Justin
Hodil jsem po Marry tričko a ona si ho hned oblékla. "Ne to moje nejoblíbenější tak se o něj hezky starej." Zasmála se. "Rozkaz pane." Zasalutovala a já se neudržel a zasmál jsem se. Oblékl jsme se a vydali jsme se do kuchyně. Ještě než jsme vyšli z mého pokoke tak jsem si Marry vzal do náruče. "Mám hlad." Zamumlala a já přikývl. Položil jsem jí na linku a vyndal z lednice věci na těsto na palačinky. Začal jsem vše připravovat, když v tom mi Marry na hlavu rozprdla vajíčko. "Tak tohle ti nedaruju." Zasmál jsem se a hodil po ní hrst mouky. "Ne Justine." Zakřičela a začala po mě házet vajíčka a já po ní mouku. Když už jsme byli oba upatlaný tak jsem jí přitiskl na zeď a přilepil se jí na rty. Uslyšel jsem zvuk foťáku a poté mi zapípal mobil na nové upozornění. Marry se zamračila a taky si vytáhla mobil.
#normaldaywithlovebirds @jussbiebs @marryjohanson94
Hodil jsem na kluky vražedný pohled když jsem se prohlídl na instagramu fotku jak jsme s Marry upatlaný a líbeme se. "No my se raději půjdem umýt." Řekl jsem a vzal Marry do náruče. "Tak ať nejste slyšet přes celej dům jo?" Zavolal za náma naposledy Chaz a já jen pokroutil hlavou.Oba už umytý jsme se oblékly a vydali se do kuchyně. Domem se rozléhala vůně špaget. Došli jsme do kuchyně a Ryan zrovna pokládal na stůl dva talíře špaget. "Věděli jsme, že kdyby jsme vás nechali znovu vařit, tak by to dopadlo stejně. Tak jsme uvařili za vás." Usmáli jsme se s Marry na něj a já mu poděkoval. Posadili jsme se ke stolu a pustili se do jídla. "Je to výborný." Promluvila Marry a usmála se na mě. "Docela se divim že něco nezapálili." Marry se zasmála a já si užíval její božský smích. "Miluju tvůj smích." Řekl jsem bez přemýšlení. "A já miluju tebe." Odpověděla mi a nahla se ke mě přes stůl a spojila neše rty. Začal jsem s ní spolupracovat a omypem shodil svůj talíř ze stolu. Nevěnoval jsem tomu pozornost a dál se věnoval jejím rtům. "Co se to tady dě-tak nic." Zakřičel Fredo a hned zase vystřelil zpátky do obýváku. "Chci tě vzít k rodičům." Řekl jsem a ona nenápadně kývla a zhluboka se nadechla. "Tak dobře. Kdy?" Zeptala se mě a já se psychicky připravoval na její rekaci. "Zítra." Ona vyvalila oči a škubla s sebou až z toho spadla ze židle. Rychle jsem k ní doběhl a pomohl jí zvednout se. "Jsi v pořádku?" Zeptal jsem se vyděšeně a ona jen přikývla a lehce se usmála. "Nemám co na sebe." Řekla když už úplně stála na nohách. "Neboj Johns ti je přines, každou chví- je tady." Přerušil mě zvonek a ona se hned rozeběhla ke dveřím.
Marry
Otevřela jsem dveře a člověku, který tam stál jsem skočila okolo krku. "Eriku co ty tu děláš?" Zeptala jsem se nadšeně. "Přišel jsem se s Milesem podívat jestli se ti útěk od Caleba povedl. A jak vidím tak ano." Usmála jsem se a seskočila z něho. "Lásko kdo je to?" Zeptal se Justin podezíravě. "Tohle je Erik. On mi pomohl utéct od Caleba." Řekla jsem a Justin si ho měřil pohledem. "To je ten o kterém jsi mi pořád povídala?" Přikývla jsem a on Jussovi podal ruku. "Jsem Erik." "Justin." Řekl tvrdě a dál ho probodával pohledem. Bože musím něco udělat než ho zabije. "A jak se má Miles?" Zeptala jsem se pohotově a Erik se zamilovaně usmál. "Má se skvěle. Chci to požádat o ruku ale pst." Dal si ukazováček na rty na znak toho abych to neříkala. Koukla jsem na Jusse a jeho pohled už byl normální. Asi mu došlo že Erik mě nebude balit už jen proto že je gay. "Čau ségra. Eriku?!" Vyjekl John a chlapácky se s ním objal. "Tady máš věci." Podal mi tašku a přeslazeně se na mě usmál. "John, nezajdem někam? Dlouho jsme se neviděli." Zeptal se Erik mého bratra a odešli spolu pryč. "Jdu si dát věci do pokoje." Řekla jsem Justinovi a vydala se nahoru. "Jdu s tebou." Zavolal za mnou a běžel nahoru.
Ráno
Justin
"Nevím co si mám vzít ma sebe!" Křikla Marry a začala po celém pokoji házet všechno oblečení. Rychle jsem vstal a chytl ji za zápěstí a zahleděl se jí do očí. "Uklidni se ano? Uklidni se a něco spolu vybereme." Vpíjel jsem se jí do očí a ona se začala uklidňovat. "Jdi se upravit ano?" Přikývla a zmizela v koupelně. Sebral jsem se země všechno oblečení a poskládal ho zpátky do skříně do které si to Marry včera všechno pečlivě vybalila. Vyndal jsem černou sukni, která by mohla být dlouhá tak těsně pod kolena a bílé tílko a bolerko. Marry vyšla z koupelny namalovaná a vlasy měla seplé do složitého copu. Podal jsem jí oblečení. Děkovně ma mě koukla a zmizela znovu v koupelně. Oblékl jsem se taky a čekal jen na Marry. Vylezla z koupelny a a pořád se prohlížela. "Vážně můžu jít v tomhle?" Zeptala se nervózně a já jen přikývl. "Tak jdeme?" Zeptal jsem se a ona se vydala dolů. Dole si obula balerínky a docupitala k autu. Nasedla a já si sedl na místo řidiče. Už jsem chtěl vyjet, ale Marry mi položila svojí ruku na mojí. "Prosím ne tak jako minule." Přikývl jsem a jel předepsanou rychlostí.
Zastavil jsem před barákem rodičů a slyšel jsem Mar jak se hlasitě nadechla. "T-tady jsi bydlel?" Zeptala se a koukla na mě. Já jsem jen přikývl a ona hlasitě polkla. "Já tam nejdu." Vyjekla a nehodlala se vylézt z auta. "A to proč?" Zeptal jsem se se smíchem. "Koukej na to co máš. Obrovský barák, ve kterém jsi strávil dětství, rodinu. A já? Co mám já? Mám jen bratra a malej bejvák ve kterém spolu bydlíme." Setřela si neposlušnou slzu. "Tohle neříkej lásko. Mě nezajímá co máš a co ne. Zajímá mě jenom to jestli mám tebe." Pohladil jsem jí po tváři a ona se lehce usmála. "Můžem?" Přikývla a vystoupila z auta.
Odemkl jsem dveře a vstoupil dovnitř. "Mami? Tati?" Zavolal jsem na ně a mamka hned přiběhla. "Justine tak strašně ráda těnzase vidím." Hned mě objala a podívala se ma Mar. "Kdo pak je tato krásna dívka synu?" Zeptal se taťka kterej přišel do chodby. "Rád bych vám představil moji přítelkyni Marry Johansovou."
Názor? Snad se líbí
Love you
-Denny