23. část

1.1K 61 1
                                    

Marry

"Ahoj Dereku dlouho jsem tu nebyla co?" Zasmála jsem se. "Mrzí mě co se stalo. Připadám si jako kdybych tě podvedla i když to už teď není možný co. Chci aby jsi tu byl se mnou" odmlčela jsem se. "Víš po tvojí smrti jsem si slíbila, že se nikdy nezamiluju. Ale teď je to to hlavní čeho se bojim a nejhorší je že se bojim že se zamiluju do Justina. Potřebuju ho mít u sebe, ale nechci se zamilovat. Co když se zamiluju? Co když ho budu milovat víc než tebe?" Zeptala jsem se šeptem a setřela si neposlušnou slzu "Brzo zase přijdu" šeptla jsem a s úsměvem na rtech se vydala domů. Šla jsem k východu ze hřibitova a do někoho narazila. "O-omlouvám se" vykoktala jsem ze sebe a vzhlédla. Viděla jsem smějícího se Justina. Bouchla jsem ho do ramena a vydala se pryč. "Co jsem udělal?" Zeptal se se smíchem. "Udělal jsi to schválně?" Zeptala jsem se ho. "Co?" Nechápal. "Viděl si mě? Stoupl sis tam schválně?" Objasnila jsem mu a on se podrbal na zátylku. "Takže jo. Jsi idiot" řekla jsem a snažila se nesmát. Nahodila jsem co nejvíc uražený výraz a šla si svou cestou. "Tak promiň, ale lepší já než auto ne?" Už se nesmál. Neodpovídala jsem mu. "Tak fajn" prohlásil a já si myslela že už mě nechá na pokoji ale opak byl pravdou. Přirazil mě zádama na zeď nějakýho domu a políbil mě. Chtěla jsem se odtáhnout, ale má tak sladké rty že to prostě nešlo. Obmotala jsem si nohy okolo jeho pasu když mi zmáčkl zadek. Zakousl se do mého rtu a já nepatrně vzdychla. Přejel od mých rtů k mému uchu a skousl mi ušní lalůček. Zatahalo jsem ho za vlasy když se mi přisál na krk a začal ho oždibovat a sát. Odtáhl se od mého krku a podíval se na mě. "Označkoval sis mě?" Zeptala jsem se ho s nadzvednutým obočím. "Jop" prohlásil a znovu se mi přisál na rty. Probojoval se jazykem do mých úst a přirazil pánví proti té mojí. Vzdychla jsem když jsem cítila jeho kamaráda na svém intimním místě. "Měli by jsme přestat" zamumlal mi na rtech. "A ty to chceš?" Zašeptala jsem. "Ne a ty?" "Taky ne" odpověděla jsem a začala se znovu věnovat jeho rtům naplno. Stáli jsme tak a líbali se asi deset minut než nás vyrušilo zvonění mýho telefonu. Justin zavrčel a odtáhl se. Přejela jsem prstem po displey a přijila hovor. "A-ano?" Zeptala jsem se a stále lapala po dechu. "Ségra proč si tak zadýchaná?" Zasmál se John do telefonu. "Klid jo, byla jsem běhat" řekla jsem a bouchla Justina do hrudi aby se přestal smát. "Jo běhat? A proč tam slyším něčí smích?" Zasmál se znovu. "Je tu se mnou Justin, a nic jsme nedělali." "Chci s ním mluvit" řekl a já telefon předala Justinovi. "Chce s tebou mluvit" mobil si převzal a přiložil si ho k uchu. "Ano?...Ne jen jsi nás vyrušil v tom nejlpším...už byla skoro na vrcholu víš...ne nedělám si srandu...jasně bro páčko" típl to a já ho vraždila pohledem. "Co to jako mělo zamenat?" Vyjela jsem na něj.

"Klid lásko jen..." nedořekl do protože jsem mu dala facku. "Mar" další facka. "Nech mě na pokoji!" Zasyčela jsem na něj a vydala se směrem domů. "Nenechám." Za zápěstí si mě přitáhl k sobě. "Prosím..." přerušil mě polibkem. Chtěla jsem se odtáhnout, ale nedovolil mi to. Po chvíli jsem mu polibky začala oplácet.

"Musíš mě přestat líbat" řekla jsem když jsme se loučili před mým domem. "Nemusím. Chceš to tak moc jako já, ale bráníš se tomu." Pohladil mě po tváři. Chtěl mě znovu políbit, ale uhla jsem hlavou tak mi dal pusu jen na tvář. "Ahoj" řekla jsem a rychle zalezla do domu. "Marry?" Promluvil na mě John. "Hm?" Nezmohla jsem se na slovo. "No raději nic." Přikývla jsem a zamkla se u sebe v pokoji. Sjela jsem po dveřích dolů a rozbrečela se. Proč mě sakra musí pořád líbat? Nechci to. Nechci se zamilovat. Nechci ho líbat, ale moje touha po jeho rtech je silnější. Nenávidím se za to. Nenávidím to jakou moc nade mnou má. Za ten půl rok co jsem byla pryč jsem nemyslela na nic jiného než na něj. On byl jediný co mě udržoval při životě. Pokaždý když jsem myslela že už je konec tak se mi vybavil jeho obličej a já si slíbila, že ho znovu uvidím. A teď je to tady. Každý den ho vidím, a nedokážu svým citům zabránit. Nevím co k němu cítím, ale je to silnější než já. Nechci k němu nic cítit, ale co můžu dělat? Srdce si vynere do koho se zamiluje.

Další díl je na světě. Snad se líbí.

Názor? Za jak dlouho si myslíte že se Marry zamiluje? Za jak dlouho podlehne svojí touze?

Love you
-Denny

Feels  JB|FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat