Autor POV:
Natsu intrase impreuna cu Lucy si Happy in cladire. Lucy era fericita ca este impreuna cu Natsu. Natsu era fericit ca este impreuna cu Lucy. Happy... este fericit ca poate manca in continuare peste. Cuplul abea format au intrat in camera si s-au pus la culcare. Gray impreuna cu Juvia probabil ca faceau dragoste... sau dormeau. In schimb, exista o persoana care nu dormea. Incerca sa gaseasca un plan bun pentru a despartii cuplul abea format...
Dimineata.
Lucy POV:
Ma trezesc. Ce vis ciudat am avut... am visat ca Natsu vroia sa se sinucida...Happy la salvat...am devenit un cuplu...
Deschid ochii si il observ pe Natsu. Abea atuncea imi dau seama ca nu a fost un vis. Totul, totul a fost real. Nu imi vine sa cred. Atuncea... e adevarat ca si Gray ma inselat cu Juvia...
Ma ridic din pat si merg sa-mi fac un dus. Am dat drumul la apa pentru a se incalzi si am intrat sub apa usor fierbinte ce-mi mangaia pielea catifelata. In timpul dusului ma gandeam la Gray si Juvia...
Natsu POV:
Ma trezesc. Deschid ochii si observ ca nu sunt in camera mea... hmmm... unde sunt? Aud pe cineva, care canta? De la baie? Vocea asta...vocea este.... este Lucy!! Ce caut in camera lui Lucy. Apoi valul de amintiri ma izbi ca un tzunami. Ma ridic din pat si merg la bucatarie. Pregatesc ceva bun...adica incerc. Am pus ouale in tigaie impreuna cu baeconul( oameni buni, nu stiu cum se scrie :))))) ). Happy ma ajuta facand un suc natural. Termin de prajit ouale si baeconul si le asez in farfurie. O astept pe Lucy sa iasa din baie apoi ne vom pune la masa. Trebuie sa dau o impresie buna nu?
Lucy POV:
Ies din dus. Ma inconjor cu prosopul apoi ies pentru a merge la dulap sa ma imbrac. Iau tinuta vesnica. Parul prins ca intodeauna. Simt un miros... hmmmm ce bine miroase. Vine din bucatarie. Patul e frumos aranjat. Dar Natsu nu e in el. Happy nu e de gasit. Unde sunt oare? Dar de ce vine mirosul asta din bucatarie? Merg in bucatarie si il observ pe Natsu ajutandu-l pe Happy sa stoarca portocale pentru suc. Stau în tocul usii si îi privesc cum se prostesc amandoi cu cojile de la portocale. Dupa un scurt timp ma observa si pe mine.
Natsu- Neata Lucy! Micul-de-jun e servit!
Eu- Merci Natsu...dar nu trebuia ...
Natsu- Si asa nu aveam ce face! Acuma pune-te de haleste pana nu mananc eu cu Happy tot.
Happy- Daca e peste aici e al meu!!!!
Natsu- Nu e peste, sunt oua!
Happy-Manancale tu pe alea! Eu imi vreau pestele!
Eu- Hai gata. La masa.
Ne-am asezat la masa si am inceput a manca. Dupa ce am terminat Natsu a iesit afara din bucatarie, dar nu inainte de a ne certa pe cine spala vasele. El insista sa le spele,iar eu nu il lasam, doar el a facut mancare nu? Nu il puteam lasa sa le spele el. M-am apucat de spalat vasele. Am mers in sufragerie unde ma intampina Natsu.
Natsu- Lucy... te iubesc!
Eu- Si eu Natsu! Si eu!
A venit spre mine lipinduma de perete apoi ma sarutat. Sarutul,incet, a devenit unul pasional. In acel moment simteam ca ma reindragostisem de el. Il iubeam! Il iubeam si nu aveam de gand sa-l las sa plece. Ne despartisem de sarut din cauza lipsei de aer. Amandoi respiram sacadat si eram mai mult ca sigura ca eram rosii in obraji. Firai tu de aer! De ce am nevoie de tine? Iesim din camera tinandune de mana. Mergem afara unde surprinzator ne intalnim cu ceilalti.
Eu- Salut minna!
Erza- Hey Lucy,Natsu!
Happy- Si eu sunt aici!!!
Erza- Salut si tie Happy!
Gray- Hey pui ce faci?
Eu- Nu ma lua pe mine cu pui!
Gray- Ce s-a intamplat?
Eu- Pe mine ma intrebi? Nu eu sunt cea care se saruta in apartamentul nostru cu Juvia!
Gray- Wohohoho! Ai inteles gresit! Eu doar....
Eu- Hai ca nu ma fraieresti! Eu nu mai sunt curva ta! Sa stii! Poti ramane cu Juvia!
Juvia- Yeeeeii!! Juvia nu mai o are pe rivala in dragoste!!
Eu- Nu ma intereseaza! Acuma sunt cu Natsu! Si ma bucur pentru asta!
Erza- Felicitari Lucy! Bravo Natsu! In sfarsit nu-i asa?
Eu&Natsu- De cand asteptam asta...
Erza- Ok gata! Hai sa terminam cu asta o data!
Toti- S-o facem!
Si asta e capitolu!!! Sper ca va placut! Daca va placut apasati pe steluta! Daca vreti sa-mi spuneti ceva apasati pe acel dreptungi! Si dati si un share pentru a vedea si prietenii vostrii aceasta poveste!
Eu am terminat si cu capitolu asta! M-am dus!!
Bye!!!!!
CITEȘTI
O Dragoste De Neuitat//POSTEZ RAR//
Lãng mạnEa- O fata oarecare care poate folosi magia de a chema spirite celeste El-Un baiat oarecare care poate folosi magia de dragon slayer Se intalnesc intr-o zi, iar apoi incepe toata distractia si dezamagirea in viata lor