DE CAND INCEPETI CAPITOLUL DATI PLAY LA MELODIE!!!!!
DIN CAPITOLUL ANTERIOR:
Natsu POV:
Sunt pregatit sa-mi iau viata! La 3 o voi face...
- 1.....Amintirile vin. Toate momentele frumoase imprauna cu cei dragi. Eu si Lisanna cand eram mici. L-am gasit pe Happy si a fost ca si copilul nostru. Atunci Lisanna a zis ceva prostesc:,, Cand vom fi mari, hai sa ne casatorim!"
-2....
Cum am ajuns aici. Cum Erza ma despartea pe mine si Gray din toate luptele noastre prostesti prin care e cel mai bun. Cum Erza se batea cu Mira la fel.
-3...!
Acum viata mea se sfarseste aici. Am intalnito pe Lucy dar nu am putut face nimic! Asa ca ADIO VIATA!
Am sarit... Totul s-a dus...
Lucy POV:
Il vad pe Natsu pe marginea cofetariei. Se gandea la ceva. A spus 3 si s-a aruncat am fugit repede si....
PREZENT:
Lucy POV:
Cand am deschis usa acoperisului Natsu a strigat 3 si s-a aruncat. Am fugit repede sa-l prind dar.... nu am putut. Lacrimile picau ca un rau pe fata mea.
Eu- Natsu!!!!! Te iubesc!!!!
Inainte de a muri am tipat din tot rarunchii. Iar el. Din departare incet dar am auzit a spus si el:
Natsu- Te iubesc... imi pare rau...
Lacrimile fierbanti curgeau ca rauri pe fata mea. Inainte de a ajunge jos, inainte de a muri... ceva s-a intamplat. A inceput sa zboare? Stai cata... are aripi albe? Cand ma uitam mai bine era Happy ce-l care il cara...
Natsu POV:
M-am aruncat. Ma uitam la cer si deodata o observ pe Lucy pe acoperis plangand. De ce plange? Sa se fi intamplat? Imi pare rau... o aud cum imi striga numele... si o aud... strigand te iubesc?... am auzit bine... chiar a spus ca ma iubeste... ma simt oribil... in ultimele clipe îi spun si eu ultimele cuvinte: ,, Te Iubesc... imi pare rau". Inainte de a face legatura cu pamantuk simpt ca zbor... deschid ochii si chiar zbor. Ma uit in spate si il vad pe Happy.
Happy- Nu te voi lasa sa iti iei viata Natsu! Tinem la tine! Gandestete cum ne-am fi simtit daca ai fi murit! Nu te voi lasa! Nu astazi!
Eu- Mersi amice! Acuma hai inapoi pe acoperis!
Happy- Aye sir!
Gata minna! Asta a fost capitolul. Doar nu credeati ca-l voi omorî pe Natsu! Sunteti nebuni? Pfu... asa. Acuma. Stop. Sa terminat. Next cand va fi next.
Bye
:*
CITEȘTI
O Dragoste De Neuitat//POSTEZ RAR//
RomanceEa- O fata oarecare care poate folosi magia de a chema spirite celeste El-Un baiat oarecare care poate folosi magia de dragon slayer Se intalnesc intr-o zi, iar apoi incepe toata distractia si dezamagirea in viata lor