Autor POV :
Trecusera 2 luni de la misiune. Lucy era fericita cu Gray. Mai ca uitase sentimentele fata de Natsu. Natsu...Natsu arata ingrozitor... De cand au venit din acea misiune a inceput sa bea, mai rau ca si Cana. Era beat zi si noapte. Cearcanele erau si ele acolo si aratau groaznic. Ele il dadeau de gol cu statul treaz in fiecare nospte si gandinduse intr-una la Lucy. Nu era secunda in care sa nu se gandeasca la ea. Lisanna(ea in carte nu a murit) incerca sa il inveseleasca pe Natsu si sa il faca sa o uite.Lisanna il iubea mult pe Natsu, dar el nu vedea lucrul acesta. De fiecare data cand Lisanna era langa Natsu, acesta virbea doar de Lucy. Lisannei nu-i placea acest lucru. O ura pe Lucy. Intr-o zi cand Gray,Lucy, Natsu si Happy au fost intr-o misiune, Gray s-a luptat cu o fata care era un element. Putea controla apa si era facuta din apa. Pe aceasta o chema Juvia. Dupa ce au terminat misiunea Juvia a ales intr-un final partea binelui si s-a alaturat ghildei. Juvia era topita dupa Gray dar Gray era cu Lucy,iar acesta incerca sa nu se uite la nici o fata. Gray nu era indragostit de Lucy. El este impreuna cu ea doar pentru a se distra. In seara care va urma avea sa o faca apoi o parasea si isi cauta alta prada.
Planurile lui Gray:
1. O voi face sa fie cu mine
2. Voi fii o perioada cu ea si o voi lasa sa aiba incredere in mine
3. Dupa toate astea o voi duce in pat
4. Dupa noaptea minunata o voi lasa in pace si ma voi purta de parca nu as cunoasteo.Astea erau planurile sale. Ceea ce el nu va stii este ca....Dar stai putin... Nu trebuie sa dezvalui tot in acest capitol!
Nu va putea sa lase sa se intample asta. Pana la urma... Nici asta nu spun :)))Asta a fost ceva gen ce se va intampla. Urmatorul capitol va fii despre Natsu :)))
Ah, saracul Natsu... Imi e mila de el :'(
(Iar am ajuns la capitole scurte)
Bye
CITEȘTI
O Dragoste De Neuitat//POSTEZ RAR//
Storie d'amoreEa- O fata oarecare care poate folosi magia de a chema spirite celeste El-Un baiat oarecare care poate folosi magia de dragon slayer Se intalnesc intr-o zi, iar apoi incepe toata distractia si dezamagirea in viata lor