Dnes je svatební den Justina a Marry. Malému Johnovi je už pět let.Justin stojí před oltářem a čeká až přijde jeho láska aby jsi mohli říct své ano.
Marry je připravená na to až začne hrát hudba.
Oba jsou nervózní.
Začala hrát hudba a Marry vyšla uličkou k oltáři po boku jejího bratra.
Justin se usmál a nervózně pozoroval kdy se konečně objeví.
Marry došla k oltáři.
Oba se na sebe usmáli.
Oddávající začal s proslovem, ale ani jeden ho neposlouchali.
Nastala ta nejdůležitější chvíle.
"Ano." "Ano."
Oba odpověděli a Justin konečně mohl políbit svojí nádhernou ženu.
Líbali se a ignorovali ostatní a tleskání
Justin už přemýšlel nad tím, že by chtěl dalšího prcka do rodinu
Marry se zrovna dnes chystala Justinovi říct, že je těhotná. Je ve druhém měsíci.
"Takže dnešek je ten nejdokonalejší den v mém životě. Potom co umřela moje první láska jsem si nemyslela, že tento den někdy může přijít. A stalo se. Jsem tady jako nevěsta a nosím jméno Bieber, které patří mému nejúžasnějšímu manželovi Justinovi. No jak všichni víte s Justinem už máme jedno dítě. A proto bych právě tady všem a hlavně tobě Justine chtěla něco říct." Marry se na chvíli odmlčela. "Ještě to nikdo neví a chci se s vámi o tohle překvapení podělit. Měl by jsi začít sestavovat postýlky Justine." Řekla a Justin nechápal. "Tady." Sáhla si na břicho. "Rostou dvě malé stvořeníčka, které mi budou říkat máma a tobě táta." Ukázala na Justina.
Justin se hned zvedl a doběhl k Marry a položil ji ruku na mírně vypouklé bříško, které v šatech nebylo poznat.
"Jsi těhotná?" Zeptal se slzami v očích.
"Ano jsem těhotná a budou to dvojčátka." Usmála se na Justina.
Justin hned Marry stáhl do objetí a brečel radostí na její odhalené rameno. "Chtěl jsem další dítě, ale dvě jsou ještě lepší." Zasmál se a dlouze políbil Marry.
"Miluju tě." řekli zároveň a odešli spolu ke stolu.
Justin pozvedl sklenku se šampaňským a chtěl si připít, ale Marry si vzala jen džus jako měl malý John.
"Připíjím na mojí krásnou manželku a dvě moje zatím nenarozené děti. Doufám že jedno bude z nich bude holka." Zasmál se Justin a napil se ze své sklenky.
****
Ryan a Liv se vzali rok po Justinovi a Marry a čekají holčičku.
Chaz si našel dívku na vysoké a chodí s ní už dva roky. Chaz a vysoká? Jo taky jsme se tomu divila.
Fredo pracuje jako ředitel nemocnice.
John se seznámil s dívkou jménem Emily a randí spolu.
Twist přestal hulit a šel studovat práva a teď je z něj nejznámější právník na světě.
Jason se odstěhoval do Evropy.
Justinovi a Marry se po devíti měsících narodili dvojčátka Elisa a Lola.
Malý John se bude o své sestřičky starat tak jako jeho stejda o jeho mámu.
Tak tohle je konec téhle story. Snad se vám konec líbil.
Chci poděkovat všem co tenhle příběh četli a povzbuzovali mě vote a komentama. Jen díky vám tahle story mohla dosáhnout svého konce.
Pokud se vám moje příběhy líběj, můžu vám slíbit, že budou další.
Love you
-Denny