O zi obisnuita.

362 20 1
                                    

Lucy POV:

Sunt acasa. Imi fac o baie fierbinte. Sunt relaxata. Gandurile trec prin minte ca un tren in miscare. Cu ochii inchisi ma uit la un film despre viata mea. Deschid ochii si trag dopul din vana pentru ca apa sa curga. Ies afara din cada si ma spal pe corp. Dupa ce termin, apuc prosopul si il inconjor in jurul corpului. Ies din baie si merg spre camera. Cand intru in camera am parte de o surpriza. Natsu impreuna cu Happy care imi umbla in lucruri.

Eu- Aloooo!!!! Ce faceti??!?!?!

Natsu- Hey Lucy! Ce faci? Astea sunt ai tai!

Si asa imi intinde un buchet cu trandafiri. Îi duc la nas si inspir mirosul frumos al trandafirilor.

Eu- Merci Natsu...dar nu trebuia.

Natsu- Orice pentru tine! Doar te iubesc! Si nu sunt vorbe goale.

Eu- Sa stii ca si eu te iubesc Natsu!

Happy- Voi va pllllaaaaaacceeeettiii!!

Am inceput sa radem la afirmatia lui Happy. Îi scot afara din camera pe intrusi si ma imbrac. Dupa mergem la ghilda impreuna. Le drum Natsu ma luat de mana. Mergeam linistiti prin piata. M-an despartit putin de Natsu pentru a merge spre un magazin cu haine, cand doadata standul cu pepeni , a pierdut toti pepenii ce se indreptau spre mine. Nu stiam ce sa fac. Eram intepenita. Imi era prea teama ca sa aud ceva sau sa fac ceva. Deodata cineva ma trase din fata pepenilor. Natsu. El ma trasese. Ce m-as face eu fara Natsu?

Natsu- Ai innebunit? De ce stateai si te uitai la penenii aia? Daca nu vedeam pepenii care se indreptau spre tine? Daca nu eram cu tine? Poate nici nu mai erai in viata!!!

Eu- Natsu. Niste pepeni nu ma pot omora. Te iubesc! Merci.am inceput sa rad poi de intrebarea prosteasca a lui Natsu ca pepenii m-ar fii omorat.

Natsu- De ce razi? Ce e asa amuzant?? Crezi ca glumesc? Sunt cumva un clown?

Eu- Rad de tine. Da e amuzant. Nu,nu glumesti. Hmmm, esti clown? Poate.

Natsu- Sunt un clown? Ok. Clown-ul asta vrea sa o gadile pe Lucy pana plesneste!!!

Eu- Ce? Nuuu!! Stai departe!!!

Happy- Si eu vreau sa ma joc!

Natsu- Pisica albastra vrea sa plesneasca si ea de ras?

Happy- Nuuuu!!! Nu mai vreau! Pleaca!

Natsu- Waaaaaa!!!! Am sa va prind eu!!!

Si asa fugeam impreuna cu Happy de Natsu. Pana la un moment dat cand mi-a venit ideea de a zbura cu Happy.

Eu- Happy ia-ma in zbor. Si zboara la 3m departare de sol.

Happy- Ok. Ahhh. Esti grea! Esti grasa!!! Mai slabestee!!

Eu- Hey!!! Nu sunt grasa!!!!

Natsu- Nu e corect!!! Eu nu pot zbura! Veniti inapoi jos!!!!

Vroiam sa-i spun ceva lui Natsu dar nu am apucat ca am ajuns peste el. Happy ma scapat pe jos. Pisica toanta.

Eu- Scuze Natsu...Nu am vrut... Happy ma scapat.

Natsu- Nu-i nimic. Defapt...chiar imi place cum stai.

Abea dupa ce a zis asta am observat ca stateam pe acel loc.

Eu- Aaaaa... Perversule! Esti tont!!

Natsu- Tot eu sunt tontu. Ok. Tontu asta te mananca aici si acum.

Si asa ma surprins cu un sarut de milioane. Ma sarutam cu el si simteam ca ma reindragostesc de el pe secunda. Eram prea captivata de sarut. Dar... aerul isi face urma si ne despartim. Ne-am ridicat de pe jos si am continuat drumul spre ghilda. Tot drumul ma gandeam cine a dat drumul pepenilor. Pana la urma am ajuns cu bine la ghilda si am intrat.

Juvia POV:

Au trecut doua zile de cand ne intorsesem din acea misiune. Relația dintre Gray-sama şi Rivala în dragoste, adica Lucy s-a terminat. Eu cu Gray-sama am fost mult mai apropiati. Acuma sunt in bucatarie pregatind pranzul. Pranzul e gata. Tot ceea ce lipseste e Gray-sama impreuna cu pupicul de dimineata. Si uite cum vorbeam de el si a si intrat pe usa somnoros ca intotdeauna.

Eu- Buna dimineata Gray-sama!

Gray-sama - Ti-am spus sa nu imi mai spui ,,Gray-sama' spunemi oricum altcumva,dar lasa ,,Gray-sama" de o parte.

Eu- Bine Gray!

Gray- Mai bine.

Si a venit cuprinzanduma intr-un sarut ce mi-a inmuiat picioarele.

Eu- Pune-te sa mananci!

Gray- Ok! Gata! Acuma sefa.

L-am lasat sa mance linistit iar eu m-am dus sami fac un dus. In 15 minute am fost gata. Am revenit inapoi in bucatarie, unde am vazut un Gray spaland vasele.

Eu- Lasa vasele! Le spal eu!!

Gray- Insist sa le spal eu!

Eu- Eu le spal!

Gray- Ok. Fi atenta. Jucam 3 runde de piatra,foarfeca,hartie.

Eu- Bine.

1...2...3... si am lasat pumnul in jos. El a ales foarfeca. Prima runda castigata de mine. 1...2....3... si an deschis palma. El a ales foarfeca...se pare ca a doua runda e a lui. Runda decisiva. Am ales hartia el alegand pumnul. Am castigat! Yeeeeiii!

Eu- Ok. Eu spal vasele! Du-te si te imbraca, ca iar ai ramas fara haine!

Gray-Ce!??!?!Nu din nou!!

Si asa a plecat in camera. Eu am terminat de spalat vase iar el ma astepta la usa pentru a merge la ghilda. Am iesit pe usa,am incuiat-o si am plecat in drum spre ghilda.

Gray- Te iubesc Juvia!

Eu- Si eu te iubesc! Acuma hai sa ne jucam un joc.

Gray- Ce joc?

Eu- Pai, eu fug,iar tu trebuie sa ma prinzi...

Grey- Ah,adica...

Eu- Lasa-ma sa termin. Tu trebuie sa ma prinzi, iar daca mai prins imi furi un sarut. Si la fel se aplica si la mine. Vrei?

Gray- Bine! Atunci...

Eu Tu prinzi!!!

Si asa am inceput a fuge de iubitul meu. Am obosit si m-am oprit. Cand m-am uitat in spate nu l-am vazut pe Gray.

Eu- Unde esti...

Ma uit in fata si il vad. Imi fura un sarut si incep a alerga si eu dupa el. Am mai jucat acest joc pana ce am ajuns la ghilda. I-am furat si eu in jur de 4 pupici, in timp fe el imi furase 5. Intram in ghilda si totul e la fel ca in fiecare zi.

O Dragoste De Neuitat//POSTEZ RAR//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum