6. část

1.7K 72 0
                                    

Marry

Bože jak ho vůbec napadlo vynést mě ze třídy v náručí. No neříkám že se mi to nelíbilo, ale byl to Bieber proboha, to jsem si nemohla nechat líbit. Vzpomínám jak mě takhle nosil Derek. Slzy se mi hnaly do očí a já je rychle rozmrkala. Ne nechci teď myslet na něj. Jen bych byla zase náladou na dně, a to dnes nechci. Vešla jsem do třídy a sedla kam jinam než vedle Biebera. Ano ano sedím s ním na každý hodině. Je to tak otravný. Protočila jsem oči. "Hele Mar, mrzí mě to. Nevěděl jsem že by tě to mohlo tak naštvat. Jen nechtěl jsem ti nic udělat. Omlouvám se." Nad mým oslovením jsem zadržela dech. Takhle mě vždycky oslovoval Derek. Ale počkat co?! Justin Bieber se mi fakt omluvil?! On kterej se neomlouvám vypustil z úst ty dvě slova Omlouvám se.? Tak to mě dostat. Podívala jsem se na něj a nedzvedla obočí. "Co?" Zeptal se mě nechápavě. "Ty ses mi omluvil?" Zeptalal jsem se se smíchem. "No...já...no...um..." zasmála jsem se když se zakoktal. "Jsi idiot." Řekla jsem a otočila hlavu do předu a snažila se věnovat učiteli.

Byla asi půlka hodiny a já ucítila něčí ruku na mém stehnu. No Justinovu ruku, čí jiná by byla že? Hodila jsem na něj vražednej pohled a on ruku hned stáhl. Usmála jsem se nad tím. Cítila jsem jeho pohled na mě. Docela mě to znervózňovalo, ale nedával jsem to na sobě znát. Bože proč na mě furt tak čumí?! "Co? Mám snad něco na tváři?" Zeptala jsem se naštvaně. "N-ne jen..." nedořekl to a přejel mi palcem po tváři. Projel mnou divný pocit. Takový který jsem cítila při každém Derekově doteku. "Měla jsi tam řasu." Řekl a usmál se na mě. Překvapilo mě že to nebyl ten jeho typiský úsměv co má vždy. Tohle byl upřímný úsměv. "Um...děkuju." taky jsem se usmála.

Justin

Když jsem se jí dotkl cítil jsem neznámý pocit. Má tak dokonale hladkou pleť. Když mi poděkovala tak se na mě upřímně usmála. Docela mě to překvapilo, už se neodtrhla nebo na mě nevyjela. Že bych se začínal dostávat přes její nenávistnou clonu? Usmál jsem se. Celý zbytek hodiny jsem ji pozoroval. Všiml jsem si jak se zakousla do rtu. Zase jsem se usmál. Pořád přemýšlím co mě na ní tak moc přitahuje. Když zazvonilo okamžitě jsem vystřeli ze třídy. Tušil jsem totiž, že mě bhde chtít seřvat a na to dnes už nemám. Došel jsem za klukama a plácl si s nima. "Co to bylo mezo tebou a Johansnovou na tý chodbě?" Zeptal se mě Chaz se smícham. Asi naráží na to jak jsem ji nesl v náručí. "No plnim úkol, a navíc mě za to dost zjebala bro." Zasmál jsem se. "Ale v tý třídě nevypadalo že by na tebe byla nějak nasraná." Řekl Alex když přišel. Chaz zvedl tázavě obočí. "No...prostě plnim úkol, a to že mě nezjebala znovu je úspěch." Řekl jsem a zasmál se. "No jen pozor ať se do ní nezamiluješ." Podíval jsem se na něj pohledem 'jako vážně?' "Prosim tě, jsem Justin Bieber. Nemiluju, a jí už vůbec ne." Řekl jsem se smíchem. Ucítil jsem bolest v ramenu a viděl jak Marry odchází. Do prdele. "Marry já...nemyslel jsem to tak." Ona se na mě podívala pobaveným pohledem. "Mě je to jedno Bieber, taky bych tě nemohla milovat." Zasmála se. "Ale co když se zamiluješ? Nechci abys byla zklamaná." Koukal jsem na ní. "Hele Bieber klid jo, já už se nikdy nezamiluju. Nechci milovat nikoho jinýho než Dereka, takže se opravdu nemáš čeho bát." Zasmála se a odešla. Nikdy se nezamiluje. Tak to takhle tu sázku nevyhraju, musím ji donutit se do mě zamilovat. Vytáhl jsem mobil a napsal ji. Neptej te se mě kde jsem vzal její číslo. Prostě mám svoje kontakty.

Ahoj Marry, chtěl jsem se zeptat, nechceš dneska někam zajít? Jako přátelé? -justin

Uklidil jsem mobil do kapsy a vydal se ma další hodinu. Před dveřma mě zastavila Marry. "Kde si doprdele vzal moje číslo?" Vyprskla na mě. "Ehm...no...od kámoše." Zakoktal jsem a ona jen pokroutila očima. Když jsme spolu vešli do třídy tak se na nás všichni koukali. Jen jsem protočil očima a sedl si. "Tak a půjdeš?" Zeptal jsem se. "Um...nech mě přemýšlet..." dělala že přemýšlí. "...no pokud se nebudeš chovat jako idiot tak klidně." Řekla a já se rozzářil. "Yess." Zařval jsem přes celou třídu. "Pokud se potřebujete vyřvat pane Bieber tak běžte ven a nerušte moji hodinu." Řekla učitelka hnusně a já jen sklopil hlavu. Slyšel jsem jak se Marry směje. "Počkám na tebe před školou a seznámím tě s klukama." Řekl jsem jí a ona jen kývla.

Po škole jsem na ní počkal jak jsem slíbil. Lehce se na mě usmála a nasedla do auta. Sedl jsem si na místo řidiče a vyjel jsem. "Chceš nás zabít?" Vykřikla když jsem jel rychle. "J-justine prosím zpomal." Řvala, jen jsem se uchechtl. "Justine prosím, nechci skončit jako před dvěma lety." Vykřikla znovu a do očí se jí začali hnát slzy. Do prdele! Zaklel jsem v duchu a hned začal zpomalovat až jsem zastavil úplně. Vůbec mi to nedošlo. "Marry...já...promiň nedošlo mi to." Zašeptal jsem a objal ji hned po tom co jsem se odpoutal. Celá se klepala. "Bojim se jezdit autem, takovouhle rychlostí. Proto chodim do školy pěšky. Nechci aby se mi něco stalo. Proto mě vozí všude brácha, protože on mě chápe a nikdy by nejel tak rychle. Prosím už se mnou takhle nejezdi. Prosím." Zašeptala a stále se klepala a z očí se jí hrnuli potoky slz. "Promiň Marry. Nechtěl jsem tě vyděsit. Můžu jet dál nebo chceš vystoupit?" Zeptal jsem se opatrně. "Můžeš jet, jen prosím pomalu." Kývl jsem a zase se obrátil k volantu. Vyjel jsem pomalu a jel předepsanou rychlostí.

Zastavil jsem před naším barákem a ona hned vystoupila. Když jsem k ní došel, vzal jsem jí okolo pasu a přidržoval jsem jí aby se neskácela. Prošli jsme do domu a já ji hned posadil na pohovku. Sedl jsem si vedle ní. Kluci na mě nechápavě koukali. "Nedošlo mi to a jel jsem jako splašenej." Řekl jsem jednoduše a oni kývli na náznak že chápou. Všichni tady vědí že Derek umřel v autě a ona tam seděla s ním. Jsem vůl, nechtěl jsem jí vyděsit. Nejspíš před sebou zase viděla smrt, protože řvala hodně vyděšeně. "Ehm takže Marry tohle je Twist, Fredo, Ryan, Jason, Max, Cody a Chaze s Alexem už znáš. A kluci tohle je Marry." Přesdtavil jsem je a ona se se všema objala. Všiml jsem si jak se na sebe s Ryanem culili. Když ho objala něco jí pošeptal do ucha. Ona se zasmála. Co to jako je?! Zná ho pár vteřin a už se s ním směje?! Twist po chvíli přišel s několika lahvemi alkoholu. "Dáš si s náma Marry?" Zeptal se jí. "Jo potřebuju zapomenout." řekla a vzala si od Twista lahev. Napila se až jsem se divil. Myslel jsem že nepije. "Nevěděl jsem že piješ." Řekl jsem překvapeně. "Jo no skoro každej den." Pokrčila rameny. Zasmál jsem se a lahev ji vzal abych se mohl napít taky.

Byli jsme už všichni dost opilý a hráli jsme flašku. Zrovna to padlo na mě a úkol dával Chaz. "Vykousni se s Marry." Řekl a já se jen zasmál. Tohle mi nebude dělat problém. Natáhl jsem se k ní a spojil naše rty v jedny. Udělal jsem první pohyb a ona ho zopakovala. Má tak hebké a sladké rty. Přejel jsem jí jazykem pro vstup a ten mi povolila. Začala válka mezi našemi jazyky. "Ehm ehm." Odkásla si někdo a ona se hned odtáhla. Ušklíbla se na mě a napila se. Hráli jsme flašku dál a padlo několik absurdních úkolů, jako že se mám vykousnout s Jasonem, nebo ho vykouřit Maxovi.

Už bylo dost pozdě tak jsem Marry odnesl k sobě do pokoje. Byla jen ve spodním prádle a Jerry se začínal ozývat. Je tak kurevsky sexy. "Justin?" "Ano?" Nadzvedl jsem obočí. "Chci sex." Řekla a já bych na ní s chutí skočil, ale věděl jsem že by toho ráno litovala. "Prosím Justine ošukej mě." Žadonila. "Ráno bys toho litovala." Řekl jsem a lehl si k ní a zezadu ji objal. "Jsi srab." Zaklela a po chvíli usnula. Zasmál jsem se nad tím jak mě odmítá a potom co se opije by mi vlezla do postele. Ona mi dá i za střízliva. Políbil jsem jí do vlasů a po chvíli usnul taky.

Feels  JB|FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat