Vreau să zic,că zic,adică vor fii câteva capitole asemănătoare cu episoadele...dar apoi va începe imaginația mea care e egal cu 0 :)))Eu- Mdah. Nu a.... n-a-puc sa termin nici cuvantul,dar mai propozitia ca el imi intinde un autograf cu el.
,,Salamander"- Poftim baiete!
Nu-mi place tipul. Si nici din Fairy Tail nu e,iar Salamander nici atat. Nu l-am mai vazut pe tipul asta in ghilda noastra. Bunelul nu va fi fericit sa afle una ca asta. Ne strica reputatia. Va plati pentru asta. Ma intorc sa-l iau cata la bataie dar nu mai e acolo. Mai sunt doar cateva fete care abea se mai tin pe picioare la cat de fericite sunt. Oare de ce?
Eu- De ce sunteti asa fericite? Intreb politicos. Le mai intreb o data si deabea atunci mau auzit.
Fata- Cum adica? Nu stii? Suntem invitate la petrecerea lui pe vas, AAAAAAAA!!!! Nu pot sa cred ca ne-a invitat!!!
Am plecat de acolo ca deja incepea sa ma doara capul la cat de tare tipa.
Lucy Pov.
Dupa ce mi-am cerut scuze de la baiatul ala,m-am reintors la exceocul din spatele meu.
Eu- Sa stii ca nu ai voie sa folosesti acel inel. O sa ai mari probleme sa stii.
Ce nesimtit. Nici nu ma baga in seama. A mai zis nu stiu ce si apoi am vazut cum fuge de fete. Grozav. Nici n-am apucat sa mai zic ceva. Se pare ca acel baiat inca e acolo si se gandeste...la...ceva. Abea acum observ acel par de culoarea florilor de cires abea inflorite,si acei ochi caprui. Este asa KAWAII. Oh nu...doar nu...nu cred...cred ca m-am indragostit de el... dar nu se poate,nu pot face asa ceva,nici macar nu-l cunosc,dar,dar e asa de...NU...NU TE MAI GANDI LA EL. Oh nu,vinr incoace,ce ma fac? Nu,nu,nu...
Baiatul- Hei! Nu stii unde e cumva tipul ala ?
Eu- Nu.... Merci inca o data ca mai salvat. oh nu,cred ca mam inrosit.
Baiatul- Te-am salvat? Din ce?intreaba el. Se pare ca nu stia ca folosea o magie interzisa.
Eu- Pai avea un inel cu magie interzisa. Haide cu mine. Cred ca tie foame. Dupa cum iti chioraie matele. Fac eu cinste. doamneee ce tare îi mai chioraiau matele. ohhh,ce abdomen are. Nu mai gandi asa pervers.
Baiatul- Merci!
Eu- Nu-mi mai multumi. Iao ca pe un multumesc de la mine ca mai salvat. Macar cu atat sa te rasplatesc.
Si atat. Stiu ca e scurt,dar, acuma nu prea am inspiratie si mai trebuie sa si plec undeva... capitolele mai lungi vor fi mai incolo. Sper sa va placa capitolul asta.
Scuzati greselile.
Bye
:*
CITEȘTI
O Dragoste De Neuitat//POSTEZ RAR//
RomanceEa- O fata oarecare care poate folosi magia de a chema spirite celeste El-Un baiat oarecare care poate folosi magia de dragon slayer Se intalnesc intr-o zi, iar apoi incepe toata distractia si dezamagirea in viata lor