Natsu...

319 23 0
                                    

Cum am spus capitolul in capitolul anterioir am zis ca fac acest next despre ce sa intamplat cu Natsu in aceste 2 luni... Asa ca l-am adus :)))

Natsu POV:

Viata...ce este viata daca persoana iubita este cu altcineva care vrea sa profite de ea? Nimic! Asta e viata! Nu o pot ajuta. Nu pot face nimic. Imi urasc viata. O urasc. De ce trebuie sa îsi bata joc de ea fara sa pot face nimic? De ce nu pot face nimic? Pentru ca avem un pariu tampit. Nu e corect! Sa-l ia naiba de pariu! Din cauza lui, Lisanna profita de ocazie si se da mai rau ca o curva pe langa mine. Trecura doar 2 luni. In aceste 2 luni m-am drogat,am baut, fumat si toate celelalte. Nu mai zic de droguri. Aceste 2 luni au trecut mai rau ca 2 ani! Ma voi sinucide in curand. Nu mai suport nu mai suport! Vreau sa mor! SA MOR!



Amici...stiu ca nu am mai pistat de mult... dar am avut probleme in familie si la carte am uitat sa mai dau! Acuma aveti noroc ca am luat locul 1 la fotbal si sunt intro dispozitie extrairdinara! Nextul probabil va aparea cand il voi scrie! Pana atunci o mica parte din acesta!

,,Natsu POV:


Sunt pregatit sa-mi iau viata! La 3 o voi face...
- 1.....

Lucy POV:

Unde e Natsu? Nu-l gasesc! Dc am avut incredere in Gray? Dc?


Natsu :

- 2.....


Lucy :

Am auzit ceva... Venind de pe acoperis... Natsu? Am luato la fuga...

Natsu:

-3!!!!!"


Vam pupat dragilor!!!! :*

Bye

:*

O Dragoste De Neuitat//POSTEZ RAR//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum