24. část

1.2K 57 0
                                    

1k přečtení!

Všem co děkuju že tuhle story čtete a doufám že se vám líbí.

Marry

"Justine" promluvila jsem na něj po dlouhém tichu. "Hm?" Zabručel a koukl na mě. "Polib mě" vypustila jsem se svých úst, něco jiného než jsem chtěla. On na nic nečekal a přitiskl se mi na rty. Udělala jsem první pohyb, který po mě hned opakoval. V tu chvíli jsem úplně zapoměla na to co jsem mu chtěla říct. Jediný co mě teď zajímalo byly jeho dokonalé rty. Sedla jsem si na něj obkročko a trochu zajezdila na jeho rozkroku. Vzdychl mi do úst a přetečil nás tak že jsem ležela pod ním. Nevěděla jsem jestli to chci udělat, ale to jsem neřešila. Justin přejel svými rty na můj krku a jemně ho skousl a já vzdychla. Zajel mi rukou pod triko a zmáčkl moje prso. "Jsi si jistá? Nechci ti ublížit" zašeptal mi na rtech a odtáhl se. "Ano jsem si jistá. Chci to s tebou" řekla jsem mu rozhodnutě. Jo chtěla jsem to. Chtěla jsem mít sex s Justinem. Sice nevím proč, ale chtěla jsem. Sundal mi triko a začal můj dekolt zasypávat polibky. Vjel pode mě rukou a rozepl mi podprsenku a odhodil ji někam na druhý konec pokoje. Sundal mi džínsy a políbil mě přes tenkou látku kalhotek. "Ještě je čas to zastavit" řekla, ale já ho nechala pokračovat. "Kdyby něco tak mě zastav dobře?" "Dobře" řekla jsem a nechala ho aby se dál věnoval mému intimnímu místu. Sundal mi kaltotky a zakroužel prsem okolo mého vchodu. Vnikl do mě jedním prstem. "Justine, Justine prosím" vzlykla jsem a on ze mě hned prst vytáhl a podíval se mi do očí. "To je v pořádku. Řekneš mi co se děje?" Pohladil mě po tváři. Sedla jsem si a přikryla se dekou na jeho posteli. "Já myslela jsem, že to zvládnu, ale prostě..." zlomil se mi hlas a já se rozbrečela. Justin mě objal a hladil mě po vlasech. "Shh to je dobrý. Bude to v pořádku. Pšt nebreč zlato" uklidňoval mě. Jeho hlas bych mohla poslouchat pořád. "Nezlobíš se?" Zeptala jsem se ho ubrečeným hlasem. "Co tě to napadlo krásko, samozřejmě že se nezlobím. Na tohle ani nemůžeš pomyslet" políbil mě do vlasů. Jen jsem přikývla a nechala se objímat.

Justin

Jak jí jen mohlo naladnout, že bych se zlobil že se se mnou nechce vyspat. Nejde mi o to. Počkám si než bude připravená. Objímal jse jí a hladil nebo líbal do vlasů a uklidňoval jí. Vím čím si prošla. Její strach jsem ucítil už když její oči spatřili Caleba. V tu chvíli mi silně stiskla ruku a já poznal, že nechce aby jsem jí pouštěl. Když jí chtěl vzít pryč, věděl jsem, že by to s ní bylo zlé, proto jsem musel něco říct. Kluci nic nepoznali a nechali by jí jít, kdybych tam nebyl. Nedovolil jsem to. Nechci aby jí ještě někdo někdy ublížil. Zabíjel mě pocit, že by se jí mohlo něco stát, kdyby s ním odešla.

"Justine?" špitla tichým hláskem a podívala se na mě zarudlýma oči. "Ano krásko?" Zeptal jsem se jí. "J-je t-to t-trapný, ale n-nemohla bych u tebe p-p-přespat?" Zakoktala a já v jejích očích viděl smutek. "Nemusíš se ptát, můžeš u mě přespat kdykoliv" usmál jsem se na ní. Chtěla mi úsměv vrátit, ale vznikla z toho podivná grimasa. "A mohl bys...?" Koukla směrem k mojí skříni. Zvedl jsem se a ze skříně vyndal jedno z mých triček. Nevěděl jsem jestli jí mám půjčit i boxerky, ale nakonec jsem jí je vyndal taky. "Chceš jít do koupelny?" Neodpovídala. "Mám tě obléknout?" Jen přikývla. Přešel jsem k ní a oblékl jí triko a boxerky. "Chceš abych tu zůstal nebo mám jít spát vedle?" "Prosím zůstaň" zašeptala a zvedla ke mě hlavu. "Dobře" přešel jsem k její posteli a lehl si vedle ní. Ležela ke mě čelem a koukala mi do očí. "Obejmeš mě?" Šeptla a já hned obmotal ruku kolem jejího těla. Položila si hlavu na můj hrudník. Oddechovala a já si myslel že spí, ale její zašeptání mě přesvědčilo o opaku. "Mám tě ráda Justine, myslím že časem tě dokážu milovat." Usmál jsem se a naposledy ji políbil do vlasů a upadl do říše snů.

Další díl je konečně tady. Snad se líbí.

Názor? Co myslíte za jak dlouho se Marry zamiluje?

Love you
-Denny

Feels  JB|FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat