Gray...Natsu...Eu...?

321 29 1
                                    


Asa cand vedeti ▶ dati drumul la melodie ok? Ok!!!

Lucy POV:

Au trecut 2 luni de cand sunt impreuna cu Gray. Totul e bine. Cat ma bucur ca nu am ramas sa sufar ca nu sunt cu Natsu impreuna. Am si uitat sentimentele pentru el. Toate sentimentele mele sunt pentru Gray acum! Erza a vrut ca eu,Natsu,Happy,Gray si ea sa mergem impreuna la o slujba. Astazi la ora 4 sa fim cu totii in gara. A spus ca a gasit o slujba perfecta si ca e supriza totul. Pe Natsu nici nu lam mai vazut de cand sunt impreuna cu Gray. In fine. Acuma e doar un simplu prieten pentru mine. Cat timp ma pregateam cineva batuse la usa. Am mers si am observato pe Juvia la usa. Cine e Juvia? Juvia este un nou membru al ghildei. A intrat acum 2 zile. Erza a zis ca e de acord sa vina si ea. Mai ales ca nu stie cum e pe aici. Am invitato inautru si iam facut o cafea. Cat timp ea a bauto eu am terminat si am pornit spre gara. Ajunseram exact la timp. Erza era si ea prezenta acolo impreuna cu Gray. Singurii care lipseau erau Natsu cu Happy. Ah! Vorbesti de lupi si lupii se arata. Intraram cu totii in tren si porniram spre destinatie. Noi inca nu stim ce slujba e... dar Erza e foarte nerabdatoare sa o faca. In drum spre oras sau sat am vorbit cu Erza. Am reusit sa scot de la ea ca mergem intr-un orasel numit Bakirat. Restul timpului am vorbit si ne-am distrat impreuna... Numai Natsu nu era acolo. Ajunsi la destinatie o urmaram pe Erza. Pe drum Gray ma tinea de mana si isi recunostea dragostea fata de mine,Erza discuta cu Juvia Happy ramase in spate cu Natsu...

Erza- Am Ajuns!

Juvia- Oh! In sfarsit... incepusera sa ma doara picioarele de la atata mers.

In fata noastra se afla o cofetarie uriasa. Avea peste 10m, iar de clienti nu vorbesc.

Eu- Sa inteleg ca noi suntem chelnerii?

Erza- Da! Si la sfarsitul zilei putem manca 4 parjituri la alegere! Vom face asta timp de 2 saptamani pana ce se va gasi alt persoanl! Cazarea e gratuita, chiar in cofetarie, iar daca ne descurcam bine in aceste 2 saptamani vom primii fiecare peste 20.000 yeni!

Toti- Wow!

Eu- Asa mult?

Erza- Da!

Eu- Atunci sa mergem!

Toti- Bine!

Si asa am intrat inautru si ne-am schimbat. Natsu este ajutor de bucatar deoarece el poate folosi focul. Erza, Juvia si cu mine suntem chelnerite, iar Gray e barmanul. Si asa am inceput. Timpul a trecut repede. Noaptea puse stapanire pe oras. Erza doarme inpreuna cu Juvia. Eu cu Gray , iar Natsu cu Happy. ()Vrand sa intru in camera il aud pe Gray gemand. Crap usa putin si-l vad sarutanduse cu Juvia. Ruoeau usor din sarut si isi spuneau unul altuia te iubesc. Mai aflasem ca ei se vedeau de mai mult timp,iar eu ca eram doar oarecare fata pentru pat. O iubeste doar pe ea si ca de mine se desparte chiar in aceasta seara.▶ Ochii incepusera a lacrima. Am luato la fuga cautandul pe Natsu. Intru la el in camera dar e doar Happy care doarme. Il caut dar nu-l gasesc. Unde e Natsu? Nu-l gasesc! De ce am avut incredere in Gray? De ce? De ce am fost asa naiva?
Am auzit ceva... Venind de pe acoperis... Natsu? Am luato la fuga... Din cauza lacrimilor totul era in ceata si ma impiedicam din treapta in treapta. Deschid usa acoperisului si...

Natsu POV:

Sunt pregatit sa-mi iau viata! La 3 o voi face...
- 1.....

Amintirile vin. Toate momentele frumoase imprauna cu cei dragi. Eu si Lisanna cand eram mici. L-am gasit pe Happy si a fost ca si copilul nostru. Atunci Lisanna a zis ceva prostesc:,, Cand vom fi mari, hai sa ne casatorim!"

-2....

Cum am ajuns aici. Cum Erza ma despartea pe mine si Gray din toate luptele noastre prostesti prin care e cel mai bun. Cum Erza se batea cu Mira la fel.

-3...!

Acum viata mea se sfarseste aici. Am intalnito pe Lucy dar nu am putut face nimic! Asa ca ADIO VIATA!

Am sarit... Totul s-a dus...

Lucy POV:

Il vad pe Natsu pe marginea cofetariei. Se gandea la ceva. A spus 3 si s-a aruncat am fugit repede si....

Gata! Suspans! Ce se va intampla? Spuneti in comentarii ce credeti ca se intampla! God! Dupa ce am citit amaratul asta de capitol... m-am uimit singura... Am adus un capitol luuung! Sper sa va placa! Daca va place apasati pe setula, daca vreti sa spuneti mai multe comentati, spuneti la cunoscuti despre carte si dati un share ca nu e greu! Vam pupat! Ne mai auzim!

Bye

:*

!

O Dragoste De Neuitat//POSTEZ RAR//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum