Insula Tenroujima

372 20 26
                                    

Autor Pov:

Si asa toti membrii ghildei ajunsera in sala cea mare a ghildei. Makarov,maestrul ghildei, a dat anuntul tuturor si cei care nu stiau au plecat acasa pentru a se pregati. Lucy,Natsu,Gray,Juvia,Makarov,Lisanna,Elfman,MiraJane si Happy au ramas aşteptându-i pe ceilalti. In acest timp, pentru a trece mai repede, au început a curata ghilda pentru a nu fii cu susu'injos cand revin din vacanta. Pana sa ajunga si restu' ei treminasera curatenia. Makarov a spus ca merg pe Insula Tenroujima. Asa au inchiriat un vapor pentru o saptamana si au plecat. Saracul Natsu

. Stomacul sau nu rezista nici doua minute ca deja i se facea rau. Trecura ore lungi si la un moment dat au ajuns pe Tenroujima.

Lucy Pov:

Ahhhh. In sfarsit pamant. Ce frumos e aici. Dar... de ce nu am auzit niciodata de insula asta? Nici pe harti nu am vazut-o. Il voi intreba pe maestru.

Eu-Natsu? Esti bine?

Natsu- Da... Acum sunt bine.

Eu- Ok.Maestre?

Maestrul- Da copila?

Eu- De ce nu am mai auzit de insula asta?

Maestrul- Este o poveste lunga. Va voi spune mai incolo. Acum distrativa!

Eu- Bine Maestre! Asa vom face!

Toti ne schimbaram in dresuri de baie. Incepuram sa ne jucam imrepuna,sa facem pariuri aiurite,sa ne batem (Natsu si Gray). Eram fericiti. Nu aveam nici o treaba. Seara se asternu peste Insula. Natsu a aprins un foc mare si am inceput a spune povesti de groaza.

Gray- Se spune ca in Magnolia inainte de a fii ghilda noastra asezata acolo,a fost o ghilda fantoma. Toti membrii ghildei erau fantome. Cum au murit? Nu se stie. Dar se spune ca acea ghilda in este acolo,doar ca nimeni nu o vede, si membrii sai sunt deghizati in oameni ca noi. Poate fii oricine dintre noi. Dar,daca va intalniti cu o persoana fantoma sa nu vorbiti cu ea, daca ve-ti comunica cu aceasta o sa ucida persoana respectivă si acea persoana va fii obligata sa intre in ghilda. După ciclul va continua pana cand toata planeta va fii stapanita de fantome.

Natsu- Nu a fost deloc infricosator!

Gray- Atunci spune tu una infricosatoare!

Natsu- Bine! O data, aici,pe Insula asta, traia o ghilda de magicieni. Erau cu totii fericiti. Pana la urma, o alda ghilda, una intunecata, a dat navala pe ghilda de aici. Toti au fost omorati in afara de doua fetite. Acele fetite aveau aceeasi varsta, una avea parul galben(Mavis),iar cealalta avea parul saten(Zera). Pana la urma trecura cativa ani, iar acele fete au crescut mari. Aveau biblioteca ghildei la dispozitie,iar Mavis o citise pe toata. Ii placeau mult zanele. Intr-o zi, pe insula lor, au trecut niste cautatori de comori. Sau intalnit cu Mavis,iar aceasta au prezentat-o pe Zera. Faptul ciudat era ca ei nu au vazut-o. La un moment dat, unul din acei cautatori i-au dezvaluit lui Mavis ca Zera nu era cu ea... era o iluzie. Cand Mavis a auzit asta... Zera, cea pe care o vedea doar Mavis, disparea. Atunci Zera a inceput sa-i explice fetei ca ea murise chiar dupa cateva ore dupa ce au scapat... Mavis nu a mai vazut-o pe Zera după ce isi lua ramas bun. De atunci, Mavis o cauta pe Zera... cautotorii puteau fii omorati de Mavis daca nu plecau de pe aceasta insula. Mavis umbla pana si acum prin aceasta insula prin cautarea Zerei, e in stare sa omoare pe oricine pentru a o revedea.

Dupa ce Natsu termina de povestit ma cutremurau fiorii si nu eram singura, pe toti ii cutremurau. La un moment dat se aude un fosnet din tufisuri. Ne-am departat de acolo. Cand sa ne calmam putin iese o fata cu parul galben.

Eu- D-doar nu e ad-devarat...?

Natsu- Eu am inventat pe moment povestea!!

Toti eram speriati de ceea ce vedeam in fata ochilor. Fata pe care Natsu a inventat-o era in fata ochilor nostrii. Plutea deasupra pământului.

Mavis- Buna! Eu sunt Mavis. Nu va speriati... nu musc.

Maestrul- Primule...tu esti?

Mavis- Da. Eu sunt.

Era o simpla copila. Avea pe fata un zambet asa dragalas. Dar totusi... care este faza cu ,,Primule"?

 care este faza cu ,,Primule"?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 05, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O Dragoste De Neuitat//POSTEZ RAR//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum