Intr-o Relatie

433 30 4
                                    

De cand am intrat in ghilda viata mea e mai roz. Adica nu exista secunda cand sa nu fiu fericita. Toti sunt amuzanti,caraghiosi si devidati. Azi voi face deja o saptamana de cand sunt aici. Imi fac rutina de dimineata. Dupa ce ies din imi termin baia, imi infasor in jurul corpului un prosop. Cand ies din baie mai umpica era sa fac infart. Natsu cu Happy imi cotrobaiau prin lucruri. Nici nu cred ca au observat ca sunt aici.

Eu- Aloo! Ce faceti aici? spun dupa ce am vazut ca nu ma baga in seama.

Natsu- Ah! Buna Lucy! Ce faci? zice inca cotrobaindu-mi prin lucruri

Eu- Daca acum am iesit din baie. Oare ce as putea face??!!?? zic deja enervata

Natsu- Eh! Ok! raspunde deja stiind raspunsul

Eu- Ce faceti voi mai exact aici? intreb dupa ce m-am mai linistit.

Happy- Ne-am gandit ca in dimineata asta sa mergem impreuna cu tine la ghilda! imi raspunde cotrobaind prin lenjeria mea.

Eu- Hei!! Pleaca de acolo! Nu ai voie. Afara!! Acum!!! Asteptati in fata casei!! Afaraa!!!! tip enervata la culme. Pisica idioata. De ce imi umblii in lenjerie?Dupa ce i-am scos m-am imbracat. L-am invocat pe plue dupa ce am terminat ca sa am cu cine sta pana termin. In timp ce imi faceam treaba gandul mi-a zburat la amintirea de acum cateva zile. Dupa ce am intrat in ghilda a fost petrecere mare. A doua zi am mers impreuna cu Natsu la o slujba. Trebuia sa prindem o banda de hoti,iar ca reconpensa am avut 20000 de lire. Eu am primit 10000 de lire deoarece a fost prima mea slujba. Imediat ce am ajuns inapoi in magnolia am mers la acel magazin si l-am luat pe Plue. Am mai aflat ca lui Natsu îi este rau de miscare. Cat timp eu imi aminteam asta nu am observat ca cobor scarile cu Plue in spatele meu. Natsu cu Happy se pare ca m-au asteptat in fata casei asa cum am spus.

Natsu- Esti gata?

Eu- Tot timpul!

Restul drumului a fost tacut. Nici el,nici eu nu am scos un sunet. Ajungem la ghilda si intram. Ca de obicei. Unii beau. Altii rad. Altii se joaca si tot asa. Ma duc la Erza si Gray. Ma asez pe un loc liber.

Eu-Hey!îi salut.

G&E- Hey Lucy!

Eu- Ce faceti?

Erza- Povesteam de o noua slujba! Ce zici?

Eu- Nu stiu...

Gray- Hai Lucy! Vino si tu.

Eu- Bine!

Erza- Asa. Acum trebuie sa îi zic si lui Natsu. El va accepta din prima sunt sigura!

Gray- Trebuie sa vina neaparat si creier incins?

Natsu- Te-am auzit inghetatule!

Gray- Vrei sa ne batem maimuta de foc?!!

Natsu- Daca insisti carne inghetata!

Erza- Terminati amandoi!!!!

N&G-Aye!!! si fac ca si Happy.

Lucy- Happy 2 si 3. Inspaimantator.

Erza- Hai sa-i spunem bunelului ca luam slujba si mergem.

Natsu- Dar eu nu am zis ca merg.

Erza se intoarce la el si e infricasatoare.

Natsu- Am glumit! Merg! A fost doar o gluma!!! se panicheaza Natsu.

Am mers pana la maestru si iam aratat misiunea apoi am plecat. Se pare ca avem de prins niste hoti. Acum se pare ca hartuiesc un sat. Am luat cel mai rapid tren care are ruta spre sat si am pornit spre el. Se pare ca nu puteam sta toti 4+Happy intr-un vagon. Erza a zis ca merge cu Natsu. Daca Natsu merge,merge si Happy. Eu in schimb se pare ca merg cu Gray.

Gray- Si... Ce mai faci? intreaba Gray incercand sa faca o conversatie.

Lucy- Stau... Tu? continui pentru ai face pe plac.

Gray- Pai...stii Lucy...vroiam sati spun de mult...ca... nu stia cum sami spuna si evita contactul vizual, nu am o presimtire prea placuta...

Lucy- Ce vroiai sa-mi spui?

Trage aer in piept si spune dintr-o singura rasuflare si foarte rapid si tare.

Gray- TE IUBESC DE CAND TEAM VAZUT PRIMA IARA NUMAI CA MI-A FOST TEAMA SA-TI SPUN!!!

Am ramas blocata...nu pot spune ca nu e frumos, si chiar imi place de el, dar mai mult il plac pe Natsu, dar Natsu sunt sigura ca nu simte la fel... Asa ca...

Lucy- Si eu te plac Gray!

Atunci vine langa mine si ma saruta raspund la sarut adancindu-l mai mult si transformandu-l din banal in pasional. Se pare ca si el a avut aceeasi idee. Ne-am sarutat pana cand am ramas fara aer. Amandoi respiram sacadat si eram rosii in obraji. Ne-am uitat unul in ochii celuilat mult timp. El ma luat de mana si s-a asezat langa mine. Eu mi-am pus capul pe umarul lui.

Gray- Ma bucur Iubito!

Am tresarit putin la auzul ultimului cuvant rostit din gura sa. Dar mi-a placut. Avand ochii inchisi cred ca am adormit.

,, Am ajuns la destinatie. Va rog frumos sa coboare cine are bilet spre Sanjou(acest sat e inventat de mine. Daca e adevarat e doar o coincidenta)."

Se auzea din boxe. Deschid ochii si il observ pe Gray aproape de fata mea.

Gray- Neata Iubito!

Eu- Neata Iubitule...

Gray- Te-ai trezit cu fata la cearceaf?

Eu- Se pare ca da...

Gray- Te astept afara ok?

Eu- Ok...

Gray- Iau eu bagajele!!


Nu apuc sa zic nimic ca deja a iesit pe usa. Ies si eu din corpantiment si ma intalnesc cu Natsu... Care acum e mai bine...


Natsu- Hei Lucy...spune incet cu fata la pamant.

Eu- Hei Natsu! in schimb eu mai vioaie îi raspund.

Natsu- Sper sa fii fericita cu Carnea congelata...

Eu- Ai aflat? Merci...

Natsu- Totata trupa a afltat! A venit la noi in cabina si ne-a spus. Erza la felicitat... pare suparat, dar nu prea cred

Eu- Oh...



Si asa am iesit impreuna din tren. Am mers langa Gray si lam pupat pe obraz apoi am pornit spre hotel sa ne cazam.








Heeeeeeyyy. Se pare ca am facut un Grucy...Nu Va-ti asteptat la asta asa-i ???? Oare ce se va intampla mai incolo? Vor ramane impreuna? Sau Natsu pana la urma isi va recunoaste sentimentele fata de Lucy? Numai eu stiu.




*Intr-o parte mai departata de toti Autoarea vorbea lcu Natsu*

N- Parca trebuia sa fiu eu cu ea!

A- Eh. Poate ma-m suparat pe tine.

N- Serios? Alta scuza nu ai gasit?

A- Shhh. Taci. Cred ca vine cineva...

L- Hei Minna! Ce faceti?

A- Spuneam ceao la cititori!!

L- Atunci.... CEAO cititori!!!



VAM PROMIS CAPITIL MAI LUNG SI VI LAM ADUS!!! Capitolele de acum inainte vor fi lungi!


Bye
:*

O Dragoste De Neuitat//POSTEZ RAR//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum