl a rozběhl se pryč. Usmál jsem se a rozhodl se zjevit se jim znovu. Zavřel jsem oči a myslel jen na Marry a Justina.

Ocitl jsem se před nima a oni na mě koukali vyjeveně. "T-taky h-ho...?" "J-jo" dokončil Justin větu za Marry. Na oba jsem se usmál. "Dereku jsi to ty?" Přikývl jsem a ona těžce vydechla. "Jak to že jsi tady?" Zeptal se Justin. "Netuším" promluvil jsem, ale můj hlas zněl z dálky. "Vadí ti, že chodím s Justinem?" Zeptala se Mar. "Ne Marry, nevadí mi to. Vy dva budete mít ještě spoistu překážet, ve svém vztahu, ale jste si souzeni. Sbohem" rozloučil jsem a zmizel. Objevil jsem se ve tmě a na stěně byl nápis. 'Vítej, tvá cesta je u konce'

Poté už si nic nepamatuju.

Takže tohle byl takový bonusový krátký díl. Snad se líbil

Názor?

Love you
-Denny

Feels  JB|FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat